![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Minister-President
|
![]() Edit: ze zouden al vaker 'verwijten' naar hun hoofd hebben gekregen. Blijft de vraag wat de oorsprong van de vete is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als Unia in actie schiet tegen de daders, dan zijn het geen moslims.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 7 augustus 2018 om 17:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Blijkt nu (7/8 18:40) dat datzelfde artikel (= zelfde link !) op VRT NWS nogal wat aanpassingen heeft. — Ik denk niet dat ik nog veel ga posten van artikels vd VRT-site.
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Al jarenlang wordt het Italiaans-Amerikaanse koppel gepest, uitgescholden en bedreigd door een buurvrouw. De vrouw heeft een ellenlang strafblad. Ze sloeg Thomas al eens vol in het gezicht, Mauro kreeg een baksteen naar zijn hoofd geslingerd. Ze dienden verschillende klachten in, maar dat haalde weinig uit. Het koppel voelt zich in de steek gelaten door politie en gerecht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dus.. je liep met je vriend in Gent en wat deden die Afrikanen precies? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn aversie tegenover extreme moslims èn extreme kaloten is even groot als jouw aversie, maar daar gaat deze draad nu niet over.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat weet ik dan weer zeker.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het verbaast me hoegenaamd niet. In Rusland zijn homo's niet veilig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeer weinig mensen in Vlaanderen storen zich aan vb. het homo-huwelijk. Nog minder mensen in Vlaanderen storen zich aan wat homo's of andere mensen doen in hun privé doen, tussen instemmende volwassenen. Veel mensen in Vlaanderen verwonderen zich over de ouderwetsheid van enkele uitzonderingen die nog in de eerste helft van de vorige eeuw lijken te leven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn vorige buurman (autochtoon Vlaams) was nochtans ferm tegen gays. Op een avond laat hoorde ik hem eens iemand buitenjakkeren terwijl er luid 'gij zijt homo!' gegromd werd.... Was wel grappig om het te horen (LOL).
|
![]() |
![]() |