![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Steunt u een nieuwe Amerikaanse oorlog tegen Syrië en/of Iran? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
6 | 30,00% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
14 | 70,00% |
Geen mening |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 20. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hetgeen jij beweert, 180° omgedraaid. Verder was er ook dat de journalisten niet ter plaatse mochten komen, tijd genoeg om alle bewijzen eerst te laten verdwijnen. (??) Alleen deze 2 argumenten wegen al net, of mss zelfs nog meer door dan de jouwe. Maar ik persoonlijk hou me bij wat Rudi gezegd/gevraagd heeft. ![]() Verder is er ook: wat is 'aannemelijk' en wat is 'aannemelijk', als je snapt wat ik bedoel. Je eigen voorkeuren/ingesteldheid/politieke keuze, hebben hier ook een invloed op. En dat maken het objectief zijn alleen maar een stuk moeilijker. Gewild of ongewild.
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 4 september 2018 om 22:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat "onderzoekers" uit de USA niet ter plaatse mochten komen kan ik begrijpen, omdat ik ze niet zou vertrouwen. Net zoals ik die zogenaamde witte helmen niet vertrouw. Er is bewijs dat ze kinderen gebruikten om de chemische aanval in scene te zetten. De betrokken kinderen zijn achteraf geïnterviewd en vertelden het zelf Er zijn argumenten voor en tegen, al vind ik de argumenten tegen Assad bijzonder zwak. Maar zelfs als het zo is, heeft de USA zich erbuiten te houden. Het feit dat er triljoenen dollars aan oorlogen worden gespendeerd, zogezegd voor 6 kinderen die vergast zijn terwijl de USA in Irak 500 000 burgerslachtoffers maakte waaronder vele kinderen, maakt voor mij duidelijk dat het allemaal onzin is en dat er andere belangen spelen
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Juist één zaak ontbreekt er (wat de gasaanval betreft dan toch). De zekerheid. Dat er andere belangen meespelen, achteraan in de coulissen, dat is al altijd zo geweest hé. Geld & macht.
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar nog wat meer toeristen die van ginder naar hier op vakantie komen.... Hoe meer er ginder gevochten wordt, hoe populairder de costa-Europa wordt.
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar is een simpele oplossing voor. Aangezien een stolp niet mag, mag een veel harder grensbeleid dan wel?
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 5 september 2018 om 20:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie niet direct propere oplossingen daar. Maar, net zoals een te zwaar beschadigd ledemaat is eerst een torniquet en later amputatie een optie.
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee, zorgen dat ze niet naar hier komen. De kustwacht voor hun kusten leveren meer en meer beter werk. Is vandaag nog in het nieuws op de radio geweest. Dat is al een hele stap in de goede richting. Verder, heel de bende mensensmokkelaars hun het leven zo zuur maken dat ze er mee ophouden. Maar daar is poen mee gemoeid. Ook poen van bij ons. Lucratieve bijverdienste enzo... ![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 5 september 2018 om 22:20. |
|
![]() |
![]() |