Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 juli 2017, 22:01   #61
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Best dan dat jij emigreert naar daar. Zolang je de familie maar niet importeert naar hier is alles OK. We hebben hier geen vacatures voor schoenenpoetsers, straatzangers of Panfluit bedelaars.
Wel voor zakenmensen.
Ik zou enig respect voor je kritiek kunnen opbrengen moest het rationeel zijn.
Maar dit is gewoon ordinair en racistisch. Het raakt je blijkbaar diep dat mannen niet in je geïnteresseerd zijn.
Oud 13 juli 2017, 09:48   #62
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Dikke zever, dat is niet wat ik bedoelde wat jij er van maakt.
Ik ben een man en heb alle mannelijke instincten, een vrouw die vrouw is kan op veel meer hulp rekenen dan een vrouw die zich wil profileren als manwijf of laat ons zeggen gelijke rechten vrouw. Het gaat niet over mooi of lelijk het gaat over vrouw zijn en zich zoals de natuur het gewild heeft gedragen.
Vrouwen mogen carriere maken, maar doe het dan als vrouw niet meer niet minder.
En wat met mannen die geen echte mannen zijn?
Verwijfde ventjes? Homo's? Van die rare mannen bij wie men zich soms afvraagt of ze nu vis of vlees zijn?
Worden die ook zo streng beoordeeld?
Geldt voor een man ook : mannen mogen carrière maken maar ze moeten het doen als man?
Ik geloof het niet want homo's doen het beter dan ooit. Ze worden minister, president, CEO ... Maar ja, 't zijn nog altijd mannen.
En een homoseksuele man is voor een man als u nog altijd hoger in de pikorde dan een homoseksuele vrouw.

Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 13 juli 2017 om 10:04.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2017, 09:49   #63
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Truder Bekijk bericht
Zo een foto maakt me echt ziek. Moeten vrouwen decoratie zijn???
Alstublieft! Truder, kruip terug de brousse in

Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 13 juli 2017 om 09:50.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2017, 09:54   #64
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Laat die zotinnen toch stikken in hun braaksel. De hele dag naar het gemekker van een doodbloedend schaap luisteren; daar krijg je moordneigingen van.... crtl alt delete.

We hebben geprobeerd; er valt ons niets te verwijten.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Er bestaat overigens een naam voor de psychose wanneer mensen denken dat ze lelijk zijn : BDD, voluit Body Dysmorphic Disorder. In Azië is deze fobie wijdverbreid, vooral bij moslima's. Jonge meisjes worden er van kindsbeen af verteld dat vrouwen lelijk zijn. Dat wilt het feminisme ook en daarom maken ze zichzelf lelijk en onaantrekkelijk en proberen ze dit ook aan jonge meisjes aan te praten. Alleen dan kunnen ze, volgens de feministen, immers beoordeelt worden op hun innerlijk. Feminisme cultiveert lelijke vrouwen. Dat sommigen dat hier proberen te ontkennen is lachwekkend en getuigt van een enorme onwetendheid over dit onderwerp.
Het is belachelijk om hier de islam bij te betrekken. We hebben het over de westerse maatschappij niet over een maatschappij gestoeld op waanideeën die meer dan gedateerd zijn.
Feminisme cultiveert lelijke vrouwen niet, dat is zo een enorm vooroordeel.
Maar ja, heel dit forum stikt van de mensen die hun vooroordelen voor dogma's houden ...
Oud 13 juli 2017, 10:00   #65
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
En een homoseksuele man is voor een man nog altijd hoger in de pikorde dan een homoseksuele vrouw.
Dit is jouw persoonlijke perceptie en die deel ik absoluut niet.
Ken heel wat lesbische vrouwen die het ver geschopt hebben.
Ken ook heel wat homoseksuele mannen die niet geaccepteerd worden.
En als lesbische vrouwen door mannen gemeden worden, dan heeft dat vooral te maken met hun manhatende levensvisie.
Oud 13 juli 2017, 10:00   #66
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Veel vrouwen beweren ook dat ze niet feministisch zijn, ze weten dat ze daar geen punten mee scoren... En wellicht menen ze dat nog oprecht ook ... Maar wanneer je met ze gaat samenleven, dan wordt het tegendeel duidelijk en zie je dat hun geest vergiftigd is door de feministenduivel. Het begint al van in het onderwijs dat men ze die ideeën aanpraat ...
Wat is nu eigenlijk de bedoeling? Dat we ja en amen knikken op al wat onze heer echtgenoot voorschrijft? Dat we ons voegen naar zijn wensen en bevelen?
U spookt op de islam maar u wilt dat westerse vrouwen zich gedragen als islamitische, u wilt niet dat wij onze eigen ideeën en meningen hebben. Wilt u ook toestemming hebben om uw vrouw te slaan? En meer erfenis nalaten aan uw zonen dan aan uw dochters?
Begin maar gauw het onderwijs aan te passen, jongen, zodat wij het inderdaad normaal gaan vinden dat mannen ons overheersen.
Oud 13 juli 2017, 10:07   #67
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Dit is jouw persoonlijke perceptie en die deel ik absoluut niet.
Ken heel wat lesbische vrouwen die het ver geschopt hebben.
Ken ook heel wat homoseksuele mannen die niet geaccepteerd worden.
En als lesbische vrouwen door mannen gemeden worden, dan heeft dat vooral te maken met hun manhatende levensvisie.
Ik heb daarjuist mijn tekst aangepast en er "een man als u" van gemaakt. Gelukkig zijn niet alle mannen even kleinburgerlijk als Hoomer.
Verder mag u 100 % zeker zijn dat er meer mannelijke homoseksuelen op belangrijke plaatsen staan dan vrouwelijke.
Immers mannen hebben sowieso meer kansen in de maatschappij, en dat is niet mijn persoonlijke perceptie, dat is een feit.
Oud 13 juli 2017, 10:38   #68
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb daarjuist mijn tekst aangepast en er "een man als u" van gemaakt. Gelukkig zijn niet alle mannen even kleinburgerlijk als Hoomer.
Verder mag u 100 % zeker zijn dat er meer mannelijke homoseksuelen op belangrijke plaatsen staan dan vrouwelijke.
Immers mannen hebben sowieso meer kansen in de maatschappij, en dat is niet mijn persoonlijke perceptie, dat is een feit.
Kom dan niet bedelen en zagen. Dat is verachtelijk gedrag. Doe je eigen ding, leer een vak. Zoek een hobby.

