Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 augustus 2017, 13:41   #61
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ik denk dat dat zo'n voorbeeld is van een 'hautaine en misprijzende post' waar ene quercus het over had

http://forum.politics.be/showpost.ph...ostcount=15840
Had ik nu geschreven "is Pandareus "maar" een vrouw???", dan zou je gelijk hebben. Maar, troost u, quercus heeft zijn post geschreven in een gemoedstoestand die volstrekt sereen was en bovendien met perfecte "gender neutrality".
quercus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2017, 13:42   #62
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ze steekt dat toch ni weg??
Ik snap dat ook niet...
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2017, 13:57   #63
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
het ging wel over die grote L hé, ik moest t ff kwijt toch. :s

ik dacht nog safe te zitten zolang ik geen wc papier postte (in deze eventueel te vervangen door een gebruikte condoom)
Oui Oui, on a compris : une grosse bite.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2017, 14:00   #64
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Allez jong, de vrouw van je leven laten staan voor een hoopje bakstenen...

Herpak je man ! Je klinkt als een conservatieve Vlaming.

Dit is GOED advies wat ook zou thuis horen in je altruisme-draad.

Meer realistisch : hij heeft een goeie neukbeurt laten passeren, omdat hij liever met zijn aannemer palavert over de kleur van zijn dakpannen...

Anna moet zich herpakken ! Hij is afgeweken van het pad !
Oud 23 augustus 2017, 14:14   #65
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Oui Oui, on a compris : une grosse bite.

ik vrees dat je de enige in deze draad bent die het niet begrepen heeft ...
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2017, 14:19   #66
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Ik wist het eerst ook niet maar het werd duidelijk in een topic waarin ik stelde dat moderne feministes vaak hondslelijk zijn. Ze weten dat ze aan geen enkel schoonheidsideaal voldoen en zijn daarom kansloos bij mannen. Vandaar die afkeer tegen de maatschappij die zogezegd gedomineerd wordt door blanke mannen.

Het is trouwens een psychologisch fenomeen (waaraan ook ikzelf me heb schuldig gemaakt) om bij een afwijzing te zeggen dat het aan de ander ligt. Bijvoorbeeld via “het is toch maar een slet” of zoals we bij lelijke feministes in de USA zien “het ligt aan die white supremacist mannen”.

De schuld voor je eigen falen bij een ander leggen, is namelijk veel gemakkelijker dan voor jezelf te accepteren dat je niet goed genoeg bent. Panda ging zelfs zo ver dat ze racistisch reageerde op mijn “nog te importeren latina vriendin die een schoenpoetser is”

Met andere woorden, Panda is zo’n middle aged feministe die best eens bij Jani Kazaltskis op bezoek gaat voor een makeover.

@ Anna List, mocht deze date niks worden dan kun je misschien eens bij pandareus proberen. Maar opgepast, want panda’s zijn met uitsterven bedreigd omdat het paringsproces erg moeizaam verloopt
Ik denk dat je beter op je domein van conspiracy theories kunt blijven hoor, dat heb je beter onder de knie dan mensen proberen in te schatten.
Waarom wil je eigenlijk een mulat uit een zuid amerikaanse failed state importeren ?
Oud 24 augustus 2017, 09:47   #67
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Wat was de vraag hier ook weer?
En aan wie werd ze eigenlijk gesteld?
Oud 24 augustus 2017, 11:43   #68
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Ik denk van iemand die er geen verstand van heeft en hoe je best op een goed blaadje komt bij de dames. Zever natuurlijk om een griet binnen te doen ga je ervoor zoals een echte. Vrouwen willen een echte vent, geen zeveraar met dineetjes bij kaarslicht. Zo rap mogelijk to the point, no prisoners.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2017, 11:58   #69
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ik denk van iemand die er geen verstand van heeft en hoe je best op een goed blaadje komt bij de dames. Zever natuurlijk om een griet binnen te doen ga je ervoor zoals een echte. Vrouwen willen een echte vent, geen zeveraar met dineetjes bij kaarslicht. Zo rap mogelijk to the point, no prisoners.
Zoiets als :
Hey iffraken, eeje goi al insj kapotgevoegelde nilongkaasen gat ?
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2017, 12:08   #70
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

NieuwNoors's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Zoiets als :
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2017, 12:11   #71
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

NieuwNoors's schermafbeelding

Standaard

Dit topic gaat over: 'vraagje aan de dames'. EN wie antwoordt er hier voor 95%? Lees eens heeeeeeeeeeeeeel goed! lol
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2017, 14:23   #72
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ik denk dat je beter op je domein van conspiracy theories kunt blijven hoor, dat heb je beter onder de knie dan mensen proberen in te schatten
Uit je verzuurde reacties tegen vrouwen die wel aan het schoonheidsideaal voldoen, blijkt elke keer dat je heel juist wordt ingeschat. Het is overigens een vrij voorspelbare reactie die ik regelmatig zie bij Vlaamse vrouwen die onaantrekkelijk zijn. Tegen andere nationaliteiten, maar ook onderling.
Onaantrekkelijk zijn is trouwens niet enkel een lichamelijke zaak. De mentaliteit is vaak een groter probleem.

Citaat:
Waarom wil je eigenlijk een mulat uit een zuid amerikaanse failed state importeren ?
Ik wist niet dat iedereen in Zuid Amerika een mulat is. Het zou je wereldbeeld ten goede komen als je er eens naartoe ging. Overigens zijn er zelfs in failed states mensen die succesvol en talentrijk zijn. Die voldoende vermogend zijn en een fatsoenlijke levensstandaard hebben.

