![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En om je te plezieren : n-va heeft hier de laagste (beste) score met 7,9% ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even terug naar de draad.
Een Franstalige aanval naar de Vlaamse tsjeven. Plezant of niet? Weinig in de pers te zien, maar wordt dit besproken in de ministerraad als een hinderpaal voor de door de tsjeven gewenste oplossing?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op Groen na heeft elke partij dus een meerderheid van domme kiezers.
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De cijfers die ik citeerde geven gewoon aan dat kiezers van de verschillende partijen een totaal ander profiel hebben. Iets dat jij leek te ontkennen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Profielen zijn zoals mensen, gelijkwaardig. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Vlaamse luik van het Belgisch Nationaal verkiezingsonderzoek (BNES) 2014 bestaat uit een face-to-face survey bij de stemgerechtigde Belgen van 18 jaar of ouder in Vlaanderen. In de periode 2 oktober 2014 tot 16 maart 2015 werden 1.183 Vlaamse kiezers bevraagd door een interviewer middels een persoonlijk interview. Deze respondenten werden via een tweetrapsteekproef (gemeente en respondent) toevallig gekozen uit de Vlaamse volwassen bevolking. Het Rijksregister vormde het steekproefkader. De bevraging gebeurde bij de kiezers thuis door middel van een face-to-face interview uitgevoerd via een Computer Aided Personal Interviewing (CAPI) protocol. De gemiddelde duurtijd van een interview was 67 minuten. Wanneer de geselecteerde potentiële respondenten die ernstig ziek of dement waren, niet Nederlandstalig, niet stemgerechtigd, op onbestaande adressen woonden, of overleden waren sinds de verkiezingsdag niet meegerekend worden, kan de responsgraad of het medewerkingsniveau in deze studie geschat worden op 55%. Chi-kwadraat testen naar leeftijd, geslacht en onderwijsniveau wezen uit dat er geen statistisch significante afwijkingen tussen de steekproefschattingen en de populatiewaarden waar te nemen waren. De steekproef kan dus representatief naar leeftijd, geslacht en onderwijsniveau genoemd worden. 45% die niet mee wensten te doen waar misschien wel voor 100% mensen die gestudeerd hebben en voor het Vlaams Belang stemden. Dat is heel waarschijnlijk gezien de Vlaams Belang stemmers geen tijd verdoen door mee te doen aan enquêtes. De Groen-stemmers daarentegen....
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 1 maart 2018 om 20:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#69 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan weten we genoeg.
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Parlementslid
|
![]() Wel ik stemde vroeger altijd CVP en later CD&V. Maar waarschijnlijk omdat we van thuis uit vrij katholiek werden opgevoed. De laatste keer stemde ik NVA omdat ik echt van mening was dat dit veel zou veranderen. Mijn mening is dat het is verergert en ze ons nog meer kloten. Dat is MIJN mening. Alle andere partijen geloof ik helemaal niet meer. Dus wat is het alternatief? VB dan maar eens proberen? Niet dat enkele stemmen veel zullen uitmaken maar wat geeft het nog.
En Pandareus : uw simplistische praat interesseert mij niet. Zwakbegaafden en lageren van opleiding moeten ook hun woord een plaats kunnen geven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Parlementslid
|
![]() Haha je kent mij duidelijk niet en je volgt hier nog minder mijn posts. Ik ben niet gefrustreerd. Ik heb geen stress. Ik voel mij niet ongelukkig. Mijn roetsjbaan gaat eerder naar boven dan naar beneden. En vooral ik leef vandaag onder het motto niets moet nog en alles mag. Maar uw eigen kennen is het begin van alles. Je kijkt duidelijk met oogkleppen op naar de hedendaagse maatschappij. Enkel zien wat je wil zien en niet verder denken. Laat me raden : tot je 16e naar de beroepsschool geweest en dan 13 verschillende klote jobs zonder inhoud gedaan?
Tip : neem een papier en schrijf 20 positieve en 20 negatieve punten over jezelf op. Laat je vrouw, kinderen en andere mensen die je echt lief hebt hetzelfde voor hun doen. En bespreek daarna samen wat iedereen heeft opgeschreven. Ik heb dat lange tijd geleden met mijn vrouw en kinderen eens gedaan. En onlangs terug gedaan. En je leert jezelf en de mensen rondom je daardoor heel goed kennen. En raar maar je begint rekening te houden met de negatieve punten van anderen. En daardoor zie je ook sommige negatieve punten van hun en jezelf verdwijnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eens kijken hoe gelukkig je nog zult zijn als je het gras mag gaan afrijden bij de buurman, of de paardestal leegscheppen. Citaat:
Jaja, je zei het al eerder : na de opzegperiode samen met de madam levenslang parasiteren vanuit de hangmat aan het uitkeringsinfuus. En dat de lening afbetaald is, erfenis is binnen en een tweede in zicht. Je zult alvast niet eindigen in een tochtig kruipkot op een berg in El Hierro. Citaat:
Ik beklaag die mensen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
streeft de Schoof niet naar een republiek Vlaanderen voor enkel universitairen. Wij streven al evenmin naar een betaalbare sociale zekerheid, enkel ten voordele van universitairen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van moreel superioriteitsgevoel gesproken ...
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ten overstaan van een blokker ? Uiteraard is dat zo...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het zelfde moreel superioriteitsgevoel tav het VB als De Wever
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 2 maart 2018 om 10:55. |
![]() |
![]() |