![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wel wat geld tegen gesmeten voor de verbouwing, redelijk veel laten doen. Nu de afwerking zelf. Proberen van nog wat spaarcenten over te houden voor een klein buitenverblijf in de Ardennen ![]()
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
PS de Polen die ik ken, bestelt ge ook minimum 6 maand op voorhand ze, mss wel een indicatie van hun kwaliteit ook ... Laatst gewijzigd door Anna List : 19 november 2018 om 14:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vorig jaar of nog wat langer geleden misschien eens wat werken laten doen door een turks bedrijfje. Niet veel later mochten we bij de Rijkswacht gaan om daar eens uitleg over te geven. Niks was in orde, fraude op grote schaal. Nu dat was zijn probleem uiteindelijk. De kloefkapper kocht alles met kredietkaarten, maar had geen enkele of toch weinig facturen van klanten. En bij de Rijkswacht lagen alle uitgaven van zijn kaart of kaarten in alle winkels.
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het gehad met die buitenlanders.
Paar jaar geleden ging ik eens in al mijn enthousiasme een dakwerk bedrijf opstarten. Daken gaan zetten en repareren en zo allemaal. Een paar prijzen mogen gaan geven hier en daar, bleek nadien dat die turken en polen en weet ik veel goedkoper waren dan de prijs van de dakpannen alles in. Werkuren en noem maar op. Mijn enthousiasme was rap weer weg. Daar investeer ik niet tegen; dat helpt geen sikkepit meer. Ik weet niet hoe ze doen.
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() verandas en ramenmannen klagen hier steen en been
Polen halen alles uit hun thuisland met een camionette, installeren u dat, en rijden terug. En dat alles voor 1/2 tot 3/4 van de prijs van hier. Inclusief transport. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() ja, dat heb ik ook gehoord, maar dat heb ik dan weer niet geriskeerd ... dat ging over 32K aan ramen en driedubbel glas ... daar wilde ik toch de garantie van zeker gesteld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er valt daar niks meer tegen te doen.
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Erven van boomers of armoede.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Van funderingen tot dak alles zelf gedaan, enkel de keuken hebben we laten plaatsen. Garage/atelier voor 4 wagens, perfecte indeling - verkeerde plaats. Mogelijk bouw ik het nog eens opnieuw. Dan wel met een houtstructuur en gebogen / overlappende daken. ![]() Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 19 november 2018 om 19:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar leef je dan van ? Manna dat uit de hemel komt gevallen ? Je spaargeld heb je nodig voor je bouw.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
Via een website zo'n 10 jaar geleden een pelletkachel aangekocht in Italië. Zelfde model en type van een kachel die we in Marche-en-Famenne in een winkel hadden zien staan. Kostprijs in België 2300€ ... Uit Italië met de vrachtwagen aan onze voordeur laten afzetten 1080€ ... Zo'n 10 dagen geleden, een herstel vloerdeel van een Volkswagen T2, bouwjaar 1972. Bij Van Wezel in Tienen, kostprijs 150€ voor een particulier. Online bij Paruzzi, 39,50€ particulier. Beide verdelen hetzelfde merk... Dit loopt toch ooit echt verkeerd af? Hoe kan je in godsnaam in België nog handel drijven? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() Reken uit wat het je kost aan 'laten doen' en dan 'zelf doen' plus een jaarwedde. Je zal zien dat het verlies van die jaarwedde helemaal niet opweegt tegen de kostprijs van de woning als je alles wil laten doen door aannemers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
Of hoe economisch "les extremes se touchent"
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() of gewoon accepteren dat er nog maar weinig open ruimte is voor een bouw...en iets kopen en dat naar uw smaak maken.
6 % btw is ook nize.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() Wacht maar, als ge uw nieuwbouw zet en alles aan 21 % moet kopen.
Ge gaat huilen van de bedragen die ge aan vaderke staat geeft.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() een echte vent woont in't stad
![]()
![]() |
#78 |
Banneling