Doorgaans zijn ze ook veel gelukkiger, wat hen veel aantrekkelijker maakt dan de doorsnee Vlaamse vrouw die na het huwelijk elk jaar 2kg aankomt. Dat op zich is al een reden om niet met een Vlaamse te trouwen.

Er stond laatst nog een artikel in de krant over het aantal Vlamingen dat ondanks de welstand aan de antidepressiva zit. Onze maatschappij is zodanig gefocust op materiele zaken dat veel mensen niet in staat zijn om te genieten.
Oud 24 augustus 2017, 14:29   #73
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Dit topic gaat over: 'vraagje aan de dames'. EN wie antwoordt er hier voor 95%? Lees eens heeeeeeeeeeeeeel goed! lol
Veel mannen denken dat je voor advies over vrouwen bij een vrouw moet zijn. Niets is minder waar, want dit werkt contraproductief.

Vrouwen zullen je vertellen wat ze graag willen.
En mannen zijn succesvol bij vrouwen door ze net niet te geven wat ze willen
Oud 24 augustus 2017, 15:06   #74
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:
Je bent vooral veel te laat.

En since it's all about timing...
Oud 24 augustus 2017, 15:46   #75
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Zoiets als :
formidabel dialect !
Oud 24 augustus 2017, 15:54   #76
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Uit je verzuurde reacties tegen vrouwen die wel aan het schoonheidsideaal voldoen, blijkt elke keer dat je heel juist wordt ingeschat. Het is overigens een vrij voorspelbare reactie die ik regelmatig zie bij Vlaamse vrouwen die onaantrekkelijk zijn. Tegen andere nationaliteiten, maar ook onderling.
Onaantrekkelijk zijn is trouwens niet enkel een lichamelijke zaak. De mentaliteit is vaak een groter probleem.

Ik wist niet dat iedereen in Zuid Amerika een mulat is. Het zou je wereldbeeld ten goede komen als je er eens naartoe ging. Overigens zijn er zelfs in failed states mensen die succesvol en talentrijk zijn. Die voldoende vermogend zijn en een fatsoenlijke levensstandaard hebben.

Doorgaans zijn ze ook veel gelukkiger, wat hen veel aantrekkelijker maakt dan de doorsnee Vlaamse vrouw die na het huwelijk elk jaar 2kg aankomt. Dat op zich is al een reden om niet met een Vlaamse te trouwen.

Er stond laatst nog een artikel in de krant over het aantal Vlamingen dat ondanks de welstand aan de antidepressiva zit. Onze maatschappij is zodanig gefocust op materiele zaken dat veel mensen niet in staat zijn om te genieten.
Ik sprak dan ook niet over "iedereen" maar over jouw exemplaar. Je had zelf aangegeven dat het een halfbloed betreft.
En ernaar toegaan ? Waarom zou ik naar een hellhole als bv colombia of venezuela gaan ? Op welke parameter scoren dergelijke failed states beter dan belgië ? Drugs ? Misdaad ? Uitbuiting ? Dictatuur ? Geweld op straat ? armoede ? aantal moorden per capita ? kwaliteit van gezondheidszorg ? kwaliteit van onderwijs ? infrastructuur ? democratie ?
Oud 24 augustus 2017, 16:51   #77
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je bent vooral veel te laat.

En since it's all about timing...
Beste Ey,
De vierde post in deze draad is die van mij.
Te laat?
Lees eens waarover het gaat!
Oud 24 augustus 2017, 16:59   #78
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:
Beste Ey,
De vierde post in deze draad is die van mij.
Te laat?
Lees eens waarover het gaat!
Waarom vraag je dan wat de vraag weer al was ?
Last van opspelende dementie ?
Oud 24 augustus 2017, 17:05   #79
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Haast altijd kleineren Vlaamse mannen de Vlaamse vrouwen, voorbeelden te over op dit forum. Steeds weer praten ze minachtend over hen.
Vele heren hier denken dat buitenlandse dames per definitie mooier en/of aantrekkelijker zijn dan Vlaamse. Het getuigt van een groot minderwaardigheidscomplex van deze arme zielen die dat projecteren op hun dames.
Opmerking : als iemand schrijft “een mulat uit een zuid amerikaanse failed state” dan bedoelt hij echt niet dat alle inwoners van die staat mulatten zijn.
Als u werkelijk gelooft dat Zuid-Amerikaanse vrouwen zo gelukkig zijn, dan raad ik u aan eens wat beter naar die landen in hun geheel te kijken en niet slechts naar een aantal jonge dames die nog niet veel zorgen hebben. Denk eens aan de moeders in deze landen waarvan het grootste aantal dictaturen zijn of waren, deze vrouwen lopen echt niet met een rimpelloos gezicht en een gelukkige glimlach rond terwijl ze doodsbang zijn voor het lot van hun kinderen of prakkizeren waar de volgende maaltijd vandaan moet komen.

Lees bv eens volgend artikel. http://www.mo.be/artikel/vrouwenmoor...bijna-genocide

Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 24 augustus 2017 om 17:08.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2017, 17:06   #80
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waarom vraag je dan wat de vraag weer al was ?
Last van opspelende dementie ?
Om de doodsimpele reden dat er hier weer ferm afgedwaald wordt.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be