![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Die van Rotterdam vind ik eigenlijk nog wel meevallen. Die liet ontvallen dat al die Syrie-gangers maar consequent moesten zijn en hun Nederlandse nationaliteit dan maar moesten inleveren.
Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 29 maart 2019 om 10:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog iets van streken van de nieuwe sossen-moslim-burgemeester en zijn kornuiten van Leuven:
DS van vandaag in het regionale nieuws: Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo zie je maar hoe ze blijven infiltreren maar onze politici of in de EU ziet men het gevaar nog steeds niet want 'wir schaffen das!' Onze arme kinderen en kleinkinderen vermoord door de politici van op huidig ogenblik. Ik hoop van harte dat ik het allemaal te dramatisch inschat maar ... (Die eeuwige maar toch ![]() p.s. Mijn zwartgalligheid hoog in het vaandel dragende zie ik binnenkort in Antwerpen ook wel een islamitische burgemeester verschijnen.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 29 maart 2019 om 11:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu is het dus zaak voor de Leuvense studenten om hun stad terug te eisen van het khalifaat light dat die burgemeester daar graag zou invoeren.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb daar een paar jaar gewoond en ik had een auto. Als ge geen parkeerbox vond/huurt, en ge moest hem op straat zetten, was ge iedere avond rondjes aan het rijden om iets te vinden. Schele miserie. En toen besefte ik dat ik de auto niet nodig had, mijn werkgever zat knal in het midden van de stad (ja je raad al wie) ! Dus ik liet de wagen gewoon bij ma en pa staan op regelmatige basis en enkel als ik echt moest reizen nam ik hem nog mee. Het openbaar vervoer, de fiets of zelfs te voet zijn dat oneindig veel betere opties. De stad is letterlijk niet gebouwd voor de auto. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen, in Leuven centrum heb je idd geen wagen nodig. Dat is net het leuke aan Leuven. Alles is daar te vinden, maar het is klein genoeg om te voet of met fiets te doen. Daarenboven zijn de verbindingen naar werkgevers met het openbaar vervoer heel goed te doen. Alleen moet je zorgen dat je nog volk aantrekt van buiten de stad en daarvoor moet je dus wel genoeg parkeerplaats voorzien.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 29 maart 2019 om 11:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ten tweede, het gaat over gans Leuven en niet over wie woont in het echte centrum van Leuven.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar een autoluw Leuven is zoveel aangenamer om in te wandelen, winekelen en "student te zijn" (vul dit maar in zoals je zelf wenst ![]() En ik ben akkoord met een andere opmerking: je moet ook iets doen aan de fietsterrorist. Als ik met mijn kinderen daar nu ga winkelen moet je echt oppassen met fietsers die snel rijden. In voetgangerszones. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
is echt wel goed geregeld daar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Europees Commissaris
|
![]() War on drugs, editie Leuven...
Citaat:
Als ge dat daar vergelijkt met steden als Brussel e.d., om van te huilen.
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans. Laatst gewijzigd door Het Verzet : 29 maart 2019 om 13:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Was Liberia niet zijn idee? "To deport all the niggers".
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ben al tien jaar gestopt met roken. Mij kan het geen zier schelen dat er op een buitenterras wordt gerookt. Zelfs in cafés. Als ge dat niet kunt verdragen, blijf dan thuis. U bent niet verplicht om op café te gaan. Trouwens waarom mag een cafébaas zelf niet kiezen of er in zijn zaak gerookt wordt? Neen, gewoon verbieden zoals in een dictatuur.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 29 maart 2019 om 15:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Drie vierde van de auto's weg: weet gij wat dat is? Dat is terug naar 1960 of zo ongeveer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een aparte draad waard: gaan ze het zo flikken dat onze grotere steden enkel "toeristische centra" worden?
Winkelen? Enkel dingen die je in een klein pakje kan steken/dragen. Echt winkelen zal wel in shopping centra aan de rand van de stad gebeuren. Wie zal daar kunnen wonen? Enkel zij die daar ook werken.
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Islam is anders nog wel twee grootte-orden sterker in het doen rotten van een brein of het neerhalen van een beschaving.
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |