![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Staatssecretaris
|
![]() ja en een Tesla met 11 000 euro verlies een Audi met 3 000 Euro winst
https://www.hln.be/geld/economie/aut...auto~aa8a1eb5/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() dus ondertussen achterhaald... want ondertussen aangetoond dat Tesla dikke winsten gaat binnenhalen: Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 13 augustus 2018 om 20:49. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'... Als Tesla erin slaagt de geplande 10.000 stuks per week te bouwen...' Als.... Als ik morgen win met de Lotto, dan ben ik rijk. ![]() Als... Nooit het vel van beer verkopen voor hij geschoten is. ![]()
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar in de rest van je posting kan ik perfect inkomen. En niet alleen een volksmenner, ook een stuk een lepe gast. Eigenlijk, en dat moet ik nu wel toegeven, knap van hem. ![]() https://www.businessinsider.nl/elon-...problemen-zit/ https://www.hln.be/geld/economie/aut...hort~a12226ee/ https://www.hln.be/geld/economie/mus...esla~a0ccf26d/ Van de andere kant heeft hij wel al bewezen dat hij ook daadwerkelijk iets kan verwezenlijken. Geld, macht & techniek... Knap gezegd.
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Volgende maand een ander riedeltje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd. Bv Saoedi kopen tesla ?
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 14 augustus 2018 om 00:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Kan ik er niet aan doen dat ik geen fan ben van pruissische wagens
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is te begrijpen als je het niet kent Maar ja pruisen is historie nietwaar? Waar zit dat geld Nu? Vraag het eens aan de koning?
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 14 augustus 2018 om 00:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bof... ik heb gewoon gepost wat ik heb gelezen in deze draad: Citaat:
Een citaat uit een krant, waar ze zelf eerst van de kranten zegt dat: Citaat:
![]() Citaat:
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 14 augustus 2018 om 00:30. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De reden trouwens waarom de productie zoveel achterstand heeft. Musk dacht dat machines en computers de menselijke inzet kunnen vervangen. Musk wilde arbeiders dus aan de kant kunnen zetten, want met werknemers moet je rekening houden met regels en wetten die de productie verlagen. Werknemers kosten geld dat niets opbrengt en je kan hen niet gebruiken om de rest van de maatschappij te overbluffen. Dat hij met de Tesla is afgekomen, wel, hij wil daarmee enkel bewijzen dat hij slimmer en beter is de de rest van de autoindustrie. Want hoewel de energiedrager van de Tesla CO2 en fijn stof vrij is, tijdens het rijden, word de tesla gemaakt met carbon. Een product dat niet afbreekbaar is door de natuur en hergebruik is te duur om rendabel te zijn. De Tesla's die nu verkocht worden komen binnen enkele jaren dus bij op de afvalberg. Bij brand komen er gevaarlijke giftige stoffen vrij. Moest het Musk echt om het milieu en de natuur gaan, dan zou hij het gebruik van kuststoffen vermijden en met herbruikbare stoffen werken, Moest hij iets inzitten met de mensheid en de leefomgeving, dan zou hij de Tesla zo goedkoop mogelijk houden. Dan zou hij een TATA Nano elektrisch maken. Zodat iedereen die kan betalen. Dus nee, hij doet het enkel voor het prestige, het geld en de macht. Citaat:
En als hij zijn werknemers daravoor als slaven moet gebruiken, dan is dat gewoon pech voor die werknemers. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ons kat een koe geweest was, dan hadden we melk gehad.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() Het berenverhaal begint een beetje lachwekkend te worden.
Wat gaan jullie zeggen als er in Q3 winstcijfers gepresenteerd worden ? "Maar dat is niet houdbaar" Net zoals de productie niet houdbaar zou zijn. Al 2 maand loopt die boven de 5k/week. Een zielige bedoeling, zo negatief staan tegenover een innovatief bedrijf dat een positieve bijdrage levert aan de maatschappij, itt de Duitse kankerbakkenfabrikanten. De Vlaming op zijn best, zo conservatief als het maar kan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bentley heeft een veel hoger verlies per verkochte wagen en hln.be excuseert dat omdat Bentley echter fors in electrische wagens investeert. Dat vind ik hilarisch dat in een zin met Tesla te vermelden, die vet in de titel neergesabeld wordt, en dan zijn de onwetende oliefreaks weer content want hun geliefd kankerbakje is echt de beste koop die ze in hun leven gedaan hebben. ![]() ![]() Maar de titel is Tesla blabla blabla clickbait clickbait eeuwig afgezaagd riedeltje dat nu al 5 jaar duurt. Diepe geeuw, dat weet de hele wereld al jarenlang. Natuurlijk maakt Tesla al jarenlang verlies per afgeleverde wagen, je moogt eenmaal raden waarom het zijn puur electrische wagens. Tesla investeert ook miljarden in ontwikkeling en de uitbouw van hun fabrieken. Straf hé. ![]() Bovendien is Het Laatste Nieuws een gazet en het Handelsblatt en Wirtschaftswoche klasseer ik daar niet onder. Mss moet je eens wat beters lezen als rioolgazetten die steeds afgezaagd nieuws blijven herhalen? Citaat:
Een straffe titel voor het laatste nieuws zou toch zijn. Europese electrische wagens halen hun cobalt uit door kinderhandjes gegraven mijnen. ![]() Laatst gewijzigd door Micele : 14 augustus 2018 om 09:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() De privatisering is een goede zaak. Hoe sneller ze van de beurs af zijn, des te beter.
Dan is het berenverhaal kapot. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() 6 augustus? toevallig steeg de beurswaarde van Tesla met 15 % rond die dagen, van ~300 naar $350, ferme bankroet. ![]() (of ook de reden waarom Tesla van de beurs wil) (over Space X hebben ze alleen maar "positief nieuws" te vermelden) Laatst gewijzigd door Micele : 14 augustus 2018 om 09:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() Ja, als je er van uit gaat dat Tesla geen wagens verkoopt, dan kloppen die telsommetjes van die journalisten en sommigen op dit forum....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() De gemiddelde verkoopsprijs van een Tesla model 3 is inmiddels gestegen naar: - $58.313 voor het Q3-2018 so far. - Q2-2018 was dat nog $55.424. Een verschil van 3k, en stijgende tendens, een maand verder is dat wslk 5k verschil. M.a.w. de verkoop van de AWD- en Performance-versies loopt als een trein. De optie autopilot is ook populairder geworden, en dat is pure winst. Laatst gewijzigd door Micele : 14 augustus 2018 om 10:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar men binnen de mijnbouw niet eens respect heeft voor de dieren die in die gebieden leven. Waar men alles vernietig omdat delfstoffen meer opbrengen dan planten en dieren? |
|
![]() |
![]() |