![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
nee die raadt dat niet aan want die vindt itt jullie -die er niets van af weten- dat ik reeds grote stappen heb gezet wat betreft m'n algeheel functioneren, immers geraakte ik een tijd zelfs niet eens naar die glasbol aka het stapelde zich maar op (raar maar waar), duh!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat vindt hij van je reis eigenlijk ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nee, ik zou daar niet zozeer meer begrip dan hier verwachten als je aankomt met "Ik krijg een uitkering voor werkzoekenden, maar ik ben niet op zoek, en als de overheid mij vacatures opstuurt voel ik mij beledigd want ik zou eigenlijk liever eens rustig nadenken over of ik niet nog een kindje zou willen krijgen." En als je dat opvolgt met "Ik zou eigenlijk de ziektewet in moeten kunnen met mijn manisch depressiviteit, maar dat wil ik niet want werkzoekende zijn betaald beter en bovendien zou men kunnen gaan twijfelen aan of ik wel een goede keuze aan het maken ben als ik nog een kindje erbij maak terwijl ik de meeste projecten waar ik aan begin al na twee dagen dump, laat staan dat ik iets 18 jaar zou kunnen volhouden." weet ik ook niet of je perse meer vrienden maakt. Je doet er tenslotte alles aan, in ieder geval op dit forum, om jezelf niet te presenteren als iemand die niet mee kan komen, maar iemand die bewust niet mee wil komen en enkel probeert om maximaal te profiteren van het systeem. Lees je eigen posts maar na als je het niet gelooft, dit is hoe jij jezelf presenteert. Je zet door deze houding zo groot te adverteren ontzettend veel kwaad bloed tegen mensen die steun krijgen in het algemeen, terwijl veel van hen het ondanks 100% inzet wel echt nodig hebben. Oftewel: Jij bent de laatste die hierover moet gaan zeiken, posts als die van jou veroorzaken en verergeren deze houding, en dat weet jij net zo goed als ik.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 10 oktober 2017 om 09:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() olala bovenbuur ik wou juist wel aan de slag maar werd overal afgewezen, bijgevolg heb ik een poos met negatieve gevoelens jegens de samenleving rondgelopen, maar die zijn nagenoeg onbestaande, momenteel is er vooral happiness ^^
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() Wat een intrieste vertoning van een fragiel egootje dat nu eens medelijden wil opwekken door zich depri voor te doen en dan eens in een hyper fase zit en dan trolt tegen 100 per uur. In beide gevallen toont zich de haast ziekelijke drang naar aandacht.
Vooral hilarisch is die gespeelde verontwaardiging terwijl die troldraden juist bedoeld zijn om reacties los te maken. Er komt wat sleet op uw kunstjes, bemmeke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nee hoor elio ik wou discussiëren dat het een goede analogie was, dat TFHM wederom over mij begon tja.......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |