![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Politieke recuperatie van dode 2-jarige peuter ? | |||
1. Het Vlaams Belang heeft gelijk, zwijgen in alle talen. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 12,50% |
2. Moet kunnen. |
![]() ![]() ![]() |
4 | 50,00% |
3. Mag enkel als er evidenties worden uitgesproken. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 12,50% |
4. Mag enkel om ongehoorde reacties terug te fluiten. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 25,00% |
5. Mag enkel als de partijlijn wordt gevolgd. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 12,50% |
6. Mag enkel in eigen naam, zonder politieke uitspraak. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 25,00% |
7. Mag enkel als je dezelfde etniciteit hebt als de overleden kleuter. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 12,50% |
8. Prins Laurent for president. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 25,00% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 8. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is jouw volste recht om al mijn bijdragen op dit forum belachelijk te vinden. Gebruik de negeerfunctie en reageer niet meer op mijn bijdragen. Als alles wat ik hier op dit forum bijdraag volgens jou belachelijk is dan maak jij jezelf nog belachelijker door er op te reageren.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij doet dit op kap van zijn kleinkinderen die hij vergelijkt met een dode peuter.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Voor wie zijn l'Echo-abonnement heeft vergeten te verlengen: https://www.outline.com/a5JUUJ En hier de NL versie in De Tijd: https://www.tijd.be/politiek-economi...g/9808576.html Voor de budgetbewuste student: https://outline.com/5NpmDH Citaat:
We lezen verder in het VRT artikel: Citaat:
Citaat:
Toch wat het V&W / BDW koningsdrama betreft. Citaat:
Anderzijds is er nog nooit zo veel communautaire stilstand geweest als nu. Met uitzicht op nóg een volledige legislatuur communautaire stilstand na 2019. Met een historisch record-mandaat een historisch politiek windei leggen. Je moet het maar doen. BDW kan dat. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik met mijn kleinkinderen zou gaan zwemmen in een vijver waar geen redding is (geen officiële of geen andere volwassenen of zeer goede zwemmers ... bla bla ...), dan ben ik verantwoordelijk voor eventuele ongevallen. https://forum.politics.be/showpost.p...4&postcount=24
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verklaar jezelf nader. Waarom maakt iemand vergelijkingen ?
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er iets zou gebeuren, wat hij Godbetert niet hoopt, dan is hij verantwoordelijk. Hij schrijft dus niet: Ik ga met mijn kleinkinderen opzettelijk zwemmen in een vijver zonder toezicht in de hoop dat één van mijn kleinkinderen verdrinkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onze hersenen zijn gestructureerd volgens andere coördinatenstelsels, en onze taal verschilt minstens één dimensie.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 2 juni 2018 om 11:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben blij dat je de vergelijking begrijpt. Vind jij persoonlijk dergelijke vergelijking kunnen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk, in onze tijd is het nodig mensen erop te wijzen dat ze zelfs ook verantwoordelijkheden hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We leven inderdaad niet in dezelfde leefwereld. Ieder heeft zijn eigen context waarin hij leeft. Daarom dien je voorzichtig te zijn als je publiek vergelijkingen maakt met personen uit je eigen specifieke leefwereld. Je kan er niet altijd van uitgaan dat die publieke vergelijkingen met hun instemming werden gemaakt.
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan dit op kap van kleinkinderen die vergeleken worden met een dode peuter ?
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |