Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 juli 2017, 00:03   #1
Eurosceptic
Minister

Standaard Waarom zijn zo veel feministes lelijk?

Mijn grootmoeder heeft nog moeten strijden voor stemrecht, gelijkheid qua salaris tussen mannen en vrouwen voor dezelfde job.
Aspecten van feminisme die ik volledig steun.

Maar als we zien wat voor vrouwen er tegenwoordig in de media verschijnen en wat hun boodschap is (haat tov blanke mannen waarvan Trump het ultieme voorbeeld is) dan lijkt het er sterk op dat feminisme een andere wending neemt.

Het valt me ook op dat veel van die hardcore feministes obees zijn, kort haar hebben, lesbisch zijn..

Kijk naar Rosie O'Donnell. Alsof ze met frustraties zitten en die massaal uiten tov blanke mannen. Het verwijt is altijd dat de USA een white supremacist nation is.

Ook in dat hele black lives matter verhaal zijn blanke mannen altijd de boosdoener. Alsof racisme een voorrecht is voor zwarten, die per definitie geen blanken kunnen onderdrukken omdat ze altijd het slachtoffer zijn.
De realiteit is dat er in de USA meer negers in de cel zitten dan aan de universiteit.
Oud 10 juli 2017, 01:52   #2
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Om te gieren !! Die cultuurmarxistische/anti-fascistische nitwits zijn intellectueel zo retarted, dat ze zelfs niet doorhebben voor wie of wat ze staan te applaudisseren…:

Anti-fascist protesters applaud speech comprised entirely of Hitler quotes

https://www.youtube.com/watch?v=-_1v9gGhykk
Oud 10 juli 2017, 05:24   #3
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Een slingerbeweging. De cultuur van de minderheden en special interest groepen is nu volop aan het woeden. Maar na de piek volgt onvermijdelijk het dal.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2017, 12:43   #4
orfeus5412
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Om te gieren !! Die cultuurmarxistische/anti-fascistische nitwits zijn intellectueel zo retarted, dat ze zelfs niet doorhebben voor wie of wat ze staan te applaudisseren…:

1 woord Diego : GEWELDIGE LINK !!!!!
Oud 10 juli 2017, 14:02   #5
Bovenbuur

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Mijn grootmoeder heeft nog moeten strijden voor stemrecht, gelijkheid qua salaris tussen mannen en vrouwen voor dezelfde job.

Maar als we zien wat voor vrouwen er tegenwoordig in de media verschijnen en wat hun boodschap is (haat tov blanke mannen waarvan Trump het ultieme voorbeeld is) dan lijkt het er sterk op dat feminisme een andere wending neemt.
Zie hier het zelf demonstrerende eeuwige principe van sociale verandering. Iedereen staat volledig achter wat de vorige generatie bereikt heeft, maar waar mensen nu voor strijden gaat natuurlijk zoveel te ver dat het compleet uit context belachelijk en dood gemaakt moet worden met alle middelen van dien.

Vooruit dan, even een paar puntjes uit velen waar feministen nog hard aan werken:
Gelijkheid qua salaris in die sectoren en leeftijden waar dit nog niet het geval is.
Flexibeler in te vullen ouderschapsverlof, ook voor vaders, en behoud van banen voor vrouwen in de vruchtbare leeftijd.
Stemrecht beschermen tegen het soort knuppels *kuch*forum voor democratie*kuch*SGP*kuch* die het het liefst weer zouden zien verdwijnen.
De gelijke behandeling van vrouwen in en uit andere landen en vrouwen uit endemische minderheden. Denk aan Marokkaanse vrouwen, vrouwen uit streng Christelijke gemeenschappen of vrouwen in sektes (waarbij bij die laatste natuurlijk ook de meeste mannen gebaat zijn bij het opdoeken van die zooi).
Het bestrijden van (genderspecifieke) beledigingen die inspelen op schadelijke stereotypes. Denk aan "Het valt me ook op dat veel van die hardcore feministes obees zijn, kort haar hebben, lesbisch zijn.."
Gelijke rechten voor vaders bij echtscheidingen.
Gelijke vertegenwoordiging van vrouwen in de top van het bedrijfsleven en de politiek, gebaseerd niet op harde 50% quota's maar op een maatschappij waarin sollicitanten beter op waarde worden geschat onafhankelijk van gender.

Maar nee hoor, zijn allemaal lelijke lesbiennes die het doen om jou te pesten, omdat jij zo zielig bent omdat je niet via belachelijk lage lonen, private schuldsanering en private gevangenissen de bak in gewerkt wordt, of natuurlijk gewoon doodgeschoten wordt door de politie. Boehoehoe.
Oud 10 juli 2017, 14:28   #6
Hoomer

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Zie hier het zelf demonstrerende eeuwige principe van sociale verandering. Iedereen staat volledig achter wat de vorige generatie bereikt heeft, maar waar mensen nu voor strijden gaat natuurlijk zoveel te ver dat het compleet uit context belachelijk en dood gemaakt moet worden met alle middelen van dien.

