![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik zou enig respect voor je kritiek kunnen opbrengen moest het rationeel zijn. Maar dit is gewoon ordinair en racistisch. Het raakt je blijkbaar diep dat mannen niet in je geïnteresseerd zijn.
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verwijfde ventjes? Homo's? Van die rare mannen bij wie men zich soms afvraagt of ze nu vis of vlees zijn? Worden die ook zo streng beoordeeld? Geldt voor een man ook : mannen mogen carrière maken maar ze moeten het doen als man? Ik geloof het niet want homo's doen het beter dan ooit. Ze worden minister, president, CEO ... Maar ja, 't zijn nog altijd mannen. En een homoseksuele man is voor een man als u nog altijd hoger in de pikorde dan een homoseksuele vrouw.
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 13 juli 2017 om 10:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo een foto maakt me echt ziek. Moeten vrouwen decoratie zijn???
Alstublieft! Truder, kruip terug de brousse in ![]()
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 13 juli 2017 om 09:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Feminisme cultiveert lelijke vrouwen niet, dat is zo een enorm vooroordeel. Maar ja, heel dit forum stikt van de mensen die hun vooroordelen voor dogma's houden ...
![]() |
![]() |
#65 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ken heel wat lesbische vrouwen die het ver geschopt hebben. Ken ook heel wat homoseksuele mannen die niet geaccepteerd worden. En als lesbische vrouwen door mannen gemeden worden, dan heeft dat vooral te maken met hun manhatende levensvisie.
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U spookt op de islam maar u wilt dat westerse vrouwen zich gedragen als islamitische, u wilt niet dat wij onze eigen ideeën en meningen hebben. Wilt u ook toestemming hebben om uw vrouw te slaan? En meer erfenis nalaten aan uw zonen dan aan uw dochters? Begin maar gauw het onderwijs aan te passen, jongen, zodat wij het inderdaad normaal gaan vinden dat mannen ons overheersen.
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder mag u 100 % zeker zijn dat er meer mannelijke homoseksuelen op belangrijke plaatsen staan dan vrouwelijke. Immers mannen hebben sowieso meer kansen in de maatschappij, en dat is niet mijn persoonlijke perceptie, dat is een feit.
![]() |
![]() |
#68 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat er niets verandert omdat jij alleen maar kan zagen en bedelen hoeft dan ook niet te verwonderen. Zagen en bedelen kan ook een man zonder armen en benen. Bewijs dat je iets kunt en je wordt beloond; dat jij denkt door te zagen iets kan krijgen ben je bij het verkeerde adres. Koude oorlog; lieverdje... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
Door de mannenhaat blijven ze alleen, als je dan bovendien maar een heel gewone job hebt of gehad hebt dan kan je u niet veroorloven wat een liefhebbende vrouw die samen met haar man uitwerken gaat of ging zich kunnen veroorloven. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het wordt door vrouwen blijkbaar als een schande gezien dat ze een andere rol hebben in de maatschappij. Een huismoeder die halftijds wat bijverdient is tegenwoordig slecht gezien. Ook wij mannen vergelijken ons continu met elkaar. Wie heeft er het grootste huis, wie verdient er het meest, wie heeft de mooiste auto... Het is eigen aan deze cultuur waarin er gepresteerd moet worden. Ik heb heel sterk het gevoel dat vrouwen zich met mannen meten, en er gefrustreerd door worden. Wat helemaal niet nodig is
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Offist misschien grappig bedoeld?
![]() |
![]() |
#74 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Jij keek dus nooit naar andermans lul toen je na het sporten in de douche stond. En je rijdt ook met een goedkope wagen want dure auto's als statussymbool interesseren jou niet. Chapeau. Maar bij de nieuwe generatie wordt er vergeleken. Mannen doen dat doorgaans in de vorm van dure auto's. En Facebook is het ultieme medium om je status met de hele wereld te delen
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() https://www.youtube.com/watch?v=gRdfX7ut8gw
Hier wordt de verhouding tss de geslachten eens goed uit de doeken gedaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Europees Commissaris
|
![]() Als zoveel vrouwen feminist zijn, waarom willen ze dan een "echte man"
Ge weet wel, zo'n gespierde man met een mooie glimlach die gaat surfen in de weekends en succesvol is in de zakenwereld en elke avond zijn vrouw klappen geeft omdat ze haar benen niet wil openen.
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
Ja mannen waaronder ik en sommige vrouwen ook vinden het plezierig om met een statussymbool rond te rijden, nogmaals dat heeft niets met stoefen of vriendschap te maken. ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Hoomer : 13 juli 2017 om 12:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |