![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Moest hij maar niet de benen genomen hebben, hee.
![]() |
#62 |
|
![]() Ja, maar als je alleen de titel las, en niet het artikel, werd je duidelijk op het verkeerde been gezet.
![]() |
#63 |
|
![]() Beenhard, zoals ze zeggen.
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
Ook in de refter maakte hij kabaal, wou alleen maar beenhesp. Zei dat ze nu genoeg tegen zijn schenen geschopt hadden. En met de hond kreeg hij het ook aan de stok, ging met die zijn been gaan lopen. Ze waren het dan ook grondig beu, hij was daar maar juist om zijn voeten onder tafel te steken, en bediend te worden. Uiteindelijk stelden ze de man voor om in behandeling te gaan, en vroegen om een reactie. "Been there, done that", klonk het. Nu staat hij wel met één been in de armoede.
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 8 augustus 2017 om 21:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Nu wassen ze hun handen in onschuld ondanks dat ze Betaald worden om “HULP” te verlenen! Bovendien word hij door de beschuldigingen geïsoleerd waardoor hij op onbegrip stuit en moeilijk op hulp kan rekenen. Rare vorm van HULP bieden!!!! Als vreemdelingen hier de boel afbreken, kot in brand steken…. Word onmiddellijk voor hen de rode loper uitgelegd enen andere opvang bezorgd met toegeving aan al hun grillen uit schrik dat ze terug de boel in de fik zouden steken. Is er en verschil van aanpak…. jaAAAAAAAA
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 8 augustus 2017 om 21:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is waar, met een ingemaakte kas zou de man al tevreden zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand met een sociale problematiek haalt de krant met veel emotie. De journalist belt naar 'de andere kant' voor hun kant van het verhaal. Maar die andere kant is gebonden aan de vertrouwelijkheidsplicht en wenst geen commentaar te geven, of kan dat niet. Ik heb het als ambtenaar zelf één keer meegemaakt. De journalist "bedreigde" me en zei dat hij dan alleen zijn kant van het verhaal kon brengen. Ik liet me chanteren, en vertelde toch de ganse historie. Het antwoord van de journalist was direct: dit verhaal is niet meer de moeite om te publiceren, ik dank u.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Door die toevloed van jonge mensen ( gelukzoekers die hier komen profiteren ) worden ( vraag en aanbod ) de huizenprijzen ( aankoop en verhuur ) nog eens extra verhoogd.
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() zo lang het maar geen schoenenkast is.
Laatst gewijzigd door Anna List : 9 augustus 2017 om 07:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je moet echt niet verwachtten dat met zoveel besparingen alles zoals voordien loopt.
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() gelukkig hebben we in BE ook nog de laagste pensioenen van de hele EU, samen met de vergrijzing zal dit de noodzaak van een sterk België wel kristalhelder zichtbaar maken voor 'de mensen'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteindelijk weet u of ik enkel wat via media meegedeeld wordt! Dat er geen hulp geboden is, is louter uw veronderstelling en woon zorgcentra is een aangepaste omgeving voor bejaarden met handicap, dus hoezo moesten ze maar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en wanneer hij gaat zwemmen, en hij stapt door het voetbaddeke met javel, krijgt hij meteen gratis een anale bleach, ook al niet goedkoop! en proper! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een gelijkvloers, of iets met lift die groot genoeg is en deuren die breed genoeg zijn voor rolwagens, met aangepaste uitgangen had hij hoe dan ook niet op de privéhuurmarkt gevonden, en dat heeft niets met vreemdelingen te maken. Woonzorgcentra boden het beste antwoord, maar daar ging hij uit eigen beweging weg, dat doe je niet zonder grondige reden lijkt me , dus hulp had hij zeker mogen krijgen, desnoods een ander centra en verhuizen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik vraag me zelfs af hoe het mogelijk is dat die man werkelijk een dronkaard zou zijn ... elke keer die naar de toog gaat, duurt het een halve dag eer de barman hem opmerkt ... wat toch betekent dat die arme man telkens terug nuchter is voor zijn volgende pint. Ik vermoed dat de journalist weer onzorgvuldig is geweest en zijn verhaal onvoldoende checkte. edit : het zou natuurlijk ook kunnen dat zijn stamcafé zo'n bolle verkeersspiegel plaatste die de barman in staat stelt om net over de toog naar beneden te kijken...een soort dode hoek spiegel, quoi. Laatst gewijzigd door Anna List : 9 augustus 2017 om 09:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Intussen lees ik dat het OCMW hem een geschikte woning heeft gevonden voor 4 maanden.
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hopelijk iets met een terras. Hij is dat confort nu erg gewend geraakt.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij wist dat het maar voor vier maand was, zeggen ze dan terwijl ze hem terug met beide voeten op straat zetten.
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Europees Commissaris
|
![]() Haha. Erg grappig. Misschien was het een vieze stinkende bruine ruftmakak die de pedo-islam aanbidt en zat hij met zijn lul vast in een kleutertje zijn kont en kon hij niet weglopen. Dat mag dan ook ongestraft gezegd worden op dit forum, want makkakken horen nu eenmaal thuis aan een kruis tot de gieren hun lege balzak opvreten.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. Laatst gewijzigd door IJsboer : 9 augustus 2017 om 11:38. |
![]() |
![]() |