![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar waarom zou ge het niet aan uw kinderen geven als ge in goede overeenstemming leeft met uw kinderen ? Ik zou niet weten aan wat anders ik mijn centen zou WILLEN geven later.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb de indruk dat geld in zowat alle opzichten uw leven bepaalt.
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 31 januari 2019 om 11:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vooral als de ouders wat ouder beginnen te worden. Dan vliegen de kinderen soms als gieren rond hun hoofd.
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 31 januari 2019 om 12:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dus zelfs bij een steense muur zit je al aan 19cm muurdikte. En een steense muur als gevelmuur kom je gewoon niet meer tegen. Zijn allemaal minstens anderhalve steense muren. Citaat:
Vandaag krijg je een subsidie per m² voor isolatie, klopt. Maar die dek zeker de kosten niet. Citaat:
Ben niet echt goed in het rekenen, maar als ik die lijst zie, heb ik de indruk dat het gemiddelde nettoloon in 2017 ongeveer 2.4 maal het dubbele is tegenover 1980. En je moet dan ook eens kijken hoeveel % meer belastingen de jeugd vandaag moet betalen. Ik zeg het nog eens en zal het blijven herhalen, wij leefde anders, maar hadden het zeker niet beter en gemakkelijker dan de jeugd vandaag. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En waarom zou je ook maar iets aan je kinderen als je niet eens mag weten waar ze wonen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan zou ik me afvragen waarom die dat niet mogen weten.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik probeer het zelfs niet te begrijpen.
Ik weet om welke bedragen het gaat. En ik weet wie er in haar testament staat. En daar kan ik best mee leven. Zou alleen graag aanwezig zijn op het ogenblik dat haar kinderen te horen krijgen dat zij bijna niks krijgen. Maar ja, dat zal wel niet mogen daar ik geen begunstigde ben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wens mijn kinderen een zo goed mogelijke toekomst toe. Dat is toch normaal en natuurlijk ? Dus wil ik ze graag later iets nalaten. (Oh wacht, jij hebt geen kinderen, dus je begrijpt dat uiteraard niet en steekt het dan maar op mijn zogezegde "geldhonger") |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb jij als grote kindervriend heel waarschijnlijk nooit aan gedacht. Maar verder begint U weer zonder het te beseffen over geld. Want een zo goed mogelijke toekomst is bij U blijkbaar alleen maar mogelijk als er geld over de brug komt. ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 31 januari 2019 om 15:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat wil je ? Ik geef je een eerlijk antwoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken mensen met kinderen die helemaal niet graag kinderen zien en ik ken kinderloze mensen die wel graag kinderen zien. Ik herinner me de Witte mars eind jaren 90. Als journalisten dan vroegen aan mensen waarom ze mee stapten zeiden er menige....opdat ik zelf kinderen heb ?? Alsof je zelf kinderen moet hebben om te beseffen wat die kinderen hadden meegemaakt of met andere woorden hadden ze zelf geen kinderen gehad het had hun niet kunnen schelen ?? Wat hadden hun kinderen daar in feite me te maken ? Van egoïsme gesproken ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 31 januari 2019 om 15:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Via de belastingen zijn we reeds uitermate solidair met andere kinderen. Waarom nog extra ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja ik geloof best dat mocht men U morgen die belastingen niet verplicht opleggen U deze graag vrijwillig zou willen blijven betalen ![]() Dus over dat solidair zou ik maar niet te hard roepen. ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 31 januari 2019 om 16:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Of ben jij ook zo iemand die bij 'welstellend' alleen maar naar boven kijkt en niet waar je zelf staat? Want wij zijn serieus welstellend tegenover de grote massa mensen op deze aardbol.
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wie ik ben en hoe ik ben en wat ik doe of wat mijn bijdrage is is privé. Of dacht jij dat ik me niet bewust ben van uw laatste regel ? |
|
![]() |
![]() |