![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en dossiervreter Vereecken heeft niet bepaald het imago van een 'verstrooide' professor te zijn hé ... dat heeft hij dan nu tegen ... Laatst gewijzigd door Anna List : 9 oktober 2018 om 14:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ligt er jou eigenlijk écht op de maag?
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar nogmaals. Tot het bewezen is dat Verreeck ook in real live grensoverschrijdend seksuele contacten had weiger ik voor rechter te spelen.
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. een opmeking over kauwgum 2. iets warrig met een ontslag 3. ondertekenen met X 4. familiair gedrag met studenten https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20181009_03822162 Als het dat maar is dan is het nogal bij de haren getrokken. Maar goed, misschien is er meer, dat weten wij niet ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op hoge posities zitten veel vetzakken met macht en geld die je kan plukken, maar hoe denk je dat je op zo'n positie komt Anna. Zo werkt de wereld nu eenmaal...
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hmm. Voornamelijk jaloezie van de dames in kwestie. En neem dan nog een cocktail van eeuwige slachtofferrol en onschuldige engel toneel.
Dan nog wat wraakgevoelens omdat die op een hogere positie zit. Ik kan dat spel ook, judge jury and executioner...
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je beseft toch dat jij telkens de 'gemene deler' was, dus hoogstwschl de echte oorzaak van het probleem ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
merkwaardig genoeg zijn de vrouwen die ik ken die slachtoffers zijn maatschappelijk zeer geslaagd (en boven uw paygrade TV) ... en de lectuur is daar ook heel klaar in : slachtoffers van alle sociale en professionele lagen. wat niet zo onlogisch is, de psychopaat is ijdel en kiest vaak zorgvuldig. mss moet je ook eens wat lezen over de problematiek. Laatst gewijzigd door Anna List : 9 oktober 2018 om 14:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 9 oktober 2018 om 14:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik ben er klaar mee. Als dit weer een roep voor aandacht is... of een spel. Het geduld raakt ook op, he. Probeer jij het diplomatisch op te lossen, ik ben klaar met deze case... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
ps we hebben uw faecesgrapje allemaal gezien en genegeerd hoor, je mag daarmee stoppen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() blijkbaar wel.
![]() goeie timing vd rechtbank. https://www.hln.be/showbizz/guy-van-...orno~ac647e29/ Citaat:
Laatst gewijzigd door Anna List : 9 oktober 2018 om 15:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Best eigenaardig dat er best véél politici gebruik van maken om langs die weg hun zeggetje te doen/proberen hun gelijk te halen/kiesvee te winnen? ![]() Bij mij komt die rommel op geen enkele pc op, op deze staat zelfs nog geen mail software. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |