![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men zal eerder hommels gaan gebruiken dan Peche.
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb gedurende meer dan dertig jaar en tot 2005 bijen gehouden. Met succes. Ik heb gedurende jaren zelf koninginnen gekweekt. Daartoe had ik uit Duitsland een broedmachine laten overkomen. En dat lukte wondergoed. Gedurende een zekere tijd vervaardigde ik zelf de waswafels waarvoor ik eveneens een toestel had gekocht. Kortom ik zat stevig en diep in deze hobby geëngageerd.
Het is, alles bij elkaar genomen, wel een fascinerend wereldje. Het zit op de grens tussen entomologie en plantenkunde. Ik heb daar uiteindelijk in dat domein wel een flinke erfenis aan kennis aan overgehouden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom ben je gestopt als ik mag vragen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder was die imkerij bij mij uitgegroeid tot een enorme berg materieel werk en het begon me serieus zwaar (letterlijk dan) te wegen. Je mag dat niet onderschatten. Ik ben er dan uiteindelijk mee gestopt. Maar de interesse en de sympathie blijft. |
|
![]() |
![]() |