![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oui Oui, on a compris : une grosse bite.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meer realistisch : hij heeft een goeie neukbeurt laten passeren, omdat hij liever met zijn aannemer palavert over de kleur van zijn dakpannen... ![]() Anna moet zich herpakken ! Hij is afgeweken van het pad ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Waarom wil je eigenlijk een mulat uit een zuid amerikaanse failed state importeren ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat was de vraag hier ook weer?
En aan wie werd ze eigenlijk gesteld? ![]()
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk van iemand die er geen verstand van heeft en hoe je best op een goed blaadje komt bij de dames. Zever natuurlijk om een griet binnen te doen ga je ervoor zoals een echte. Vrouwen willen een echte vent, geen zeveraar met dineetjes bij kaarslicht. Zo rap mogelijk to the point, no prisoners.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hey iffraken, eeje goi al insj kapotgevoegelde nilongkaasen gat ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit topic gaat over: 'vraagje aan de dames'. EN wie antwoordt er hier voor 95%? Lees eens heeeeeeeeeeeeeel goed! lol
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Onaantrekkelijk zijn is trouwens niet enkel een lichamelijke zaak. De mentaliteit is vaak een groter probleem. Citaat:
Doorgaans zijn ze ook veel gelukkiger, wat hen veel aantrekkelijker maakt dan de doorsnee Vlaamse vrouw die na het huwelijk elk jaar 2kg aankomt. Dat op zich is al een reden om niet met een Vlaamse te trouwen. Er stond laatst nog een artikel in de krant over het aantal Vlamingen dat ondanks de welstand aan de antidepressiva zit. Onze maatschappij is zodanig gefocust op materiele zaken dat veel mensen niet in staat zijn om te genieten.
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Vrouwen zullen je vertellen wat ze graag willen. En mannen zijn succesvol bij vrouwen door ze net niet te geven wat ze willen
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ernaar toegaan ? Waarom zou ik naar een hellhole als bv colombia of venezuela gaan ? Op welke parameter scoren dergelijke failed states beter dan belgië ? Drugs ? Misdaad ? Uitbuiting ? Dictatuur ? Geweld op straat ? armoede ? aantal moorden per capita ? kwaliteit van gezondheidszorg ? kwaliteit van onderwijs ? infrastructuur ? democratie ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vierde post in deze draad is die van mij. Te laat? Lees eens waarover het gaat! ![]()
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vele heren hier denken dat buitenlandse dames per definitie mooier en/of aantrekkelijker zijn dan Vlaamse. Het getuigt van een groot minderwaardigheidscomplex van deze arme zielen die dat projecteren op hun dames. Opmerking : als iemand schrijft “een mulat uit een zuid amerikaanse failed state” dan bedoelt hij echt niet dat alle inwoners van die staat mulatten zijn. Als u werkelijk gelooft dat Zuid-Amerikaanse vrouwen zo gelukkig zijn, dan raad ik u aan eens wat beter naar die landen in hun geheel te kijken en niet slechts naar een aantal jonge dames die nog niet veel zorgen hebben. Denk eens aan de moeders in deze landen waarvan het grootste aantal dictaturen zijn of waren, deze vrouwen lopen echt niet met een rimpelloos gezicht en een gelukkige glimlach rond terwijl ze doodsbang zijn voor het lot van hun kinderen of prakkizeren waar de volgende maaltijd vandaan moet komen. Lees bv eens volgend artikel. http://www.mo.be/artikel/vrouwenmoor...bijna-genocide
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 24 augustus 2017 om 17:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om de doodsimpele reden dat er hier weer ferm afgedwaald wordt.