Vooruit dan, even een paar puntjes uit velen waar feministen nog hard aan werken:
Gelijkheid qua salaris in die sectoren en leeftijden waar dit nog niet het geval is.
Flexibeler in te vullen ouderschapsverlof, ook voor vaders, en behoud van banen voor vrouwen in de vruchtbare leeftijd.
Stemrecht beschermen tegen het soort knuppels *kuch*forum voor democratie*kuch*SGP*kuch* die het het liefst weer zouden zien verdwijnen.
De gelijke behandeling van vrouwen in en uit andere landen en vrouwen uit endemische minderheden. Denk aan Marokkaanse vrouwen, vrouwen uit streng Christelijke gemeenschappen of vrouwen in sektes (waarbij bij die laatste natuurlijk ook de meeste mannen gebaat zijn bij het opdoeken van die zooi).
Het bestrijden van (genderspecifieke) beledigingen die inspelen op schadelijke stereotypes. Denk aan "Het valt me ook op dat veel van die hardcore feministes obees zijn, kort haar hebben, lesbisch zijn.."
Gelijke rechten voor vaders bij echtscheidingen.
Gelijke vertegenwoordiging van vrouwen in de top van het bedrijfsleven en de politiek, gebaseerd niet op harde 50% quota's maar op een maatschappij waarin sollicitanten beter op waarde worden geschat onafhankelijk van gender.

Maar nee hoor, zijn allemaal lelijke lesbiennes die het doen om jou te pesten, omdat jij zo zielig bent omdat je niet via belachelijk lage lonen, private schuldsanering en private gevangenissen de bak in gewerkt wordt, of natuurlijk gewoon doodgeschoten wordt door de politie. Boehoehoe.
Zal ik het simpel houden? een mooie vrouw krijgt met een glimlach gedaan wat die felinisten in geen honderd jaar voor elkaar krijgen.
PS Vrouwen die als mannen behandeld willen worden moeten dan ook tegen een stootje kunnen, vrouwen die vrouw willen zijn kunnen op respect en bescherming rekenen, de natuur weet je wel, feministen gaan tegen de natuurlijke gang van zaken in dat botst altijd.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2017, 14:44   #7
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Mooie invulling, maar wat ik vooral mis in dat lijstje, is de onverholen feministische kritiek op de vrouwonderdrukkende positie binnen de islam op eigen (westerse) bodem.
Ken jij mss de motieven van dat blijkbare taboe ?
Oud 10 juli 2017, 15:02   #8
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Zoals in de bouw, waar de kans op het treffen van een vrouw even hoog is als om getroffen te worden door de bliksem. Geen enkel object in je hele huis is geconstrueerd door een vrouw.

Vrouwen willen vooral gelijkheid voor de zaken die hen goed uitkomen zoals een salaris. Maar uit ervaring van mijn vrienden weet ik dat vrouwen niet zo gelijk willen zijn als het over het harde werk gaat. Dan spreken we ineens over "mannenwerk"

En als je in de USA gaat uiteten, wordt er verwacht dat de man de rekening betaalt. Waar is de gelijkheid waar ze voor pleiten op die momenten?

Citaat:
Good luck als jij een kleine zelfstandige bent die met 4 mensen samenwerkt, waarvan er eentje plots maandenlang onbeschikbaar is. Dan zit je met de gebakken peren. In die zin is het volledig rationeel dat niemand staat te popelen om jonge vrouwen aan te nemen.

Citaat:
Stemrecht beschermen tegen het soort knuppels *kuch*forum voor democratie*kuch*SGP*kuch* die het het liefst weer zouden zien verdwijnen
Ik heb Thierry Baudet nooit horen zeggen dat hij stemrecht voor vrouwen wil inperken

Citaat:
Anno 2017 massaal gericht tegen BLANKE MANNEN. Ik kan er vele voorbeelden van linken (live televisie)
Blanke mannen worden massaal geviseerd door neo feministes (gefrustreerde obese lesbiennes) en door zwarten.
Dat punt over obees, kort haar en doorgaans lesbisch is een objectieve vaststelling, geen belediging.

Ik heb het idee dat het hier gaat over bevolkingsgroepen (lesbiennes en zwarten) die zeer jaloerse gevoelens uiten tov "de blanke man" omdat ze zich minderwaardig voelen.

En om eerlijk te zijn, zijn ze vaak ook minderwaardig. Er is een reden waarom mensen als vooroordeel hebben dat zwarten vaak lower class citizens zijn. Er zitten in de USA meer zwarten in de gevangenis dan aan de universiteit. But blame it on those white supremacist racists...

Mijn eigen schoonmoeder is zwart en vertelde me dat ik niet met haar mixed race dochter mocht daten als ik zwart was, omdat zwarten in hun cultuur tweederangsburgers zijn.