Dat er niets verandert omdat jij alleen maar kan zagen en bedelen hoeft dan ook niet te verwonderen. Zagen en bedelen kan ook een man zonder armen en benen.

Bewijs dat je iets kunt en je wordt beloond; dat jij denkt door te zagen iets kan krijgen ben je bij het verkeerde adres. Koude oorlog; lieverdje...
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2017, 10:50   #69
Hoomer

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom betrek je mij weeral in uw miserie? Kijk mannenhaatsters die bovendien NIET lesbisch zijn waar komen die meestal terecht? Ergens eenzaam op een klein appartementje, dat is toch de logica zelve.
Door de mannenhaat blijven ze alleen, als je dan bovendien maar een heel gewone job hebt of gehad hebt dan kan je u niet veroorloven wat een liefhebbende vrouw die samen met haar man uitwerken gaat of ging zich kunnen veroorloven.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2017, 10:51   #70
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Om eerlijk te zijn denk ik dat mannen vaker leidinggevende topfuncties hebben omdat het hen beter ligt. Ik heb meerdere werkervaringen met grote groepen met mannen en vrouwen, en onder de vrouwen ontstaan er altijd groeperingen - roddelpartijen - ruzies.

Het wordt door vrouwen blijkbaar als een schande gezien dat ze een andere rol hebben in de maatschappij. Een huismoeder die halftijds wat bijverdient is tegenwoordig slecht gezien.
Ook wij mannen vergelijken ons continu met elkaar. Wie heeft er het grootste huis, wie verdient er het meest, wie heeft de mooiste auto... Het is eigen aan deze cultuur waarin er gepresteerd moet worden.

Ik heb heel sterk het gevoel dat vrouwen zich met mannen meten, en er gefrustreerd door worden. Wat helemaal niet nodig is
Oud 13 juli 2017, 10:58   #71
Hoomer

Standaard

Citaat:
Om eerlijk te zijn denk ik dat mannen vaker leidinggevende topfuncties hebben omdat het hen beter ligt. Ik heb meerdere werkervaringen met grote groepen met mannen en vrouwen, en onder de vrouwen ontstaan er altijd groeperingen - roddelpartijen - ruzies.

Het wordt door vrouwen blijkbaar als een schande gezien dat ze een andere rol hebben in de maatschappij. Een huismoeder die halftijds wat bijverdient is tegenwoordig slecht gezien.
Ook wij mannen vergelijken ons continu met elkaar. Wie heeft er het grootste huis, wie verdient er het meest, wie heeft de mooiste auto... Het is eigen aan deze cultuur waarin er gepresteerd moet worden.

Ik heb heel sterk het gevoel dat vrouwen zich met mannen meten, en er gefrustreerd door worden. Wat helemaal niet nodig is
Zo een onzin kan alleen maar door een vrouw geschreven zijn, mannen doen dat helemaal niet, de meeste mannen respecteren elkaar voor wat ze zijn en niet voor wat ze bezitten. De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik natuurlijk niet kan spreken voor de generatie snowflakes die nu haar opgang maakt. Daar kunnen de regels natuurlijk iets anders liggen door het hoog Jani gehalte.
Oud 13 juli 2017, 11:02   #72
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

The Paulus Experience's schermafbeelding

Standaard

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2017, 11:03   #73
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom betrek je mij weeral in uw miserie? Kijk mannenhaatsters die bovendien NIET lesbisch zijn waar komen die meestal terecht? Ergens eenzaam op een klein appartementje, dat is toch de logica zelve.
Door de mannenhaat blijven ze alleen, als je dan bovendien maar een heel gewone job hebt of gehad hebt dan kan je u niet veroorloven wat een liefhebbende vrouw die samen met haar man uitwerken gaat of ging zich kunnen veroorloven.
Mijn intieme overtuiging & opvoeding verplicht mij om dat stukje proza van jou met serieus gefronste wenkbrouwen te lezen.
Offist misschien grappig bedoeld?
Oud 13 juli 2017, 11:13   #74
Hoomer

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Mijn intieme overtuiging & opvoeding verplicht mij om dat stukje proza van jou met serieus gefronste wenkbrouwen te lezen.
Offist misschien grappig bedoeld?
Hoomer is nu eenmaal een grapjas.
Leun even achterover en wacht af.
Oud 13 juli 2017, 11:25   #75
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Zo een onzin kan alleen maar door een vrouw geschreven zijn, mannen doen dat helemaal niet, de meeste mannen respecteren elkaar voor wat ze zijn en niet voor wat ze bezitten. De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik natuurlijk niet kan spreken voor de generatie snowflakes die nu haar opgang maakt.
Ik begin te denken dat we hier met een honderdjarige te maken hebben.

Jij keek dus nooit naar andermans lul toen je na het sporten in de douche stond.
En je rijdt ook met een goedkope wagen want dure auto's als statussymbool interesseren jou niet.

Chapeau.

Maar bij de nieuwe generatie wordt er vergeleken.
Mannen doen dat doorgaans in de vorm van dure auto's. En Facebook is het ultieme medium om je status met de hele wereld te delen
Oud 13 juli 2017, 11:32   #76
Elio di Supo
Banneling

Standaard

https://www.youtube.com/watch?v=gRdfX7ut8gw

Hier wordt de verhouding tss de geslachten eens goed uit de doeken gedaan.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2017, 12:08   #77
IJsboer
Europees Commissaris

IJsboer's schermafbeelding

Standaard

Als zoveel vrouwen feminist zijn, waarom willen ze dan een "echte man"

Ge weet wel, zo'n gespierde man met een mooie glimlach die gaat surfen in de weekends en succesvol is in de zakenwereld en elke avond zijn vrouw klappen geeft omdat ze haar benen niet wil openen.
Oud 13 juli 2017, 12:10   #78
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht

Ge weet wel, zo'n gespierde man met een mooie glimlach die gaat surfen in de weekends en succesvol is in de zakenwereld en elke avond zijn vrouw klappen geeft omdat ze haar benen niet wil openen.
De eeuwige strijd tss hersenen en hormonen.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2017, 12:12   #79
Hoomer

Standaard

Citaat:
Ik begin te denken dat we hier met een honderdjarige te maken hebben.

Jij keek dus nooit naar andermans lul toen je na het sporten in de douche stond.
En je rijdt ook met een goedkope wagen want dure auto's als statussymbool interesseren jou niet.

Chapeau.

Maar bij de nieuwe generatie wordt er vergeleken.
Mannen doen dat doorgaans in de vorm van dure auto's. En Facebook is het ultieme medium om je status met de hele wereld te delen
Je bent hier aan het reageren zoals een madam zou doen, je trekt alles uit de context, vriendschap en respect onder mannen wordt niet afgemeten met status symbolen en zeker niet door naar elkaars apparatuur te kijken.
Ja mannen waaronder ik en sommige vrouwen ook vinden het plezierig om met een statussymbool rond te rijden, nogmaals dat heeft niets met stoefen of vriendschap te maken.

Laatst gewijzigd door Hoomer : 13 juli 2017 om 12:13.
Oud 13 juli 2017, 12:14   #80
Hoomer

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht

Dat is verleden tijd hoor, vrouwen willen voor het dagelijks gebruik een seutje, voor een avontuurtje echter daar willen ze een echte man voor, een wegwerp man zeg maar.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be