![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ...
Laatst gewijzigd door Adrian M : 6 april 2017 om 10:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
|
![]() Meen je dat echt van die gangsteroorlogjes?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik weet nu niet of het vormen van gangsterbendes behoort tot de tradities van sommige vreemde etnische groepen in ons land maar indien dat wel zo is dan vermoed ik dat ons land daar in de toekomst niet van gespaard zal blijven. Wat Wilders bezoek aan Gent betreft: ik vermoed dat Termont zich, tezamen met de politie van Gent, wel degelijk heeft afgevraagd:"Amai, wat zullen we met den dienen hier nog allemaal beleven?" En de politie kent het terrein daar wel, op alle mogelijke manieren, want Gent heeft ook een belangrijke allochtone minderheid. Bijna 30% van de inwoners is daar van allochtone afkomst. Dus, ze kennen daar hun pappenheimers wel. Bovendien: gaat U uw vijand opzoeken in zijn eigen hol? Dat is om moeilijkheden vragen en ik hou helemaal niet van mensen van die aard. Want van zulke mensen kunt ge verwachten dat ze even gevaarlijk zijn voor zichzelf als dat ze dat kunnen zijn voor U. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
Zo'n probleem is het niet, z'n Amerikaanse financiers trekken hun portemonnee wel open. En anders gebruikt hij maar wat hij o.a. opstrijkt voor het schrijven voor Breitbart Die gast loopt privé flink meer binnen dan u of ik |
|
![]() |
![]() |