![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dan gaan wij, de mannen van dit "vrouwen hatende" forum, ons verplicht zien uw ketting in te korten zodat u alleen nog maar aan het fornuis en de ijskast raakt, of anders de computer wat verder moeten wegzetten.
![]() Laatst gewijzigd door Hoomer : 9 april 2017 om 10:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 9 april 2017 om 10:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op dit forum lopen vrouwen geen risico zuur in het gezicht gegooid te krijgen omdat ze naar school willen gaan.
De kans dat ze hier stokslagen krijgen omdat ze te 'wulps' gekleed gaan, is eveneens geheel onbestaande. Ze zullen niet worden gestenigd omdat ze met 'vreemde' mannen converseren. Hun clitoris zal niet worden weggesneden. En ze zijn niet verplicht lid te blijven. Vergelijk dat nu eens met een andere, veel méér beruchte, club ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() Neen zeg dat niet ... want dat is niet waar Hoomer .Ik ga eerst op den tast ... en ik zet oren open...
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 9 april 2017 om 13:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat jonge, knappe vrouwen alles voor het zeggen hebben onder de vrouwen. En hou ouder mannen worden hoe meer ze te zeggen krijgen (zilverrug). Dat noemen ze de natuur...
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel vrouwen hier aanwezig schuimen het internet af, op zoek naar big black cocks.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wou hier een heel interessante opmerking plaatsen waarmee fredje duchtig op zijn plaats gezet wordt maar dat rondeke boven in mijn scherm bleef weer zo lang draaien dat ik het vergeten ben. Waarom is dat forum ook zo traag!
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 9 april 2017 om 17:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet dat ik een grote fan ben van Guinevere maar dit liedje heeft mij indertijd als jonge vrouw met twee kinderen snel na elkaar, erg aangegrepen. Je trouwt snel als je twintig bent En na een paar jaar krijg je het druk Met drie, vier kinderen, ach dat went Je hebt geen tijd meer voor geluk Tussen de vloeren en de vaat De vuile was en het fornuis Sta je niet stil, ook al vergaat de wereld Jij bent bezig thuis Is dit een grap Of om te huilen Is er iemand die haar benijdt Wie zou er met haar willen ruilen Dag in, dag uit Waar blijft de tijd De koffie pruttelt op het vuur De kinderen spelen, en je man Zit achter een krant als achter een muur De dagen glijden door je hand De kinderen zijn vandaag nog klein Maar morgen groot, je denkt waarom Kan ik alleen maar ouder zijn De foto van je jeugd trekt krom Is dit een grap Of om te huilen Is er iemand die haar benijdt Wie zou er met haar willen ruilen Dag in, dag uit Waar blijft de tijd De zondag is niets dan een pak Netjes gestreken 's avonds laat Wat bloemen in de vaas Een tak in bloei, wat altijd aardig staat En deze levenslange sleur Duizenden passen ieder uur Tussen de tafel en de deur En van het kastje naar de muur Is dit een grap Of om te huilen Is er iemand die haar benijdt Wie zou er met haar willen ruilen Dag in, dag uit Waar blijft de tijd
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan natuurlijk de vraag stellen of oppervlakkige dingen niet evenveel belang hebben dan de andere ? Uiteindelijk .....Nothing really matters ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet precies wat u bedoelt! Die onnozelaars!
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat venten te lomp zijn om op een normale, gezonde manier over vrouwen te praten. Ze zien een paar borsten en hun verstand slaat op hol. Om dat te verbergen, maken ze de vrouwen die hen niet direct seksueel opwinden (vooral oudere vrouwen dan) belachelijk.