![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't is altijd diezelfde inconsistentie he. "meester, dat is een smeerlap want hij vindt sommigen smeerlappen, en mensen die anderen smeerlappen vinden, dat zijn smeerlappen voor mij, daar walg ik van.".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk je dat ik die politieke mening zou mogen uiten ? Laatst gewijzigd door patrickve : 7 oktober 2018 om 13:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#66 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ons standpunt is niet gebaseerd op ethiek, maar enkel op programma-verschillen, inschatting van samenwerkingsmogelijkheden en politieke strategie. Ethiek komt daar geen kloten bij kijken. Zie maar naar de situaties in andere EU-landen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Weverke en het Ridderke genieten van vrije meningsuiting. Ongeacht of iemand die mening nodig heeft of niet. U bent toch een aanhanger van het democratisch staatsbestel, volgens de inzichten van een hedendaags geïnspireerde Verlichting? Mag ik veronderstellen?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat lijkt me zeer zeker een ethisch standpunt dat de Grote Leider daar inneemt. Niks te maken met samenwerkingsmogelijkheden, geen kloten te zien met politieke strategie. Hij wil gewoon niks te maken hebben met dat zootje en drukt eerlijk zijn diepe walging uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zo goedgelovig ben je tegen de nva en tegen het Madrid van Franco (nochtans mekaars tegenpolen). Droom verder jongen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je je daar niet kan achter scharen, dan is dat zorgwekkend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: Laatst gewijzigd door BWarrior : 8 oktober 2018 om 09:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is eerder het hedendaagse standpunt, het Jezus-achtige "biedt uw tweede wang aan als ge op de eerste een mep hebt gekregen", dat eigenaardig is, en in mijn ogen, van een bende dorpsgekken komt. Maar soms slaat gekte aan, inderdaad. Men heeft maar zelden handschoenen gepakt doorheen de geschiedenis, als de buit interessant, en de overwinning gemakkelijk was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Vlaams Blok 70 punten programma was veel zachter dan wat ik daar als politiek standpunt schrijf, en zij werden toch door een rechtbank veroordeeld voor hun politieke mening. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan mij daar inderdaad niet achter scharen, omdat het een zelfmoord koers is. Het is als met een bloempot naar het slagveld trekken, en erger, zij die een zwaard meenemen, gaan vilifieren omdat ze uw manier om gaan te vechten met enkel een bloempot, verkeerd vinden.
Laatst gewijzigd door patrickve : 8 oktober 2018 om 10:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
tenzij ge net gelijk wanneer gij het woord confederalisme gebruikt, weer een nieuwe en compleet eigen definitie gebruikt waardoor ge nog alle kanten uit kunt en vooral NIKS zult VERANDEREN. ![]() en op die manier wordt elke N-VA kandidaat Jos, en elke Vlaming gejost, Schoofje. Laatst gewijzigd door Anna List : 8 oktober 2018 om 10:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De dag dat BDW een coalitie sluit met Philip Dewinter, stuur ik mijn lidkaart terug.
|
![]() |
![]() |