![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Algemeen Hier kan een gesloten groep deelnemers debatteren over allerhande onderwerpen. Indien je wil deelnemen dan moet je toegang vragen bij de moderator via je control panel. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Overigens de fraude gerealiseerd met kredietkaarten is kleiner dan de andere mogelijkheden waar rechtstreeks in de computers van banken word ingebroken. De winsten liggen daar veel hoger. Meestal zijn ze ook veel moeilijker te ontdekken. U gaat aangifte doen als uw kredietkaart gestolen is. Ben je er echter 100% zeker van dat al uw rekeninguittreksels tot op 0.001 € kloppen? Ik ben zelfs niet eens zeker of ze wel tot op 1€ kloppen. Er worden dagelijks miljarden bewerkingen gedaan. Vermenigvuldig dat eens met 0.001.
![]() |
![]() |
#62 | |||||||||||||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Quand les dégoûtés s'en vont, il n'y a que les dégoûtants qui restent. (PVDB) Laatst gewijzigd door schaveiger : 17 juli 2005 om 11:53. |
|||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb die rekening nog niet gemaakt, jij wel?.
![]() |
![]() |
#64 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Schaveiger.
Verkiezingen Wanneer die leiding zichzelf echter goddelijke macht toekent lijd dit to corruptie en bedrog. Er moet inderdaad leiding zijn maar die moet ook kunnen gecontroleerd worden en terechtgewezen. Leiders die dergelijke controle niet kunnen verdragen kunnen we missen als koude pap. Partijen. Dezelfde reden waarom duizenden mensen onbezoldigd vrijwilligerswerk doen. Dezelfde reden waarom er dokters zijn die tegen een arbeidersloon willen werken. Motivatie noemt men dat. Conflicten. Weet ik eigenlijk ook niet. Heb het gevonden op de site van het goevernement? http://www.elections.fgov.be/Resulta...l/Browser.html En voor de rest, lees de laatste 2 alinea's van mijn vorig bericht.
![]() |
#65 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En waar heb ik de rood gemarkeerde tekst geschreven. Probeer eens een tekst te lezen die er staat zonder dat je er zelf fantasietjes aan toevoegd en mensen woorden in de mond legt die ze nooit geschreven hebben. Natuurlijk doen de banken er wat aan. Tenminste dat proberen ze maar het is het spreekwoordelijke dweilen met de kraan open. Als ze vandaag een gat dichten is er morgen , in het beste geval, al één ander. Een computer die aan een openbaar netwerk hangt is, en zal dat altijd zijn, zo lek als een zeef.
![]() |
![]() |
#66 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dokters tegen arbeidersloon: zo zijn er tientallen bezig in bedrijven, maar hun loon zouden veel arbeiders wel benijden. Citaat:
parti / partij votes / stemmen % sièges / zetels PS 560867 29,4% 25 PRL-FDF 470454 24,7% 21 ECOLO 347225 18,2% 14 PSC 325229 17,1% 14 FN 75262 4,0% 1 Citaat:
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Verder is je bewering gewoon prietpraat van iemand die niets afweet over de werking van banken.
![]() |
![]() |
#68 | ||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Overigens zijn er in belgië ongeveer 120 dokters die tegen een arbeidersloon werken voor normale patienten. Dus niet in een bedrijf. Veel weet je blijkbaar toch niet. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#69 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Misschien weet ik inderdaad niet zo veel af van de werking van banken. Heb de cijfers ook maar uit de kranten. Probeer eens bankfraude in te geven op google. En dan krijg je nog maar het nederlandstalig gedeelte. Maar ik weet wel iets af over computers en daar weet u, met zekerheid, niets van af.
![]() |
![]() |
#70 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
- ze innen geen remgeld, dus de patient betaald exact wat de mutualiteit terugbetaald. - dat heeft natuurlijk zijn success en hun wachtzaal is goed bevolkt. - gezien het aantal hebben ze op het einde meer verdiend dan een doorsnee dokter dmv die prijsdumping. - nu ga je zeker zeggen dat de anderen dan maar moeten volgen - zeg dat dan ook tegen zij die klagen over delokalisaties. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je weet met zekerheid inderdaad ook niets af van informatica. Ik weet het over mij maar jij nog niet over u.
