![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Gematigde moslims zijn degenen die de armen en benen vasthouden van wiedanook, terwijl de minder gematigde de keel ervan oversnijdt... Ga anders wat zagen tegen de Marokkaanse marine, jong.
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() de perfecte gutmensch is immuun om 'n fijne opmerking te snappen.
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 27 september 2018 om 20:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw algemene haat van & naar het blanke volk , zulke praat siert u echt !! Wat tijdens Leopold 2 is gebeurd , daar heb ik geen zak mee te maken !! Ik was toen nog niet geboren zelfs , dus …. !! Wat de ene tegen de andere doet , al wie daar niet mee tussen zit , heeft daar niets mee te maken , lijkt me zelfs volkomen logisch !! bv: Iemand die overhoop wordt gereden , vermoord , verkracht , ben ik dan (mede)schuldig aan deze misdaden wanneer ik er niet ben bij betrokken ?? De oorlogen in't buitenland , wat hebben wij burgers daar mee te maken ?? Politiekers & hun vriendjes zijn de algemene schuldige !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 27 september 2018 om 23:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat begrijp je trouwens niet aan: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als dat niet zo zou geweest zijn zouden er misschien geen oorlogen meer zijn?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 28 september 2018 om 06:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat je als raciaal verwijtwoord "witmenske" gebruikt hebt, en niet "negerke". Dat begrijp ik niet. Kunt ge dat eens uitleggen, waarom je verkiest van witmenske te gebruiken en niet "negerke" ? Niks met ras of afkomst te maken he, daar zijn we het natuurlijk over eens.
Ik vind persoonlijk dat "negerke" een veel beter woord is om "fascist" mee aan te duiden dan "witmenske". Dus leg eens uit wat er verkeerd is om het woord "negerke" te gebruiken. Tenslotte is "negerke" gemakkelijker internationaal te gebruiken als "niggah". Terwijl "witmenske' niet altijd gemakkelijk te vertalen is he. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb ik dat ooit beweerd , ik gaf enkel een voorbeeld !!
Meer dan genoeg , lees zelf uw eigen reactie: Citaat:
Ja , ik ben een geboren en getogen Blanke Belg , ben ik daarom uitschot ?? Uw aureooltje , da' geraakt overbelicht !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oorlog = BIG business , helaas !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelijk heeft u, het is- en blijft Big Business of was het Monkey Business?
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |