![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Dus laat Reynders maar doen, hij levert goed werk. FDW daarentegen, die bezocht Assad in Syrie. En onder die laatste zijn bewind was Syrië vóór de oorlog een ranzige broeihaard van welvaart en religieuze tolerantie. Weg met Assad, dus. En weg met FDW. En lang leve de gematigde* rebellen! * Dixit Rudi Vranckx |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken in ieder geval geen Brusselaar of Waal die het Vlaams Belang als racistisch bestempeld. Jij wel ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
SPa idem. ACW idem. Et cetera.
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is inderdaad een feit dat politiek beoefenen een mensrecht is en nooit kan gebeuren door rechtspersonen ( vzw's, ...). In het politiek proces tegen het Vlaams Blok zijn er zo ver ik weet enkel rechtspersonen veroordeeld.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De uitzending noemde KOPSTUKKEN debat, ze deed die uitspraak dus niet als volksvertegenwoordiger maar als voorzitter van Groen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit wil dus niet zeggen dat die geen klacht kan neerleggen. En de partijstructuur van Groen! heeft hier ook niks mee te maken, het is de persoon die de uitspraak doet die verantwoordelijk is. Citaat:
De functie waarin Meyrem Almaci de uitspraak deed. Veel politici dat ze beschermd zijn als volksvertegenwoordiger en onschendbaarheid genieten. Maar dat is niet zo. Natuurlijk kan zij wel stellen dat enkele het parlement haar onschendbaarheid kan opheffen. Maar het doel van de klacht is niet een veroordeling van Meyrem Almaci of Groen! te bekomen, maar om het CS onwettig en discriminerend te laten verklaren. Het doel is om de uitspraken rond het VB te doen verzachten en het VB als een normale politieke partij te laten beschouwen en niet als een extreem rechtse partij. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is de Belgische haat tegen alles wat Vlaams is die het cordon in stand houdt.
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Khadaffi (ook dictator sinds '70) werd nog door toenmalig Parlementsvoorzitter H. De Croo nog met de grootste égards in de Kamer rondgeleid, en een paar jaar later moest hij plots vermoord worden. Dus dat "slecht(er)" is altijd wel heel relatief.
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gni?
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() vreet nu zijn sloefen op van pure frustratie
![]()
![]() |
#73 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat het schrijnende beelden zijn dat staat buiten kijf. Toch ben ik van mening, ook voor het héél het Afrikaanse continent, dat men die mensen eens moet proberen wijs te maken dat het misschien een goed plan is om eerst eens even over de situatie aldaar na te denken alvorens een kindje op de wereld te zetten. OK, zij zullen dat waarschijnlijk anders zien en als: soortbehoud. Pijnlijk detail is wel dat in de meeste gevallen andere landen als de schuldigen voor aangewezen worden dat het zo slecht gaat in hun contreien. Ik mag mij in dit geval bij de schrijnende beelden wel niet spiegelen aan al die bootvluchtelingen en hekken klimmers aan grens overwegen in tal van landen die allemaal groot en sterk zijn? Ik zie héél mijn leven al niets anders dan beelden (media) van kindjes met ronde buikjes die op de straat liggen en opgegeten worden door vliegen en ander ongedierte. (wedstrijden en giften geven ... waar is dat geld? Gepikt? ) Dan moet je als ouder een slecht mens zijn dat je uw stoute schoenen dan niet aantrekt en tegen uw eigen leiders ingaat, zij die dat allemaal maar toelaten, puur voor eigen geldgewin.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 19 oktober 2018 om 13:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Amai! Dat is dan ook een lachertje omtrent de sacrosancte "scheiding der machten". ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Wat bedoel je?"
Kan een vertaling zijn van "gnigni?"
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar GVH stond boven de scheiding der machten. hij heeft dat in nog andere zaken ook geflikt zo'n verklaringen. onder meer over Abou Jajah als ik me niet vergis. |
|
![]() |
![]() |