![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je blijft het onderschatten... ![]()
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De eer van anonieme internet creatie "Eno2" die zichzelf regelmatig in de vernieling rijd?
|
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb in mijn tijd als mod bij Telenet een paar gevallen geweten, de ene al wat erger dan de andere. Dit geval hier, is erger dan de gevallen die ik meegemaakt heb indertijd. Bij het allerlaatste geval, was ik er net weg. Een geluk, want dat heeft toen zelfs de media gehaald. Het enigste wat ik wens, is een forum zonder ambras.
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Anna List : 3 april 2019 om 19:33. |
|
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() UP Yours, pedobear.
|
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tijdens de paasvakantie laat hij zich vertegenwoordigen door zijn stagiair, die noemt Gofuckyourself. Zeeer beloftevolle jonge advocaat.
|
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @Anna List. Ik ga er geen nietes-welles-spelletje van maken, maar ik hoop dat je kan begrijpen dat er hier met vuur gespeeld wordt ?
Toch nog één puntje... Een nick is maar een nick. Op het forum meestal niet of zelden gelinkt aan de persoon zelf. Op het eerste gezicht.... Maar er is ook het internet, en het internet kan linken leggen naar andere zaken, zoals ook vermeld in die link van mij. Voor Eno is dat trouwens heel gemakkelijk. Met foto en al als het moet. En dan wordt die 'niet herkenbaar' ineens helemaal iets anders, zonder het mss zelf te weten. Het Internet is iets leuks, maar er schuilen ook veel gevaren in, dat zal je ook wel weten. Ga anders een praten met iemand die zich bezig houdt met de wetgeving & het internet. In Nederland zit er een hele goeie, en de Nederlandse wetgeving is ongeveer gelijk aan de onze. Eventueel zoekt hij het ook nog eens op of er ergens een verschil zou zijn. Of de juridische dienst van het ministerie van economische zaken ( jawel, een ministerie waar er ook gewerkt wordt ![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 3 april 2019 om 20:07. |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een PM van mij aan Ponti. Ik ben hier géén mod (en wenst dat hier ook niet te zijn), en heb ook nergens het recht om iets te doen hier, evident. Dus ik moet ook wat opletten met wat ik zeg of voorstel. Mijn voorstel was om Eno een post verbod te geven op K&K. Is al een stap (volgens mij) in de goede richting. Helemaal buiten de gang van zaken op een forum, zoiets ga je zelden of nooit meemaken, maar dat is iets wat ik ooit aan 2 poster heb opgelegd toen ik nog mod was bij Telenet, en dat heeft toen geholpen. Heb er nog geen antwoordje op gekregen.
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb het al gezegd... Hoog tijd dat je een toontje lager gaat zingen, en maak er maar gerust een oktaaf van. Een goede kaartspeler laat niet in zijn kaarten kijken, en ik heb nog een paar troeven achter gehouden. Ik heb al ergens in één van mijn postings, niet in deze draad, een tipje van de sluier opgelicht, dus hou je maar héél kalmkes. Gewoon ne goede raad waar je, moest ik u zijn, best maar rekening mee houdt. ![]()
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() Wat een topdraad is dit toch weer geworden
![]() Wat je hier allemaal leest, echt dolletjes. |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Geen enkele soap evenaart dit circus. Pedobeer die zichzelf compromitteert, daarna gaat huilen als hij aanzien wordt voor hetgeen hij zich trots & zonder schaamte profileert, zelfs 'n aparte draad voor opstart. Wat had ie dan verwacht, dat hij daar 'n staande ovatie voor zou krijgen? De kojak die mod wil spelen, privéberichten gaat uitdelen, voorstellen gaat doen aan de echte moderatie, en daarna zelfs gaat lopen dreigen. Oh man... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 3 april 2019 om 21:27. |
|
![]() |