![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je zo redeneert kan je ook de USA beschuldigen van en genocide op de Afrikanen die als slaaf werden ingevoerd.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe zit het met de verhouding tussen een elitegroep die in het geld en de luxe zwemt terwijl zovelen van hun volk het met één of een paar euro per dag moet klaarspelen? Leopold II en diegenen die in zijn naam daar de geldzuchtige barbaren uithingen, dat zijn schuldigen. Niet de hedendaagse hier rondlopende bevolking! Dat men de standbeelden enz van bepaalde personen doet verdwijnen, tot daar nog aan toe! Of is het achterliggende idee dat er geld uit te slaan is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die aanstoot gevende beelden, dat ze daar in de plaats een openbaar toilet neerpoten, daar is nog een gebrek aan!
Laatst gewijzigd door andev : 12 februari 2019 om 19:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Door wie worden die jonge generatie Congolezen eigenlijk opgejut? Lieden die denken dat er iets aan te verdienen valt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is een big issue in de USA en de rest van de wereld. Door het incorrect te benoemen als genocide neem je de historische slavenhandel niet aux serieux.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij is het levende bewijs dat ons onderwijs wel degelijk geen schaamlapje bedekt laat van de malversaties van Leopold II in de Congo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wilde natuurlijk enkel maar stellen dat de staat al precies zo een organisatie is die mijn hebben en houden wil afpietsen (behalve als je leep genoeg bent natuurlijk om er deel van uit te maken... dan kan je iets overhouden van dat afpietsen van anderen).
Ik heb 100% respect voor de wet van de sterkste. Iedereen trouwens. Het is de enige wet die altijd geldt en die zichzelf altijd oplegt. Hierbij is "sterkste" niet altijd de fysisch sterkste, maar gewoon de sterkste, als je met alles rekening houdt. Ik vind dat er niks mis is met de wet van de sterkste toe te passen, en zwakkeren te extermineren. Als U dat uitkomt. Dat is nu eenmaal de essentie van het leven: BETER overleven dan anderen. Laatst gewijzigd door patrickve : 12 februari 2019 om 21:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, dan is zijn genocide mislukt he ! Stel U voor dat we ginder iedereen hadden afgemaakt, en dat grondgebied gewoon Belgie zouden genoemd hebben. Dat zou toch stukken interessanter geweest zijn, he. Nu hebben we dat achtergelaten. Wat een kiekens !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
How many times Muslims invaded Europe https://www.youtube.com/watch?v=c7y2LRcf4kc Waarbij ook talloze blanke slaven werden meegenomen naar de streek van 1001 nachten... Soit, 't ging hier toch over Afrika/Congo, maar blijkbaar worden de bloedige fratsen van de invallende Mo's & Rachids liever niet vermeld. Over zwarte slavenhandel gesproken..: The Arab Muslim Slave Trade Of Africans, The Untold Story http://originalpeople.org/the-arab-m...-untold-story/ Ja witmans, tot in de laatste generatie zal je je schuldig moeten blijven voelen, zeg dat de cultuurmarxisten het gezegd hebben.
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
En nee, dat is ook geen grap.
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens Marc Reynebeau was het een persoonlijk initiatief van Leopold II , niet van Belgie , en moet koning Filip als familie en opvolger eigenlijk zijn verontschuldigingen aanbieden. Hij en zijn familie profiteren van de rijdommen die Leopold daar vergaarde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leopold 2 is al 110 jaar dood. waarom moeten die zijn achter achter achterkleinnazaten zich nog schuldig voelen voor iets wat in die tijd niet abnormaal was? trouwens, heeft onze koning wel enigszins de capaciteit om dat te kunnen?
Citaat:
Citaat:
En in het donker zijn alle katjes grauw.
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() Ik voel mij nooit schuldig. Echt niet. Waar halen jullie dat schuldgevoel? Slecht voelen kan genoeg vandaag alleen al.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 13 februari 2019 om 07:32. |
![]() |
![]() |