Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 november 2004, 21:03   #61
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Heel wat Georgiërs zijn dan ook betrokken in de criminaliteit. Antwerpen, werkterrein van de Georgische maffia. Brussel-Zuid, terrein van de Georgische en Albanese maffia. Brugge, tot voor kort speeltuin van de Georigsche maffia. En wie weet waar ze nog allemaal zitten.

Hiermee wordt duidelijk dat er wel wat aan de hand is, en dat we zonder enig probleem mogen stellen: "Niet alle criminelen in ons land zijn Georgiërs, maar veel Georgiërs in ons land zijn wel criminelen".
maar u zegt iets heel anders:

Citaat:
België staat bekend als een heel laks land als het daarop aankomt. Ongetwijfeld was uw verdoken "invoerorganisatie" voor Georgische illegalen onder de huidige Nederlandse regering al lang verboden of onderhevig aan een politioneel onderzoek
Citaat:
Dat lijkt me heel normaal. Hoogstwaarschijnlijk krioelt het bij u van illegalen met een bijzonder twijfelachtig verleden. De Georgische maffia is dan ook berucht genoeg...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2004, 21:05   #62
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
maar u zegt iets heel anders:
Blijkbaar heeft u de discussie niet goed gevolgd, daar ik terloops het ook had over organisatie die illegalen helpen. Hier gaat het over mr. Pianodinges' organisatie die juist Georgiërs helpt. En de Georgiërs die hij nabij is, zijn hier heus niet op vakantie...
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2004, 21:16   #63
ingenious

Standaard

Citaat:
Blijkbaar heeft u de discussie niet goed gevolgd, daar ik terloops het ook had over organisatie die illegalen helpen. Hier gaat het over mr. Pianodinges' organisatie die juist Georgiërs helpt. En de Georgiërs die hij nabij is, zijn hier heus niet op vakantie...
uw tactiekjes zijn ondetussen al afgezaagd hoor jan, zoek er eens wat nieuwe

omdat er georgiers criminelen zijn, meent u piano's migrantenorganisatie (die u beschuldigt een 'verdoken invoerorganisatie' te zijn) af te kunnen schilderen als een organisatie 'van illegalen met een bijzonder twijfelachtig verleden'. u heeft hiervoor geen enkel bewijs. vooroordeel dus.

Citaat:
Oud 28 november 2004, 21:18   #64
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
omdat er georgiers criminelen zijn, meent u piano's migrantenorganisatie (die u beschuldigt een 'verdoken invoerorganisatie' te zijn) af te kunnen schilderen als een organisatie 'van illegalen met een bijzonder twijfelachtig verleden'. u heeft hiervoor geen enkel bewijs. vooroordeel dus.
Geen vooroordelen, wel allerlei aanwijzingen die in die richting gaan. Daarom staat er ook "hoogstwaarschijnlijk"; er is nog een graad van waarschijnlijk maar die acht ik heel groot.
Oud 28 november 2004, 21:33   #65
Ernesto
Banneling

Standaard

Citaat:
allerlei aanwijzingen die in die richting gaan. Daarom staat er ook "hoogstwaarschijnlijk"; er is nog een graad van waarschijnlijk maar die acht ik heel groot.
Typische "Oer-Tsjeven" mentaliteit. "Het zal zo wel zijn", is voor die verdomde "kattekoppen" voldoende om anderen aan de schandpaal te nagelen. Kaloten kennen blijkbaar geen schaamte

Laatst gewijzigd door Ernesto : 28 november 2004 om 21:34.
Ernesto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2004, 21:33   #66
ingenious

Standaard

Citaat:
Geen vooroordelen, wel allerlei aanwijzingen die in die richting gaan. Daarom staat er ook "hoogstwaarschijnlijk"; er is nog een graad van waarschijnlijk maar die acht ik heel groot.
welke aanwijzingen? enig idee wie er in die organisatie zit? waarop baseert u zich?

Citaat:
Oud 28 november 2004, 21:49   #67
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ernesto
Typische "Oer-Tsjeven" mentaliteit. "Het zal zo wel zijn", is voor die verdomde "kattekoppen" voldoende om anderen aan de schandpaal te nagelen. Kaloten kennen blijkbaar geen schaamte
Schaamte? Om zaken aan te wijzen die fout lopen in dit land? Het is genoegzaam bekend dat heel veel migrantenorganisatie verkapte "reisbureaus" zijn, maar dan wel van land van herkomst naar land waar er te profiteren valt. Richting onze landen dus.
Oud 29 november 2004, 00:32   #68
ingenious

Standaard

Citaat:
welke aanwijzingen? enig idee wie er in die organisatie zit? waarop baseert u zich?
jan?

Citaat:
Oud 29 november 2004, 16:00   #69
Jampie
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Het VB is wel geen terroristische organisatie, alhoewel ik meen dat ze nog almtjd op de lijsten van de Staatsveiligheid staat, maar anderzijds is zij al wel veroordeeld als criminele organisatie. Wist ...je dat ik van mijn migrantenorganisatie wel de ledenlijst moet laten inkijken?
Neen hoor, het VB mag niet gevolgd worden door de staatsveiligheid. Het is wel zo dat extreem rechtse en extreem linkse groeperingen in het oog worden gehouden. En uiteraard duiken op die extreem rechtse bijeenkomsten nogal eens VB-ers op.
Jampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2004, 21:14   #70
thePiano

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Geen enkele aanwijzing maar wel 1000 vooroordelen in zijn hoofd.
Oud 29 november 2004, 21:17   #71
ingenious

Standaard

Citaat:
Geen enkele aanwijzing maar wel 1000 vooroordelen in zijn hoofd.
hehe, toch nog iemand die antwoord

Citaat:
Oud 29 november 2004, 21:49   #72
thePiano

Standaard

Citaat:
hehe, toch nog iemand die antwoord
Ik hoor onze locale negationist Jan vdB al hardop denken tot hier:"als ik maar genoeg rook spuit zal er wel iemand een vuurtje aanleggen". De gekende VB-tactiek.

Overigens een bekende reactie van deze fanatieke rechtsextremist van het Vlaamsbehangsel. Als je het 70-puntenplan leest bijvoorbeeld punt 9. "STRENGE CONTROLE OP VREEMDELINGENORGANISATIES" en punt 1O. GEEN SUBSIDIES VOOR VREEMDELINGENORGANISATIES plus de rest van het betoog, moeten migranten het haast onmogelijk worden gemaakt om zich te organiseren, de integratie afstoppen (vreemdelingen moeten oprotten hoedanook), en vooral het Eigen Volk kost wat kost behoeden voor vreemde invloeden (stel je voor dat we dingen zouden ontdekken die beter zijn dan de onze). Iedereen biefstuk/frieten is de achterliggende filosofie.

Laatst gewijzigd door thePiano : 29 november 2004 om 21:51.
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2004, 22:02   #73
ingenious

Standaard

Citaat:
Ik hoor onze locale negationist Jan vdB al hardop denken tot hier:"als ik maar genoeg rook spuit zal er wel iemand een vuurtje aanleggen". De gekende VB-tactiek.

Overigens een bekende reactie van deze fanatieke rechtsextremist van het Vlaamsbehangsel. Als je het 70-puntenplan leest bijvoorbeeld punt 9. "STRENGE CONTROLE OP VREEMDELINGENORGANISATIES" en punt 1O. GEEN SUBSIDIES VOOR VREEMDELINGENORGANISATIES plus de rest van het betoog, moeten migranten het haast onmogelijk worden gemaakt om zich te organiseren, de integratie afstoppen (vreemdelingen moeten oprotten hoedanook), en vooral het Eigen Volk kost wat kost behoeden voor vreemde invloeden (stel je voor dat we dingen zouden ontdekken die beter zijn dan de onze). Iedereen biefstuk/frieten is de achterliggende filosofie.
als hij geen rookgordijn kan optrekken door de geschiedkundige of taalkenner uit te hangen, is hij meestal ineens stil

ik ben trouwens weer een t vergeten in mijn vorige post, gelukkig ben ik zo geen taalpurist

Citaat:
Oud 29 november 2004, 22:11   #74
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Waarom moeten wij vreemdelingen subsidieëren.
Worden de Belgen in Congo ook grsubsidieerd door de congolese staat.
Of moeten alleen wij vreemdelingen subsidieeren.
Onderhoud ze zelf als u ze zo lief vind. en laat mij subsidieeren wie ik zelf wil met mij EIGEN geld!
gij moet veel kunnen achterover drukken met Uw verenigingske van illigalen!
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2004, 22:14   #75
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Waarom moeten wij vreemdelingen subsidieëren.
Worden de Belgen in Congo ook grsubsidieerd door de congolese staat.
Of moeten alleen wij vreemdelingen subsidieeren.
Onderhoud ze zelf als u ze zo lief vind. en laat mij subsidieeren wie ik zelf wil met mij EIGEN geld!
gij moet veel kunnen achterover drukken met Uw verenigingske van illigalen!
Onze vzw wordt niet gesubsidieerd en heeft ook nooit subsidie aangevraagd. Overigens krijg je nogal moeilijk subsidie. Je moet aantonen dat het om integratieprojecten gaat en waar zowel allochtonen als autochtonen tegelijk aan deelnemen en er de vruchten van dragen. Ik vind dat prima.
Oud 29 november 2004, 22:35   #76
Koenraad Maesschalck
Banneling

Koenraad Maesschalck's schermafbeelding

Standaard

Schindler was een platte opportunist, een zakkenvuller. Die film hangt een verkeerd beeld van die man op. Ik ken een videotheek waar men de film bewust bij fictiefilms en fantasie zet.
Koenraad Maesschalck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2004, 22:58   #77
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Maesschalck
Schindler was een platte opportunist, een zakkenvuller. Die film hangt een verkeerd beeld van die man op. Ik ken een videotheek waar men de film bewust bij fictiefilms en fantasie zet.
Als mogelijke opportunist heeft hij wel een 1000-tal joden van de holocaust gered, dat kan en zal niemand kunnen betwisten. Anderzijds ken ik Vlaamse collaborateurs die eigenhandig joden hebben verklikt, opgepakt, leeggeschud, afgeslagen in de doorgangskampen en gedeporteerd naar Auschwitz-Birkenau. Dat zijn die gasten waar jij onvoorwaardelijke amnestie voor eist remember!
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be