![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat jij natuurgebieden noemt. Ok voor het Zoniënwoud, maar voor de rest ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelf ben ik geen stadsjongen. Ik begrijp wel dat jongeren om logistieke redenen voor de stad kiezen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe herken je die ? In Willebroek en daarond zijn er ook veel zwart-afrikanen. Welk ras zijn die en welke stand hebben ze ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 19 juni 2019 om 20:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ze in een villa wonen van 2 miljoen € en met een auto rijden van 200.000€ is er weinig twijfel. Normaal pronken ze dan nog met een gouden Rolex bezet met diamanten waar iemand met een normaal loon een paar jaar moet voor werken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is mijn probleem. Ik erken amper een Rolex. Ook auto's van 200.000,- € heb ik soms moeite om te herkennen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En het verschil tussen een Afrikaan die een villa heeft in Lasne of een Afrikaan die in een armtierig rijhuisje woont in Willebroek, daar heb je ook moeite mee zeker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als Vlaanderen één grote stad is, is het de grootste stad van de wereld. Of kent u steden met een oppervlakte van 13.500 vierkante kilometer? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan niet joggen op het stukje grond van een uitgehaalde stoeptegel waar dan een etiket van natuurgebied op staat.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De draad gaat eigenlijk over "waar evolueert Brussel demografisch naar toe?".
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Achteraan paalt mijn eigendom aan de Schelde en de andere kant van de Schelde zeker 4 a 5 km zonder huis want beschermd gebied. De overkant van de straat is het een provinciaal domein van 3 a 4 km diep waar ook niet mag gebouwd worden. Nee ik heb echt niet de indruk van in één grote stad te wonen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk, mijn stad ligt er allesbehalve proper bij. Ze kunnen hun werelderfgoed nog niets eens onderhouden. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U woont waarschijnlijk dicht bij een Pot Polder, een overstromingsgebied in geval van springtij. Leg maar al een reddingsboot met water ,dekens en niet bederf baar voedsel vast aan een lange ketting in Uw tuin. Zou wel eens van pas kunnen komen in de toekomst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |