![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Door een mooie verschijning van een knappe vrouw ? Een mooie fase in het voetbal, een knappe prestatie in de atletiek ? De ene laat zijn ontroering wat meer of wat vlugger blijken; de andere zeker niet publiek enz. En gij oude knorpot naar buiten toe ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tiener getraumatiseerd door nepontvoering op zomerkamp
Binnenkort mogen ze alleen nog spelletjes spelen op de smartphone. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zie niet in wat er zo leuk is aan een nachtspel, laat staan 1 waarbij er iemand wordt ontvoerd. De meeste mensen willen 's nachts zogenaamd veilig in hun bed slapen om van een vermoeiende dag te bekomen. Kinderen kunnen je best ook al zo vroeg mogelijk goede slaapgewoontes leren. Dat heeft niets maar dan ook niets meer emo maatschappij te maken maar met beschaving. Dus de schrik en verontwaardiging van die ouders bij dat 'nachtspel' is terecht. Laatst gewijzigd door Guinevere : 12 juli 2017 om 14:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik denk vooral aan vrouwen die op Facebook berichten plaatsen zoals "alle mannen zijn klootzakken". Ik vind het zalig als daar geen mens op reageert En qua collectieve huilbuien zitten we nu in de apotheose met Amerikaanse democraten die het verlies van Hillary op hun sterfbed nog niet verwerkt zullen hebben. Dat gejank is wel iets van alle tijden denk ik. Zo herinner ik het me toch de afgelopen 20 jaar. Ik heb me ook mateloos geïrriteerd aan TV shows als Dawsons Creek en Felicity, en Leonardo Di Caprio had het al levenslang verkorven na die jankfilm Titanic
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik denk vooral aan vrouwen die op Facebook berichten plaatsen zoals "alle mannen zijn klootzakken". Ik vind het zalig als daar geen mens op reageert En qua collectieve huilbuien zitten we nu in de apotheose met Amerikaanse democraten die het verlies van Hillary op hun sterfbed nog niet verwerkt zullen hebben. Dat gejank is wel iets van alle tijden denk ik. Zo herinner ik het me toch de afgelopen 20 jaar. Ik heb me ook mateloos geïrriteerd aan TV shows als Dawsons Creek en Felicity, en Leonardo Di Caprio had het al levenslang verkorven na die jankfilm Titanic
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En vroeger waren er geen aanrandingen? Droom rustig verder hoor.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
Je begrijpt er weer de ballen van mr. snowflake. ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Hoomer : 12 juli 2017 om 14:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
on topic: waar ik me aan erger, en misschien ben ik gewoon grof, zijn die "marked as safe" op facebook (enkel voor aanslagen in westerse landen uiteraard, IS die de dag voor Bataclan een dubbele zelfmoordaanslag deed was het nieuws niet waard), als je zorgen om iemand maakt bel je of schrijf je hem of haar gewoon? het was met "je suis charlie". wat wilt dat zeggen? akkoord, ik denk dat iedereen toen verschoten was. cartoonisten werden geëxectuurd en masse. eigenlijk zie ik wel liever die collectieve verontwaardiging en verdriet ipv een gedesensitiseerde maatschappij. angst daarintegen moeten we niet aan toegeven. de kans dat je omkomt in een aanslag van die fundi's is kleiner dat je in een vliegtuigongeluk omkomt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is nog een groot verschil tussen een ontvoeringsspelletje en andere spelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geloof NIET alles wat de media ons wijsmaken. Hou je ogen open. |
|
![]() |
![]() |