![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Gij interpreteert dat volgens uw debiel racistisch loser wereldbeeld. Ik heb een veel plausibelere interpretatie. Citaat:
![]() Maar de eerste Aziatische die ik tegenkwam en mij aanstond , daar ben ik mee getrouwd. En ik kan u verzekeren, veel van mijn collega's zijn ginder getrouwd. Allemaal slimmeriken met een IQ waar gij maar van kunt dromen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |||
|
![]() Citaat:
Blond haar is NIET in noord Europa ontstaan! En in Azie lopen er ook al 40 000 jaar mensen rond in de noordelijke breedtegraden, hoor, en die hebben pikzwart haar! De Eskimo's in Canada eveneens! Tot daar de geldigheid van uw 'theorie'. Citaat:
![]() Citaat:
ja, nu herinner ik mij dat! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
|
![]() Geef mij de post waarin dat ge schrijft dat Puigdemont de verkiezingen zou winnen (niet qua stemaantallen, maar wel met zetels), en dat hij toch niet verkozen zou worden tot premier.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Tuurlijk wel.
Citaat:
Net als hun laaghangende oogleden een goede bescherming boden tegen de wind in die steppe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Nee hoor.
https://www.livescience.com/20078-ge...lond-hair.html Trouwens 10 000 jaar geleden (de mens was toen al 30 000 jaar in Europa), was elke mens op aarde zwart van huid, en had bruine ogen. Uw ideaal beeld van de arier is een heel recente toevallige mutatie. niet noodzakelijk om te overleven, maar ook geen evolutionair nadeel. Tenzij dat blond haar er sexueel appetijtelijker uitziet. Juist zoals dikke tetten. het probleem is dat als ge met u discussieert, dat gij weinig weet. En dat gij dat totaal niet beseft. Citaat:
het probleem is dat als ge met u discussieert, dat gij weinig weet. En dat gij dat totaal niet beseft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() Hier uw les voor vandaag:
http://www.whydontyoutrythis.com/201...ea-region.html Morgen test ik u. Neem alvast maar een bladje papier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
die survivalskills kan je m.i. ook leren zonder jezelf buiten de maatschappij en de ontwikkeling te plaatsen, want stel dat t pas binnen 100 jaar gebeurt, dan heb jij jezelf al 4 generaties buiten spel gezet en is de kans groot dat zij die in de maatschappij bleven meedraaien andere skills ontwikkelden waar gij niet op voorbereid gaat zijn. dus jij gokt, en dat is ok, maar ik denk dat jou gok meer risico's in houdt dan eventuele toekomstige problemen gaat oplossen. maw zich te vroeg en te snel aanpassen wordt ook niet beloond door Darwin. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
Nu geef ik toe dat u meer weet dan ik, bijvoorbeeld dat u spuuglelijk bent, volgens uw post 13 althans. Dat weet ik echt niet. En hoe verklaart u dat in het kader van uw wetenschappelijke theorie over racisme? Uw lelijkheid moet dan ook een evolutionair voordeel zijn, nietwaar? En de schoonheid van uw kinderen, die gij hier verkondigt, dat moet dan toch een evolutionair nadeel zijn, nietwaar? The bleeding obvious. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
We kennen dat soort (((wetenschap))). En zo kwam het dat Den Zwarten Neger amper tienduizend jaar geleden ineens door ene 'mutatie' in den celdeling veranderde in ene blondharigen arier met blauwe ogen. Zo is aldus uw ontstaan te verklaren, witmans: gij zijt het gevolg van een genetische fout bij den neger, 10.000 jaar geleden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
|
![]() Citaat:
Dat instorten is niet noodzakelijk het direct gevolg van één bepaalde gebeurtenis (hoewel dat altijd mogelijk blijft), maar ook een langzaam proces van aftakeling en degeneratie. Van een steeds meer falende overheid en een steeds meer falend systeem. Kijk naar de terreurdreiging waar de overheid compleet faalt en totaal geen antwoord op heeft. Op vele plaatsten durft de politie zelfs niet meer komen. Kortom het systeem verliest de controle. En dat gebeurt nu. As we are speaking. Citaat:
Dat is jullie hokjesdenken. Jullie zwart-wit denken. Maar ik leef wel degelijk in de maatschappij hoor. Alleen een beetje anders dan jullie. Laatst gewijzigd door Thuleander : 4 maart 2018 om 11:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
no go zones ... ok ... maar zijn die van dien aard dat ze de maatschappij laat staan de economie gaan ontwrichten?? gevoelsmatig zijn er problemen...maar getalsmatig niet. al de problemen die je opnoemt zijn marginaal. dan denk ik eigenlijk dat polutie een grotere rol speelt (met een hogere kost), zowel globaal als lokaal. wat heb jij daarvoor voorzien, eens de oceanen leeggevist zijn Thule? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
|
![]() Citaat:
Feit is dat die problemen alleen maar zullen toenemen in de toekomst vermits de mensen die ze veroorzaken in aantal zullen toenemen. You do the math. Citaat:
Duh. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
|
![]() Citaat:
Er is trouwens ook geen 'bron' die verklaart waarom een giraf een lange nek heeft. Gij vraagt iets dat niet bestaat. Dat doet ge omdat ge niet over essentie van de zaak met mij wil discussieren. Wat spijtig is, omdat het ongelooflijk interessant is. Citaat:
(vergeet het, ge kunt mij nooit pakken op mijn woorden). Ja, en wat is uw punt. Ge maakt u zorgen over uw eigen kinderen? Laatst gewijzigd door geertvdb : 4 maart 2018 om 14:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Inderdaad, dat is wetenschap. Niet uw forte, spijtig genoeg.
Onlangs was er in Engeland ophef omdat ze het genoom van de eerste britse man hadden ontleed (7000 BC), en ze kwamen tot de vaststelling dat die ... zwart was! Ik heb u dat nochtans al vorig jaar verteld dat uw voorouders zeer recent nog een zwarte huid hadden. Antropologen weten dat al 10 jaar. Nu de rest van de mensheid nog. Citaat:
Blond haar en blauwe ogen zijn trouwens niet op hetzelfde moment ontstaan. |
|
![]() |
![]() |