Als een blanke zoiets zegt is het racisme. Als een zwarte het zelf zegt moet het kunnen. Double standards

Citaat:
Ik amuseer me kostelijk met die gefrustreerde mannenhaatsters (zeer belangrijk verschil met een vredelievende lesbienne), zolang ik er maar niet mee moet samenwerken. Ik spreek uit ervaring. Had ooit een lesbische stagebegeleidster die mij het leven zuur maakte omdat ik een man ben. Er werkten op de hele dienst enkel alleenstaande manwijven.

En dat salarisverschil is in veel Westerse landen een mythe.

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 10 juli 2017 om 15:07.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2017, 20:47   #9
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Als een blanke zoiets zegt is het racisme. Als een zwarte het zelf zegt moet het kunnen.
De nagel op de kop !:

Africa had great nations before white people left

https://www.liveleak.com/view?i=f38_1451533912
Oud 10 juli 2017, 21:01   #10
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN

Eduard Khil's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Trolololo
Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2017, 21:20   #11
TV-verslaafde

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Ach. Ze denken (laatste golf feministen) door te cockblocken alles zomaar te krijgen. Dat noemen ze prostitutie; dingen gedaan krijgen via je vagina. Maar ja na X aantal tijd wordt je dat beu... en zet je haar voor het blok: nog veel langer geen seks en ik bol het voorgoed af.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2017, 21:58   #12
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Het valt me ook op dat veel van die hardcore feministes obees zijn, kort haar hebben, lesbisch zijn..

Kijk naar Rosie O'Donnell. Alsof ze met frustraties zitten en die massaal uiten tov blanke mannen. Het verwijt is altijd dat de USA een white supremacist nation is.

Ook in dat hele black lives matter verhaal zijn blanke mannen altijd de boosdoener. Alsof racisme een voorrecht is voor zwarten, die per definitie geen blanken kunnen onderdrukken omdat ze altijd het slachtoffer zijn.
De realiteit is dat er in de USA meer negers in de cel zitten dan aan de universiteit.
Waarom loopt die met een bordje voor vrije abortus? Als lesbische loopt ze toch geen risico? En geen enkele normale hetero gaat zo iets verkrachten.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2017, 22:10   #13
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Geweldig soort topic. Waarin allerlei lelijkaards die geen vrouw in hun bed krijgen vanuit het comfort van een anoniem forum losgaan over het uiterlijk van vrouwen.
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.

Laatst gewijzigd door dalibor : 10 juli 2017 om 22:11.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2017, 23:56   #14
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Geweldig soort topic. Waarin allerlei lelijkaards die geen vrouw in hun bed krijgen vanuit het comfort van een anoniem forum losgaan over het uiterlijk van vrouwen.
Niet alleen lelijke venten hebben last van die kaalgeschoren waterbuffels.

Er is een soort haatcampagne bezig tegen de blanke man in zijn geheel. Door neofeministes en door zwarten.

Of ontken jij soms dat er een maatschappelijk beeld is ontstaan waarin blanken (vooral mannen) geen slachtoffer kunnen zijn van discriminatie?

Oud 11 juli 2017, 01:28   #15
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2017, 01:38   #16
TV-verslaafde

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dalitrol, elke vent is een sloef. Wij vragen in ruil daarvoor seks + het grootste stuk vlees bij het avondmaal. Het is niet omdat jij een gestoorde/ zure babyboompruim hebt die niet eens kan koken dat je iedereen daar mee moet opzadelen

Laatst gewijzigd door TV-verslaafde : 11 juli 2017 om 01:39.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2017, 02:13   #17
geertvdb

Standaard

Citaat:
Niet alleen lelijke venten hebben last van die kaalgeschoren waterbuffels.

Er is een soort haatcampagne bezig tegen de blanke man in zijn geheel. Door neofeministes en door zwarten.

Of ontken jij soms dat er een maatschappelijk beeld is ontstaan waarin blanken (vooral mannen) geen slachtoffer kunnen zijn van discriminatie?

Hoe zit het met uw uiterlijk eigenlijk?
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2017, 05:39   #18
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Dalitrol, elke vent is een sloef. Wij vragen in ruil daarvoor seks + het grootste stuk vlees bij het avondmaal. Het is niet omdat jij een gestoorde/ zure babyboompruim hebt die niet eens kan koken dat je iedereen daar mee moet opzadelen
Spreek voor jezelf. Als er nu topics zijn waaruit een zure levenshouding blijkt zijn het wel dit soort topics. Ben trouwens van na de babyboom.
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2017, 06:02   #19
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom zijn zo veel feministes lelijk?
Hun enige manier om ook eens even in het nieuws te komen misschien ergens wat lawaai te gaan staan maken?
Oud 11 juli 2017, 09:07   #20
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Spreek voor jezelf. Als er nu topics zijn waaruit een zure levenshouding blijkt zijn het wel dit soort topics. Ben trouwens van na de babyboom.
Ik vind het net comedy.

Ik heb deze YouTube video omgezet in een audiofile, die ik gebruik als alarm als ik 's ochtends opsta. Zo is mijn dag onmiddellijk geslaagd

Woman screams in agony is Trump is sworn in

Kan niet wachten tot de herverkiezing in 2020

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 11 juli 2017 om 09:07.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be