Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Vlaams Blok arrest
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Vlaams Blok arrest Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen die te maken hebben met het Vlaams Blok arrest terecht.

Discussietools
Oud 17 november 2004, 20:07   #61
George
Staatssecretaris

George's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar George
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Het is wel zeer eigenaardig dat de MEESTE parasieten, ook moslims zijn!
De meeste criminelen eveneens moslim zijn. Ik heb heel weinig krantenknipsels over, joods-chinese criminelen.
Rare jongens die moslims. Of zouden ze zich tot de moslim bekeren wanneer ze criminele daden hebben gesteld?
Veel hangt af van wat je onder criminaliteit vertstaat hé?

Crimineel gedrag volgens het VB; het uiten van een eigen mening, sociale fraude, stelen van gsm, autoradio's, een occasionele handtas, handelen en gebruiken van drugs, verkrachting en moord en internationale terroristische aanslagen.

Crimineel gedrag volgens "de rest"; idem als voor vb met het verschil dat de dader ook als crimineel wordt aanzien als hij geen moslim is. Daarbovenop ook fiscale fraude, handel in "zwarte" diamanten e.a. kostbare goederen, autodiefstal, huisjesmelkers en alle andere strafbare feiten waarin het aandeel van moslimdaders onder of zelfs niet vertegenwoordigd is.

Moest de enige informatie die ik opvang van het vlaams blok komen en ik die kritiekloos zou slikken was ik er inmiddels ook al van overtuigd dat enkel moslims criminelen en profiteurs zijn, meer nog, dat ze dat ALLEMAAL zijn. Dat er problemen zijn met migranten daar heb ik het blok niet voor nodigen moesten ze zich beperkt hebben tot het aankaarten van deze problemen had ik er ook geen problemen mee maar ze hadden 10 jaar geleden dan evengoed de problematiek van de oost-europese criminaliteit er kunnen bijnemen. Dat hebbe ze niet gedaan omdat die oost-europeanen (voor zover ze geen moslim zijn) niet crimineel zijn volgens hen.

Lamzakl
George is offline  
Oud 17 november 2004, 21:48   #62
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Het volk spreekt niemand vrij. Daarvoor bestaat er een gerecht. Wat een minachting voor de rechtsstaat !
Inderdaad Hanske.
Opdat het volk niet de kans zou krijgen het Vlaams Blok vrij te spreken werd de wet veranderd. Daardoor werd een 'gewone' rechtbank bevoegd om 'recht te spreken'. In een assisenproces zou dat door een volksjury gebeuren, en dat werd netjes voorkomen door jouw 'rechtstaat'.
Oud 18 november 2004, 10:15   #63
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hagal
Kijk, dat snap ik nu niet. Men mag rustig verklaren dat mensen van torengebouwen gegooid moeten worden, maar men mag niet verklaren dat mensen zich moeten aanpassen aan bepaalde regels en normen.
Is toch niet moeilijk? het 1 is een mening (tenzij je natuurlijk begint te spreken voor menigtes) wat het VB deed is echter meer dan dat. En die VZW's zijn niet veroordeelt omdat ze "verklaren dat mensen zich moeten aanpassen aan bepaalde regels en normen" Ze zijn veroordeelt omdat ze aanzetten tot discriminatie en racisme.

Het constant afbeelden van marokanen als louche figuren, vuilnisbakkenras het gelijkstellen van vreemdeling=crimineel enz enz

Lees het arrest daar staan al de letterlijk voorbeelden in.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline  
Oud 18 november 2004, 10:17   #64
k9

Standaard

Citaat:
Het laams Blok wil ALLEEN maar degenen terug sturen welke zich hier als criminelen gedragen! En welke hier NIETS bijdragen aan de uitbouw van ons sociaal systeem. (dus de uitzuigers)
En anders niets
Je bedoelt dus, die die werkloos zijn. Eventjes werkloos en hop buiten belgie .

Volgens je eigen partij is het echter meer dan dat, een hoofddoek dragen is volgens de winter al genoeg en zo zijn er nog een heleboel zaken. Het komt neer op: zowat allemaal buiten en dat zeggen ze vanaf het begin .
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

k9 is offline  
Oud 18 november 2004, 10:20   #65
k9

Standaard

Citaat:
Het is wel zeer eigenaardig dat de MEESTE parasieten, ook moslims zijn!
Er zitten ook veel VB'ers tussen, gaan we die ook allemaal buitenzwieren? Of beter gewoon de partij verbieden ?

Dat de meeste werklozen trouwens moslim zijn betwijfel ik ten zeerste, er zijn meer werklozen dan dat er moslims zijn.

Citaat:
De meeste criminelen eveneens moslim zijn. Ik heb heel weinig krantenknipsels over, joods-chinese criminelen.
Weeral onzin en een perfect voorbeeld van de propaganda van het VB en waarom de rechter gelijk had die VZW's te veroordelen.

k9 is offline  
Oud 18 november 2004, 10:22   #66
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE
Maar... laat het nu net in Nederland zijn, waar geen VB of een andere extreem onderdraagbare partijen bestaan, het geweld is losgebarsten... Mijn vraag is dus 'wat probeert U nu te bewijzen?'.
Het LPF al vergeten? Die extreem rechtse partij heeft 1 jaar meegeregeerd en ene jaar later ligt nederland in puin. Ach ja die connectie zie je natuurlijk over het hoofd

Citaat:
Ook de houding van onze linkse progressieven hebben tot nu toch niets bijgebracht... Heeft U op dit forum al ooit één zinnig (concreet) voorstel van de PC's gelezen?
Ik heb er evenveel van linkse progrsieven gezien als van rechts extremisten.

Citaat:
Dat het blok zo enorm gegroeid is, dat is enkel toe te schrijven aan gebrek aan beleid terzake en aan de ontkenning van problemen door de correcten...
En racisme en xenofobie, met dat te ontkennen maak je je enkel belachelijk.

k9 is offline  
Oud 18 november 2004, 16:06   #67
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door George
Veel hangt af van wat je onder criminaliteit vertstaat hé?

Crimineel gedrag volgens het VB; het uiten van een eigen mening, sociale fraude, stelen van gsm, autoradio's, een occasionele handtas, handelen en gebruiken van drugs, verkrachting en moord en internationale terroristische aanslagen.

Crimineel gedrag volgens "de rest"; idem als voor vb met het verschil dat de dader ook als crimineel wordt aanzien als hij geen moslim is. Daarbovenop ook fiscale fraude, handel in "zwarte" diamanten e.a. kostbare goederen, autodiefstal, huisjesmelkers en alle andere strafbare feiten waarin het aandeel van moslimdaders onder of zelfs niet vertegenwoordigd is.

Moest de enige informatie die ik opvang van het vlaams blok komen en ik die kritiekloos zou slikken was ik er inmiddels ook al van overtuigd dat enkel moslims criminelen en profiteurs zijn, meer nog, dat ze dat ALLEMAAL zijn. Dat er problemen zijn met migranten daar heb ik het blok niet voor nodigen moesten ze zich beperkt hebben tot het aankaarten van deze problemen had ik er ook geen problemen mee maar ze hadden 10 jaar geleden dan evengoed de problematiek van de oost-europese criminaliteit er kunnen bijnemen. Dat hebbe ze niet gedaan omdat die oost-europeanen (voor zover ze geen moslim zijn) niet crimineel zijn volgens hen.
10 jaar geleden bestond de "oost-europese " ctriminaliteit hier niet!Die is er maar gekomen NA het in elkaar storten van de sovjest unie. En het openstellen van de EUROPESE grenzen.
De enig toen voor de kleine man, merkbare criminaliteit was steeds de spoecialiteit van de "moslim" en dan nog meerendeels NOORD- Afrikanen!
fernand is offline  
Oud 18 november 2004, 16:09   #68
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9
Je bedoelt dus, die die werkloos zijn. Eventjes werkloos en hop buiten belgie .

Volgens je eigen partij is het echter meer dan dat, een hoofddoek dragen is volgens de winter al genoeg en zo zijn er nog een heleboel zaken. Het komt neer op: zowat allemaal buiten en dat zeggen ze vanaf het begin .
Gastarbeiders moeten wanneer ze geen werk meer hebben, HOP en buiten. Zoals ik wanneer de arbeid gedaan was ook HOP en buiten vloog.
Ik heb in geen enkel land waar ik gewerkt heb mijn pollekens moeten openhouden wanneer ik geen werk meer had.
Maar ja ik was maar een katholieke witte Vlaamse dwazenkloot, in vergelijking met de meer gebrosden hier ten lande!
Geen werk raus.
Het sociale systeem moet niet, ook nog door mensen, welke NIETS hebben bijgedragen, worden leeggezogen.
fernand is offline  
Oud 18 november 2004, 16:10   #69
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Er zitten ook veel VB'ers tussen, gaan we die ook allemaal buitenzwieren? Of beter gewoon de partij verbieden ?

Dat de meeste werklozen trouwens moslim zijn betwijfel ik ten zeerste, er zijn meer werklozen dan dat er moslims zijn.

Weeral onzin en een perfect voorbeeld van de propaganda van het VB en waarom de rechter gelijk had die VZW's te veroordelen.
Wanneer de argumenten op zijn , wordt het weeral onzin.
fernand is offline  
Oud 18 november 2004, 16:17   #70
k9

Standaard

Citaat:
Gastarbeiders moeten wanneer ze geen werk meer hebben, HOP en buiten. Zoals ik wanneer de arbeid gedaan was ook HOP en buiten vloog.
Belgie is geen bedrijf, je vergelijking trekt dus op niks.

Immigranten die crimineel zijn akkoord die moeten terug. Al de rest niet .

Citaat:
Ik heb in geen enkel land waar ik gewerkt heb mijn pollekens moeten openhouden wanneer ik geen werk meer had.
Maar ja ik was maar een katholieke witte Vlaamse dwazenkloot, in vergelijking met de meer gebrosden hier ten lande!
Geen werk raus.
Dwazekloot kan ik mee inkomen.

Citaat:
Het sociale systeem moet niet, ook nog door mensen, welke NIETS hebben bijgedragen, worden leeggezogen.
Jij hebt geen benul waar je het over hebt. Jij hebt hier gewoond, geleefd geld gekregen van de staat tot je afgestudeerd was. Pas dan begon je te werken en geld voor de staat te verdienen. Als je ooit genoeg verdient heb om je "schuld" uit het verleden af te betalen (wat ik betwijfel) zal je dat ongewtijfeld opsuperen met je pensioen.

Een immigrante die hier komt, heeft hier niet gestudeerd, geen kindergeld, geen gebruik van gelijk wat. Als die dus begint te werken is dat pure winst voor belgie. Een immigrant die dus hetzelfde als jou gewerkt heeft zal veel en veel rendabeler zijn als jij.

k9 is offline  
Oud 18 november 2004, 16:18   #71
k9

Standaard

Citaat:
Wanneer de argumenten op zijn , wordt het weeral onzin.
Ok toon dan eens aan dat 50+% van de criminelen in belgie moslims zijn.

k9 is offline  
Oud 18 november 2004, 16:22   #72
Tegendradigaard

Standaard

K9 ik dacht dat LPF een verpletterende overwinning gehaald heeft juist vanwege de puinhopen van 8 jaar paars.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline  
Oud 18 november 2004, 16:26   #73
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Belgie is geen bedrijf, je vergelijking trekt dus op niks.

Immigranten die crimineel zijn akkoord die moeten terug. Al de rest niet .

Dwazekloot kan ik mee inkomen.

Jij hebt geen benul waar je het over hebt. Jij hebt hier gewoond, geleefd geld gekregen van de staat tot je afgestudeerd was. Pas dan begon je te werken en geld voor de staat te verdienen. Als je ooit genoeg verdient heb om je "schuld" uit het verleden af te betalen (wat ik betwijfel) zal je dat ongewtijfeld opsuperen met je pensioen.

Een immigrante die hier komt, heeft hier niet gestudeerd, geen kindergeld, geen gebruik van gelijk wat. Als die dus begint te werken is dat pure winst voor belgie. Een immigrant die dus hetzelfde als jou gewerkt heeft zal veel en veel rendabeler zijn als jij.
eerstens werkte ik voor een belgisch bedrijf in BUITENLANDSE bedrijven. Zoals een marokaan hier werkt in een belgisch bedrijf. Na gedane arbeid terug naar huis.
Tweedens, ik heb NOOIT geld ontvangen wanneer ik naar school ging. Mijn moeder aleenstaande moest dat zelf betalen.
Het studenten supsidieren, daar heb IK voor gewerkt.
Zodanig dat U geld krijgt om te studeren.
We moesten onze boeken en schriften zelf kopen.

En ik dank dat gij geen enkel benul hebt waarover het gaat.
Het sociale systeem hebben wij oudere opgebouwd, en de jongeren denken dat het zal blijven duren.
Weet ge wel wat het betekebd om meer dan 300.000 WERKZOEKENDEN te hebben. Waar van de +55 jarigen niet worden meegeteld?
Wie gaat deze mensen blijven onderhouden?
Weet U waarom de andere landen in Europa met uitzondering van enkelen een arbeidskaart geeft? Wel omdat die een stukske slimmer zijn.
Hier laat men alles leegroven waar de ouderen hebben voor gezwoegd, gestaakt en verdomme bij onze stakingen hebben we ook honger geleden!
fernand is offline  
Oud 18 november 2004, 16:34   #74
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
K9 ik dacht dat LPF een verpletterende overwinning gehaald heeft juist vanwege de puinhopen van 8 jaar paars.
ja en? Dat was toch een extreem rechtse partij? Die dan nog aan de macht was ook. Wat chipie zei was dus onzin.

k9 is offline  
Oud 18 november 2004, 16:39   #75
k9

Standaard

Citaat:
eerstens werkte ik voor een belgisch bedrijf in BUITENLANDSE bedrijven. Zoals een marokaan hier werkt in een belgisch bedrijf. Na gedane arbeid terug naar huis.
Tweedens, ik heb NOOIT geld ontvangen wanneer ik naar school ging. Mijn moeder aleenstaande moest dat zelf betalen.
Zucht, en de school werd niet gesubsidieerd? Jouw moeder kreeg geen kindergeld/belastingsvermindering? Jij ging niet met de fiets op straat of met de bus? ,...

Denk je dat al die dingen gratis zijn? Dat scholen/wegen/bussen/... zomaar uit de grond komen?

Citaat:
Het studenten supsidieren, daar heb IK voor gewerkt.
Zodanig dat U geld krijgt om te studeren.
We moesten onze boeken en schriften zelf kopen.
Ik heb niet gestudeert en ik moest ook mijn boeken zelf kopen. Waar haal je het dat school nu gratis zou zijn?

Citaat:
En ik dank dat gij geen enkel benul hebt waarover het gaat.
Het sociale systeem hebben wij oudere opgebouwd, en de jongeren denken dat het zal blijven duren. Weet ge wel wat het betekebd om meer dan 300.000 WERKZOEKENDEN te hebben. Waar van de +55 jarigen niet worden meegeteld?
Wie gaat deze mensen blijven onderhouden?
Ik natuurlijk, en die migranten waar jij zo op zit te kappen.

Citaat:
Weet U waarom de andere landen in Europa met uitzondering van enkelen een arbeidskaart geeft? Wel omdat die een stukske slimmer zijn.
Zowat alle europese landen hebben vergelijkbare regels als belgie.

Citaat:
Hier laat men alles leegroven waar de ouderen hebben voor gezwoegd, gestaakt en verdomme bij onze stakingen hebben we ook honger geleden!

k9 is offline  
Oud 18 november 2004, 16:54   #76
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ok toon dan eens aan dat 50+% van de criminelen in belgie moslims zijn.
Ge moet eens goed lezen he.
Ik zeg dat + 50 % van de criminelen in de gevangenis moslim zijn. en het draaid meer naar de 80%.
In vergelijking vertegenwoordigen ze 13% van onze bevolkin. En daar steld U zich geen vragen bij?
fernand is offline  
Oud 18 november 2004, 16:55   #77
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Zucht, en de school werd niet gesubsidieerd? Jouw moeder kreeg geen kindergeld/belastingsvermindering? Jij ging niet met de fiets op straat of met de bus? ,...

Denk je dat al die dingen gratis zijn? Dat scholen/wegen/bussen/... zomaar uit de grond komen?

Ik heb niet gestudeert en ik moest ook mijn boeken zelf kopen. Waar haal je het dat school nu gratis zou zijn?

Zowat alle europese landen hebben vergelijkbare regels als belgie.

Probeer dan alvast eens te gaan werken in Denemarken, Noorwegen, Zwzdzn, Zwitserland. Ge zult nogal nen post pakken zulle!
fernand is offline  
Oud 18 november 2004, 17:02   #78
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Volgens een Nederlandse studie hebben migranten de samenleving enkel nog maar geld gekost.
Oud 18 november 2004, 17:04   #79
k9

Standaard

Citaat:
Probeer dan alvast eens te gaan werken in Denemarken, Noorwegen, Zwzdzn, Zwitserland. Ge zult nogal nen post pakken zulle!
Ach ja dat is echt europa. het VK, frankrijk, duitsland, spanje, italie , nederland, belgie,... zijn niks vergeleken met die

En ik heb het eens opgezocht :

http://www.ssb.no/english/subjects/0...d_en/main.html

Noorwegen is dus geen probleem geen zin om de rest to controleren .

k9 is offline  
Oud 18 november 2004, 17:04   #80
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
Volgens een Nederlandse studie hebben migranten de samenleving enkel nog maar geld gekost.
en? nederland is belgie niet.

k9 is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be