![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaloers omdat ik fatsoenlijke argumenten breng en u alleen een stom van het internet gepikt fotoke hebt?
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg hé! De tijd dat mensen van 60+ bijna aan hun einde zijn, is al heel lang voorbij, zulle kabouter!
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zolang u mijn zuurstof niet inpikt …
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vooruit, overgeven nu en netjes in het toilet hé! En als u per ongeluk smost, opkuisen!
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Netjes in het toilet dan nog, je meent het dus niet. Maar ik zal het doen, moedertje. Ik ben een hygiënisch man.
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 23 juni 2018 om 12:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lig je onder de sloef van marietje?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() TV-verslaafde is in de grond een brave mens. In de grond, diep in de grond ...
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
je kan dus gerust concluderen dat je op je 60ste op je laatste kracht aan het leven bent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand van 60 heeft de laatste rechte lijn gehad. Op die leeftijd begint een kronkelweg tot aan het einde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ze maar kunnen blijven werken, dat is het voornaamste, de Belgische staat heeft veel geld nodig.
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de meeste delen van de wereld zou u een ondervoede slecht geklede bedelaar zijn met cholera of malaria in het vooruitzicht als u tijd van leven had.
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarom dat de pensioenleeftijd nu op 67 staat? Om al die kronkelaars te zien voortkreunen?
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach elke vent ligt onder de sloef thuis als hij de kostwinnaar is, alleen echte idioten doen het niet. Anders krijg je gezaag tot in het kwadraat tot je van je luie reet komt.
Als ze zelf ook werkt hebben ze toch geen tijd om je onder de sloef te werken. Ik moet er eigenlijk zo 1 vinden die voor mij werkt en dan kan ik die ook nog eens onder de sloef zetten en wat aflappen om geld af te geven. Maar thuisblijvende vader, dat is saai. Heel de tijd tussen kak en kots.
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb dat ook nog nooit gedaan. Dreigen dat werkt ook wel.
Ach, dat is allemaal niet echt nodig als je van haar houdt. Als je niet in liefde gelooft zoals meer en meer mensen doen tegenwoordig heb je pech. Dan wordt het alleen is maar alleen. Ook geen ramp, hé. Je hebt toch niets aan de moderne vrouw. Goed om autobanden op te blazen of iets anders totaal nutteloos.
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan er niet meer op antwoorden. Niet te doen, al die onzin van een paar nooit uitgepuberde mannen die geen vrouw kunnen krijgen en dus hun frustratie maar op een forum uitwerken.