![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Totaal naast de kwestie om toch maar niet op mijn standpunt te moeten ingaan. Doeiiii.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Voila ge neemt me de woorden uit de mond.
![]()
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als Apu eruit moet dan moet elke mannelijke personage eruit. Het zijn allemaal denigrerende karikaturen. Dronkaards, debielen, egoïsten, slapjanussen, veelvraten, ... . Enkel de vrouwelijke personages zijn intelligent, bedachtzaam, sociaal, ... . Of ben ik verblind door het feit dat ik man ben ? Worden vrouwen er wel degelijk ook keihard doorgehaald en zie ik dat niet omdat ik een seksistische man ben ?
Apu is in feite nog de redelijkste man van de hele bende. Niet ? Enkel dat accent is stigmatiserend (of kan als dusdanig beschouwd worden). Voor de rest is hij veeleer het slachtoffer van de acties van de verwerpelijke domme mannen net als de vrouwen in de serie. (Sorry, net Men on strike van Smith gelezen, ik zou me eens goed moeten bezuipen en kotsen want ik vrees dat ik wat veel van die blauwe pil heb binnen gekregen de laatste tijd.)
![]() |
#65 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien moeten ze Apu vervangen door een ander figuur? Door Abu vb., een Libanese vluchteling die via schijnhuwelijk een verblijfsvergunning heeft gekregen en wiens grootste hobby het oprichten van kansloze politieke partijen is. Zijn grootste trots is een AK47 waarmee hij ooit op de foto stond.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 28 oktober 2018 om 15:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
O ja en we gaan dan ook een actie starten om de Limburgers als west-vlamingen te laten klinken, met een beetje oefenen moet dat wel lukken denk ik maar. ![]()
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 28 oktober 2018 om 15:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Och shit man, ik zie dat zo voor mij. ![]()
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zal moeilijker blijken dan u denkt, zo heb ik althans de indruk. Ik heb zelf in Limburg gewoond, maar omdat ik vroeger muziektheorie heb gestudeerd was ik met het Limburgs snel vertrokken (Limburgs wordt uitgeschreven op de notenbalk).
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al die video's op youtube over wiskunde en informatica waar Indiërs hun ding uitleggen met een Apu-accent zijn dus eigenlijk verdoken racistische satire. Man, dat ik daar al die jaren ingelopen ben.
En mijn Indische collega's die wat met hun hoofd schudden terwijl ze me met een Indisch accent iets uitleggen houden me eigenlijk gewoon voor de gek, want die doen normaal niet zo. Allemaal buitengooien verdorie.
![]() |
#73 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Had je dan een standpunt? Ik dacht het eerder onsamenhangend excuus gewauwel te noemen. Bovendien rij je jezelf vast met je gezever, en je enige uitweg is Doei!
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Einstein was keihard links, dat besef je toch?
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja: spijkers op laag water zoeken is de beste manier om uw geloofwaardigheid en de goodwill van anderen te verspelen. Lach er maar mee: er zijn hoe langer hoe minder mensen die onzin zoals Kick Out Zwarte Piet tolereren.
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je bent er bijna, doe zo voort! Dingen evolueren nu eenmaal natuurlijk, maar onder je kerktoren wil je alles houden zoals het was he. Ik begrijp je wel hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 28 oktober 2018 om 19:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() De openlijke zelfgenoegzaamheid en het leedvermaak van anti racismestrijders is gewoonweg dom. Men stimuleert wat men pretendeert te bestrijden.
|
![]() |
![]() |