![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Helaba, 'k ben zeker geen sinjoor maar hun statie behoort tot de wereldtop.
Zegt dakt gezegd hem!
|
|
|
#62 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Naar Hasselt ? Mogelijks moeilijker parkeren dan Hammont, en geen rechtstreekse verbinding, dacht ik. Troost je, elke uithoek van Siberië had ook geen rechtstreekse verbinding met Moskou. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#63 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#64 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Met de bus naar Genk rijden en daar de trein nemen. |
|
|
|
|
|
|
#65 | |
|
|
Citaat:
Ik trek mijn plan wel, zonder openbaar vervoer. Het is toch goed dat ik kan zorgen dat de files 1 auto langer worden als ik me verplaats. Bouw nog wat voetbalstadions, dat is belangrijker. |
|
|
|
|
|
|
#66 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Niet komen klagen dan.
|
|
|
|
#67 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#70 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar met Siberië: jij zal inderdaad weer kunnen keren. Als centrum-rechtse figuur zal ik ginder moeten blijven. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Euhm ... is er deze namiddag al aangekondigd dat vier nva-ministers hun kop zal rollen dit weekend ?
.
|
|
|
|
|
#72 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ik zou uw stellingname kunnen onderschrijven. Maar het is nu eenmaal zo dat iemand bijtreden automatisch betekent dat je geplaatst wordt in een bepaald kamp en dus wrevel verwekt in de andere kampen. Politiekers vinden het normaal dat je hun slippen draagt. Maar als anderen dat vermoeden en je den duivel aandoen dan zwijgen degenen wiens slip je gedragen hebt. Ik laat mij dus hier niet meer aan vangen. Tenslotte zijn de grootste vijanden van vandaag morgen de beste vrienden van mekaar. En wordt je met graagte ter aarde besteld door zowel vriend als vijand. Klein grut houdt zich best afzijdig. Anders wordt er toch door allen op uw kop gezeikt. Dankbaarheid : 0 %. Rancune en revenge : 100 %. Dat is in een notendop de essentie wat ik van de politiek ervaren heb. |
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Banneling
|
Straks krijgen we weer het verhaal van zijn grond...
|
|
|
|
|
|
#74 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Mogelijk liggen mijn verhalen U niet Jack. Maar zelfs het onnozelste verhaal heeft nog meer inhoud dan hetgeen jij hier brengt op dit forum. Want je zit hier constant alle andere deelnemers op de zenuwen te werken met uw stupiede benaderingen en of opmerkingen. En nog iets Jack. Toen ik destijds mijn Middelbare studies deed haakten er velen af omdat ze te moeilijk waren. En sommigen ervan gingen studeren voor onderwijzer. Dus ik zou maar een beetje nederig zijn en minder hoog van de toren blazen. Ik weet niet of het nu nog zo is met de verhoudingen. Maar destijds was het in alle geval zo. En druk nu maar op het driehoekje Jack. Dat ik van dit forum af vlieg maakt mij niks uit hoor. Dagdagelijks onnozelheden lezen van omhooggevallen sujets is niet iets om slimmer van te worden. Trouwens; ik heb nog nooit iets gelezen van uw hand dat een hoog IQ laat veronderstellen. Tevreden nu zeveraar? En ga nu maar huilen bij de moderator. Want jij geniet hier toch van veel te veel vrijheid wat U toelaat van dag op dag nonsens te publiceren met de bedoeling anderen te kleineren. Meer dan een braakbal stelt de inhoud van dit forum dus niet voor. De inhoud ervan zouden ze best eens op TV uitzenden. Iedere toeschouwer zal zich afvragen of dit het IQ van de Vlamingen voorstelt. Salut. Moderator, help! Hij doet het weer!!!!! Zever maar alleen verder Jack. Als de ene dit mag zou de andere dat ook mogen. Wat blijkbaar hier niet het geval is. |
|
|
|
|
|
|
#75 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#76 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#77 | |
|
|
Citaat:
En 3 keren overstappen. En dat moet altijd lukken? |
|
|
|
|
|
|
#78 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#79 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Oei. Ik ben niet van het forum gevlogen. Nochtans hangt het zwaard van Damocles boven mijn hoofd. Maar het maakt mij echt niks meer uit mocht ik vliegen. Als er hier op dit forum nummers aanwezig zijn die constant mensen op de zenuwen proberen te werken met hun onnozel gedoe dan moet het forum er maar tegen kunnen dat ze eens antwoord krijgen. Beter eens echt uw gedacht zeggen dan hier dagen lang te zitten leuteren. En Jack; ik ben er nog. Dus zeg eindelijk uw gedacht ook maar eens. Maar recht voor de vuist ditmaal en niet achter de rug in een of andere topic. Niet zoiets in de zin van :"De mening van werkman stelt niet veel voor maar over het vissen waardeer ik hem meer" Zeg dan liever Jack : "Ik voel mij superieur tegenover werkman. Hij is te dom om zijn broek zelf op te trekken." Dan verstaan wij; ik alleszins; U beter zak. Recht voor de raap dus. Maar.....morgen zit je hier toch terug op dit forum met uw braakballen. Daarom kan het mij weinig schelen mocht ik van dit forum vliegen. "Trôp is teveel" Er zijn bovendien nog andere geneugten aan het leven dan hier braakballen oprapen. |
|
|
|
|
|
|
#80 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
ps wat is dat met die grond mss ? Laatst gewijzigd door Anna List : 18 april 2017 om 09:33. |
||
|
|
|