![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Diegenen die té stom zijn,diegenen die juist kiezen maar die tegen de anti democratische regeringsvorming botsen,of diegenen wiens stem immers toch verloren is aangezien hun stem zogenaamd democratisch wordt "kaltgestelt".... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat links nooit lukte, krijgt rechts ongewild klaar door haar incompetentie : )))
Citaat:
Citaat:
![]() Primauteit van incompetente politici. Hahahaha.
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(*tip: die van Kaltfort zijn de beste.)
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() * en Trump ook, -bijna vergeten-
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En wat heeft uw regeringsvorming te maken met slimme kiezers? Komaan he vent. Volgens U zijn slimme kiezers dezen die er toevallig bij horen door geluk. Degenen die in de oppositie zitten zijn allemaal domoren dus. Feitelijk ben jij altijd de slimmere want je keert uw kar steeds naar de macht. En om op een goed blaadje te staan vecht je zelfs tegen de levende doden van de oorlog. Welke strekking je verdedigt heeft geen belang want je komt voor niks op. Ik geef wel toe dat je wel goed gedocumenteerd bent want zelfs beelden van het internet; meestal onbruikbare; kun je geven binnen de vijf minuten. Wat er volgens mij op wijst dat je hulp krijgt van buiten af om uw verzameling aan te dikken. Trouwens uw aanwezigheid op alle mogelijke uren van de dag op dit forum wijst er wel op dat je ofwel betaald wordt om constant met str..t te smijten naar minderheden ofwel een hangmatter bent die niks beters te doen heeft. Iemand die normaal werkt kan dit niet of misbruikt de PC van uw baas onder de werkuren. En zelf iets aanbrengen doe je nooit. Je beperkt uw inbreng op dit forum om constant anderen af te breken of uit te kafferen. Maar oplossingen aanreiken of echte visie geven over problematiek is waarschijnlijk niet uw opdracht!? Vent toch! Je bent zo doorzichtig als alle Belgische rivieren. Uw water stroomt ook constant naar zee. (via de rioleringen toch) Ik hoef uw bijdragen zelfs niet te lezen om te weten bij voorbaat wat er zal volgen. Een hoge dosis eigendunk en een neerkijken op anderen behoren steeds tot de voornaamste ingrediënten. Zolang je uzelf maar koning van dit forum kunt wanen. De rest is bijzaak. Pover resultaat dus Kneus. Normaal zou ik het niet zo stellen. Feitelijk heb ik er geen zaken mee. Maar U wacht toch ook niet om anderen persoonlijk aan te vallen wanneer ze hun visie verdedigen. Wat verkies je Kneus? Een democratie of een dictatuur? Zullen we best niet beginnen met dit forum af te schaffen dan? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() Dat is raar, gisteren nog durfde je niet buiten het station van Antwerpen te komen...
Laatst gewijzigd door Another Jack : 2 juni 2017 om 20:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat is nu eenmaal Hardy. Durf op het forum niks schrijven of Hardy heeft er commentaar op. Daarom schrijft hij zelf nooit iets. Hij heeft schrik voor de commentaar van anderen. Liever blode Jack dan dode Jack is zijn lijfspreuk. ![]() In een andere topic vroeg hij zopas wie nu mijn nieuwe vijanden zijn. Jij niet meer Hardy. Mijn tijd verspillen met onnozele ventjes doe ik niet meer. Bovendien zijn het uw zaken niet. Of zoek je hen soms om mee op de kar te springen en voor de zoveelste keer dit forum onder te kotsen met uw uileballen. Steek uw handen in uw broek en probeer met uzelf te spelen. Want uw appelsienen krijgen rimpels van chagrijnigheid. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wanneer ga je het forum nog eens 'definitief' verlaten? Laatst gewijzigd door Another Jack : 2 juni 2017 om 21:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik doe niet meer mee. Zoek maar een andere kandidaat die tijd wil besteden aan uw stupiditeiten. Dag Hardy. Of beter: "slaap wel Hardy". En op het forum blijf ik wel af en toe nog om U een uitlaatklep te gunnen voor uw fustraties. Alhoewel dat ook weer niet nodig is. Je vindt wel altijd iemand waar je kan mee zeiken en de zoveelste topic vol te kotsen met inhoud die niks met politiek te maken heeft. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik doe het nu ook al maar zelfs al ben ik geen wielerterrorist, het blijft levensgevaarlijk zonder echt goede fietspaden.
![]() |
#74 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Die van de files en rond de ontbrekende gratis parkeerplaatsen zoals hier in Oostende.
![]() |
#75 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar nog meer moet ik opletten als automobilist zeker als het donker wordt in de steden. Voetgangers die van alla kanten komen behalve van op het zebra pad voorafgegaan of gevolgd door fietsers zonder licht zijn schering en inslag. Die beseffen schijnbaar niet dat de automobilist hen tijdig moet kunnen waarnemen wil hij ze kunnen ontwijken. Een automobilist heeft ook maar 2 ogen waarmede hij tevens het verkeer en het labyrint van verkeersborden moet in de gaten houden.
![]() |
![]() |
#76 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In Wijnegem gaan ze nu ondergrondse betaalparkings maken of zo want parkeren is daar nu al een probleem.
![]() |
#77 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het zal er ooit nog wel van komen want in veel steden is de fiets nu reeds vlugger dan de wagen.
![]() |
![]() |
#78 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In steden zoals Antwerpen bvb moet je ook nog kijken of je op geen "gevaarlijke" lijn zit?
In Brussel leggen ze een bus om omdat de ruiten er reeds meerdere malen ingegooid zijn. Belgische oplossing? Men zoekt niet naar de daders en bestraft ze, nee men neemt een nadere route ..... rara?
![]() |
#79 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Je hebt daar geen verkeerde momenten maar wel verkeerde mensen in overvloed.
![]() |
#80 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ken het Antwerpen van de jaren 60 dat was toen nog een leuke havenstad waar het plezant uitgaan was zonder al te veel zorgen.
![]() |