![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Europees Commissaris
|
![]() De idee om de keten vreemdeling-burger-gemeenteraadslid-schepen-burgemeester-
arrondissementscommissaris- kamerlid-senator enz... eens te vervangen door bv. een keten scheldwoorden makkak-bleekscheet-nikker-bazenpoepper enz.. heeft waarschijnlijk ook zijn charme maar ik vrees dat het spreekwoordelijke virtuele hek dan wel helemaal van de dito dam zal springen (springen ?).. De bestaande reeks lijkt dus alleszins gepast (om internet techneuten een grijs haartje te bezorgen zou men kunnen overwegen in het subforum religies ea.. religieuze nomenclatuur te gebruiken zo van ongelovige via novice etc.. tot heilige Vader of zoiets) Om de "vreemdeling" die blijkbaar steeds weer een steen des aanstoots is te ondervangen (op te vangen ?) kunnen we er nog altijd een asylant van maken of een "nieuwe buur" om dan via wijkbuurtfeestorganisator op te klimmen tot districtsraadslid (in principe alleen in Anterpen ?)... Het is inderdaad zo dat zo lang (kort ?) ik al op forumpaden begeef het gez... over de terminologie "vreemdeling" met zowel rechtse, extreem-rechtse als linkse en exrtreem-linkse bedoelingen al eens als een schietschijf van reformistisch geweld gebruikt moet worden.. Wat misschien pleit om dit gedeelte van de politics.be controversefolklore toch maar te behouden ? (Aub geen poll !)[edit] [size=1]Edit:[/size]
Deze gebruikersnaam wordt niet meer benut - maar wel mijn werkelijke naam : Roger Verhiest Laatst gewijzigd door 1handclapping : 8 augustus 2005 om 19:27. |
||
![]() |
![]() |
#62 |
|
![]() Vroeger waren het religieze benamingen, maar op vraag van de gebruikers is het veranderd naar deze nu.
|
![]() |
![]() |
#63 |
Minister
|
![]() ik wil die religieze benamingen terug
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Vreemdeling
|
![]() moesten ze die vreemdeling al willen veranderen naar nieuwe buur zou ik al opgelucht zijn, ik vin het geen discriminatie ofzo ik ben een vreemdeling maar toch het klinkt niet mooi
![]()
Tijd Is Een Rivier, een Niet Te Stuiten Stroming Van Al Het geschapene. Het Is Een Niet Eerder Zichtbaar Dan Op Het Moment Dat Het Snel Voorbij Wordt Gesleurd En Het Andere Komt Eraan Drijven Om Op Zijn Beurt Weer Te Worden weggeveegd Marcus Aurelius |
![]() |
![]() |
#65 |
Lokaal Raadslid
|
![]() lighten up ofzo
|
![]() |
![]() |
#66 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#67 |
Europees Commissaris
|
![]() Beste Jeroen,
Het gezeur over de kwwalificatie "Vreemdeling" zal nooit ophouden stel voor het te veranderen in "schone mens" tenzij we onmiddelijk meer willen weten en bv. kwalificaties zien als "nieuw meisje/jongen in de buurt".. "Vreemdelingen" worden niet meer geduld...
#68 | |||||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Welke gebruiker (of welke groep gebruikers) heeft er voorgesteld om die "vreemdeling" onderaan de politieke ladder te zetten? Als er echt een trapje onder "burger" moet zijn (moet dat?) zou ik kiezen voor "toerist" of "minderjarige".[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door malinois : 11 augustus 2005 om 12:33. |
|||||||
![]() |
![]() |
#69 | |||
|
![]() Nogmaals: Met die titels wensen we geen enkel kwalitatief oordeel te vellen, ieder oordeel die iemand anders op basis daarvan velt is geheel voor zijn of haar rekening ...
Waarom eerst vreemdeling en dan pas burger? Om te beginnen lees nogmaals bovenstaande zin, en onthou dat het ludiek bedoeld is. Vreemdeling: iem. die ergens niet bekend is => onbekende Burger: inwoner van een gemeente of staat (forum dus in dit geval) Als 'vreemdeling' ben je uiteraard ook 'inwoner van het forum', maar je bent toch ook onbekend lijkt me ... en om dat uit te drukken is er gekozen voor de term 'vreemdeling'. Meer zit er niet achter en ik hoop dat deze non-discussie dan ook eens kan ophouden, het is al ontelbare keren gezegd. Tot slot: Het is er gekomen op voorstel van de gebruikers, ik vind de relevante threads niet meteen, maar er zijn genoeg forumleden die dit zouden moeten kunnen bevestigen indien je me niet meteen gelooft.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
|
|||
![]() |
![]() |
#70 |
Minister
|
![]() Hebt ge al is geprobeert met militaire benamingen.
|
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#72 | |||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het feit dat u altijd weer opnieuw moet uitleggen dat die vreemdeling, die onder het trapje burger komt, niet verkeerd begrepen mag worden, moet u intussen toch de strot uitkomen, nietwaar. Bewijst dat dan niet dat het geen goed idee was - wie het ook bedacht heeft?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door malinois : 12 augustus 2005 om 14:43. |
|||||
![]() |
![]() |
#73 |
Gouverneur
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Burger
|
![]() Wat met iemand die nog niets gepost heeft?
#75 |
|
![]() Vermits die nul berichten heeft krijgt ie de titel 'Vreemdeling'.
|
![]() |
![]() |
#76 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Minister-President Egidius |
||
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
héhéhé 8)
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() ik stel voor:
0-100 : n00b En Jan is een vuile spamhoer. Ja Vandenberghe, gij, ja.