![]() |
![]() |
#72 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Amada is al jaren verdwenen en vervangen door PVDA. De dokters werken zelfs niet aan terugbetalingstarief maar tegen een forfait dat met de ziekenkassen is overeengekomen. Dat betekend dus dat zij minder kosten aan de RSZ dan een gewone dokter. Of dacht je dat ziekenkassen filantropische instellingen zijn. Voor de patient betekend het dat zij hem niet voor ieder wissewasje laten terugkomen omwille van "kassa, kassa" zoals een gewone dokter die per prestatie(?) betaald word. Dat houd dan weer in dat zij meer tijd hebben om de mensen te onderzoeken, zichzelf bij te scholen, enz. Dat is dan ook de reden waarom zij mijn dokters zijn,. En ik steek echt niet onder stoelen of banken dat ik het met hun politieke idealen helemaal niet eens ben. De dokters verdelen op het einde niet de pot zoals jij suggereerd maar werken tegen een normaal arbeidersinkomen. Zij werken ook normale (wisseldiensten, weekends, nacht) tijden. Daarbij zijn de dokterspraktijken georganiseerd als VZW's Er zit ook geen volk in hun wachtzaal want zij werken op afspraak zodat ik als patient geen uren moet gaan verspelen met wachten. Een kleine moeite? Voor een prestatiegerichte dokter, die zoveel mogelijk patienten moet afwerken in een zo kort mogelijke tijd, natuurlijk onbegonnen werk. Stel je voor, je beperken tot 4 patienten per uur, dan verdien je toch niets. Citaat:
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hierbij is voor mij de kous af.
![]() |
![]() |
#74 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat jij gezegd hebt over de dokterspraktijken heb ik weerlegd. Dat hoefde eigenlijk niet eens want je kan die info gewoon zelf opvragen. Alleen een beetje moeite doen. Ik kan best aannemen dat het voor jou niet meer hoeft. Je bent dan ook al lang aan het einde van je latijn.
![]() |
![]() |
#75 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
- nu ga je zeker zeggen dat de anderen dan maar moeten volgen - zeg dat dan ook tegen zij die klagen over delokalisaties. Dit heb jij niet weerlegd maar proberen te verdoezelen met uitleg over hoe ze geörganizeerd zijn wat helemaal niets met de kern van de zaken te maken heeft. Zo zijn er nog andere argumenten die je gewoon negeert omdat je geen tegenargumentatie hebt, zoals de bijdragen van onvermogenden om kiesgerechtigd te zijn. Dit zijn typische houdingen van mensen die denken dat ze slimmer zijn dan anderen. Nog een laatste woordje over je site in verband met je "nieuwe" kiesreglementen. Ik heb het wel (te) vlug overlopen maar wat me opviel is dat er geen enkele verwijzing in staat naar documentatie of oorsprong van je teksten. Dat is niet echt eerlijk en kom nu niet beweren dat je dit allemaal zelf verzonden hebt. Nee voor mij hoeft het niet meer om de eenvoudige reden dat je unfair bent en in het wilde weg begint te stampen wanneer je geen gelijk krijgt.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Quand les dégoûtés s'en vont, il n'y a que les dégoûtants qui restent. (PVDB) Laatst gewijzigd door schaveiger : 20 juli 2005 om 12:19. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dacht je nu echt dat er veel mensen naar dergelijke dokters gaan omdat het goedkoper is? Ik in ieder geval niet. Ik ga er naar toe omdat men tijd voor mij maakt, ik geen uren moet wachten tot het mijn beurt is, ik ook niet moet terugkomen voor een voorschriftje of een uitslag ven een onderzoek. En last bud ot least omdat het nu eenmaal goede dokters zijn die veel aan bijscholing doen. Ze werken ook geen 60uur/week om toch maar zo snel mogelijk zo veel mogelijk geld te verdienen. Citaat:
Citaat:
Dank u voor het compliment maar het komt echt allemaal uit mijn eigen duimpje. Ben er wel al zo'n 20 jaar over aan het NAdenken. Citaat:
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |