|  | Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. | 
| 
 | |||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | 
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. | 
| Bekijk resultaten enquête: Ben je man én feminist? | |||
| Ik ben man en feminist. |     | 6 | 42,86% | 
| Ik ben man en geen feminist. |     | 5 | 35,71% | 
| Ik ben geen man. |     | 1 | 7,14% | 
| Libro for president. |     | 2 | 14,29% | 
| Aantal stemmers: 14. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
|  | 
|  | Discussietools | 
|  29 maart 2018, 08:46 | #61 | |
| Banneling Geregistreerd: 11 januari 2004 
				 |   Citaat: 
 | |
|   |   | 
|  29 maart 2018, 08:50 | #62 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 14 februari 2014 
				 |   Citaat: 
   ? Het is in de privé dan precies nog een pak debieler nog als bij de overheid  ?? En ik die hier maar altijd moet lezen dat in de privé alleen bekwame nauwkeurige vriendelijke en hardwerkende mensen konden op post blijven ???  En nu moet ik hier lezen dat het eerder de onbekwame luiwammesen zijn die het maken in de private bedrijven ? Ammai nog niet mijne frak...Ik krijg uiteindelijk nog gelijk ook  | |
|   |   | 
|  29 maart 2018, 08:55 | #63 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 14 februari 2014 
				 |   Citaat: Heeft U al weet welke vrouw in mijn voorbeelden minder wordt betaalt dan haar mannelijke collega ? Ik denk het niet of toch ?  Fred zal het U zeggen .....de enige vrouw die in ons land minder wordt betaalt met dezelfde uren en zelfde aantal dienstjaren is de vrouw die minder uren presteert. De rest is zever in pakskes. Dat werd onlangs nog duidelijk bij de pensioenberekeningen. Of is een vrouwelijke arts goedkoper dan een mannelijke of een mannelijke tandarts duurder dan een vrouwelijke ? Toon me aan waar dat wel zo is ? En als een vrouw minder verdient dan een man opdat ze om één of andere reden minde snel promotie maakt heeft niks te maken met loonongelijkheid. Dat is een andere discussie. Conclusie: Fake news. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 29 maart 2018 om 09:18. | |
|   |   | 
|  1 april 2018, 09:33 | #64 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 19 mei 2007 
				 |   "Inclusieve" feministische betoging maar normale mannen zijn verboden: https://www.hln.be/nieuws/binnenland...ssel~a97ae866/ 70 arrestaties: hoeveel psycho's hadden daar verzameld? 
				__________________ Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. | 
|   |   | 
|  1 april 2018, 19:16 | #65 | |
| Banneling Geregistreerd: 15 augustus 2014 Locatie: BE 
				 |   Citaat: 
 | |
|   |   | 
|  1 april 2018, 19:53 | #66 | 
| Minister-President Geregistreerd: 11 juni 2013 Locatie: Vlaanderen, België, Europa 
				 |   | 
|   |   | 
|  1 april 2018, 19:56 | #67 | |
| Minister-President Geregistreerd: 11 juni 2013 Locatie: Vlaanderen, België, Europa 
				 |   Citaat: 
 viezen t-ist trompet-ist | |
|   |   | 
|  1 april 2018, 20:03 | #68 | |
				 |   Citaat: 

__________________ Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 1 april 2018 om 20:28. | |
|   |   | 
|  1 april 2018, 21:37 | #69 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd:  3 januari 2006 Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest 
				 |   2! 
				__________________ "There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!   | 
|   |   | 
|  1 april 2018, 22:06 | #70 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 14 april 2008 
				 |   Citaat: 
  | |
|   |   | 
|  1 april 2018, 22:33 | #71 | |
				 |   Citaat: 
 En ik weet zeker dat die Tom meer had, want voor barema zou hij niet elke dag helemaal van Aartselaar nr Antwerpen zijn gekomen... met de auto. Laatst gewijzigd door Guinevere : 1 april 2018 om 22:33. | |
|   |   | 
|  1 april 2018, 22:37 | #72 | 
				 |   Evenveel niet maar barema... komaan, het zeg. Gewoon omdat mister vindt dat ik me dubbel zo hard moet bewijzen, want ja, als vrouw zal ik wel nooit mee klanten kunnen ontvangen ofzo. Die kerel was gewoon ouderwets en autoritair... ben het daarom na een paar maanden afgetrapt. | 
|   |   | 
|  1 april 2018, 22:39 | #73 | |
				 |   Citaat: 
  | |
|   |   | 
|  1 april 2018, 22:50 | #74 | |
				 |   Citaat: 
 En nee, de kuisvrouw heeft daarvoor geen opleiding, noch wil iemand haar ervoor opleiden, dus kan ze dat niet. In ieder geval, een volgende keer mik ik op 2500€ bruto voor een job (na een paar jaar out te zijn geweest). Laatst gewijzigd door Guinevere : 1 april 2018 om 22:52. | |
|   |   | 
|  1 april 2018, 22:55 | #75 | |
				 |   Citaat: 
 | |
|   |   | 
|  1 april 2018, 23:07 | #76 | |
				 |   Citaat: 
 https://www.vacature.com/nl-be/carri...330-euro-bruto En dat is boekhouder hé, niet hulpboekhouder. | |
|   |   | 
|  1 april 2018, 23:17 | #77 | |
				 |   Citaat: 

__________________ Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. | |
|   |   | 
|  2 april 2018, 09:04 | #78 | |
				 |   Citaat: 

__________________ Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. | |
|   |   | 
|  2 april 2018, 10:57 | #79 | 
| Minister-President Geregistreerd: 31 maart 2005 Locatie: UKKEL 
				 |   Wie met feminisme, zoals dat tegenwoordig uitgedragen wordt, bezig is is niet bezig met emancipatie. Emancipatie is iets dat een plaats heeft in een gemeenschap, ongeacht over welke groep het gaat. En Emancipatie betekent niet gelijke aantallen vrouwen en mannen op gelijke posten en niveaus. Het betekent gelijke keuzevrijheid en kansen hebben. Het 'vervalste' loondebat, gekoppeld aan het aantal vertegenwoordigers op gelijk niveau, is één van die zaken die echte emancipatie meer afremt dan aanmoedigt. 
				__________________ CLAESSENS Joris  spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot! Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter  . Bron: de koran. | 
|   |   | 
|  2 april 2018, 11:03 | #80 | |
				 |   Citaat: 
 Er zijn ook niet evenveel mannelijke kleuterleiders of mannelijke verplegers dan vrouwelijke, bijlange na niet en daar kraait geen haan naar. Er is nu eenmaal een verschil in interesses. Waarom zou dat erg moeten zijn? Het is pas erg als een man geen kleuterleider zou mogen worden. | |
|   |   |