![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I win. ![]()
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 21 april 2018 om 21:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
No problemo. ![]()
![]() |
![]() |
#63 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"een zekere Mohamed klopt homo's in elkaar omdat homoseksualiteit verboden is door zijn religie".
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard, maar je moet niet van in het begin al je kruit verschieten.
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Advies aan Dadee: als BDW iets doet - of niet doet - is hij al minstens 3 zetten verder. Moest ik u zijn, ik zou leren schaken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() No problemo.
Het moet kunnen dat iemand een een NVA (of ander) slaafje is. De vraag blijft: Moet je joods religiefundalisme goedkeuren en moslimfundalisme afkeuren?
![]() |
#69 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() Waar het echt om gaat: begeef u naar het Antwerps jodenkwartier, wandel daar wat rond, drink een pint of een koffie, en neem dan tram 24 naar Borgerocco. Vergeet zeker niet de Turnhoutsebaan + zijstraten aan te doen en noteer het aantal sachossentrekkers. Post hier de resultaten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je ze rethorisch bedoelde: "gebuisd gij weeral zijt".
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg net dat de private firma zelf beslist waar en hoe ze reclame voert. Een burgemeester moet zich daar zo weinig als mogelijk mee moeien. Gezien De Wever enkel naam en telefoonnummer doorgaf, zodat men kon praten met mekaar, is dit okee. Ge beseft toch dat er stond dat De Wever zelf niet mee aan tafel zat bij de discussies. Verder wordt er dus niks verboden. Jij vertelt hier de waarheid niet. De enigen die kunnen verbieden zijn wetten en in uitvoering daarvan gerecht en burgemeesters. Godsdienst is oplichting, en mag bestreden worden; in mijn opinie: moet bestreden worden. Met het grootste respect voor de individuele kleine m/v die wel aan zijn geloof wenst gehecht te blijven.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wil je stoppen met liegen? De Wever gedoogt niets. De Wever heeft geen burgemeestersbesluit getroffen, en ook geen richtlijnen gegeven aan zijn flikken om klachten van vandalisme (wat afplakken is) te negeren. Wat ik wel vind: zoveel jaren terug had het stedelijk beleid ervoor moeten zorgen dat er geen aparte wijken ontstonden. Met aparte wijken verhinder je de "andere", de "nieuwkomer" .... bla bla ... om zich gemakkelijk en vlot te integreren. En had de immigratie niet zo snel en zo massaal mogen gebeuren.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begrijp wat U bedoelt maar dat is een andere discussie. De vraag die werd gesteld was nochtans duidelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Plat op de buik, nog platter op de buik, N-va |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
En nu gaan we 'lingerie vrije' zones in een stad afbakenen? Ik dacht niet dat gij iets tegen lingerie had, hé? Héél de erfenis van mei 68, toen we de macht van meneer pastoor hebben buitengegooid, die wilt gij nu de vernster uitgooien? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
Ik neem een logica/redenering van een tegenstrever en gebruik het in een gelijkaardige situatie, om de ongeldigheid van zijn logica/redenering te aan te tonen. Meer info hier: https://nl.wikipedia.org/wiki/Analogiebewijs Voor alle duidelijkheid: Chinezen eisen niet dat japanse reclame verboden moet worden in Chinatown. Chinezen zouden dat trouwens nooit doen. Dat was gewoon een voorbeeldje. Ik had evengoed deze analogie kunnen gebruiken: beerschotsupporters die eisen dat er geen reclame voor den Antwerp voor hun clubcafé komt. Een oneindig aantal voorbeelden zijn mogelijk! Aan u om er ook 1 te vinden. Véél succes. En laten we nu wachten tot Schoofzak een antwoord vindt op mijn analogie. Laatst gewijzigd door geertvdb : 22 april 2018 om 09:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
Persoonlijk geef ik toch de voorkeur aan analogiën die niet van de pot gerukt werden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |