![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() ![]() gezien de geluidsnormen boven Brussel zal dat met zo'n 'whispermodus' helicopter moeten zijn ... actieserie van in de jaren '80 als ik me niet vergis, ik kom niet op de naam ... just "Blue Thunder" ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
N-Vb is tegen alle cumuls tenzij ze gratis gebeuren, en zeker tegen die van een politieker die in het bedrijfsleven een bestuursmandaat heeft zoals bij inbev, Dexia, Fortis |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Minister-President
|
![]() Schitterend voorstel.
![]() Haal die muur naar beneden zodat de Koning eens kan kennismaken met zijn Brusselse onderdanen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Komt U hier vaak? Waar ken ik U van ?" En dan datzelfde liedje nog eens in het Frans en het Duits. Ja dat zal daar een "gezellige" boel worden in de Paleistuinen. ![]() Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 6 februari 2017 om 16:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() DExia en Fortis zijn gedeeltelijk in handen van de overheid, daarv moeten wettelijk dus politiekers inzitten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dexia en Fortis zijn gedeeltelijk in handen van de overheid, daar moeten wettelijk dus politiekers inzitten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dexia en Fortis zijn gedeeltelijk in handen van de overheid, daar moeten wettelijk dus politiekers inzitten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oei, nu is de wereld ineens niet meer van iedereen zeker? Laatst gewijzigd door Garry : 6 februari 2017 om 18:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Na verloop van tijd werd de Koninklijke Schenking opgericht als een zelfstandige openbare instelling van de Staat en onder het toezicht van de minister van Financiën (koninklijk besluit van 9 april 1930 - Belgisch Staatsblad van 29 mei 1930). De Koninklijke Schenking bezit een eigen rechtspersoonlijkheid en een volledige financiële autonomie, d.w.z. dat zij zelfbedruipend moet zijn, zonder lasten voor de belastingsplichtige. De Koninklijke schenking is niet een cadeau dat gegeven werd. Leopold II heeft duidelijk de doelstelling en de bestemming in een brief aan het land kenbaar gemaakt. België is niet de eigenaar van de schenking.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helemaal niet. De bestuurders die de Belgische overheid afvaardigt naar BNP Paribas Fortis, BNP Paribas en Dexia zijn bij voorkeur geen politici.
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helemaal niet. België is ook geen eigenaar van andere zelfstandige openbare instellingen. België verzorgt hiervoor het wettelijk kader maar is nooit eigenaar. Het zijn organieke instituten.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 6 februari 2017 om 20:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bedankt voor jouw feedback. Ik grijp graag de kans om bij te leren. Kan je me doorverwijzen naar didactisch materiaal over (semi) overheidsbedrijven zodat ik mijn kennis kan bijspijkeren ?
![]() |
![]() |