![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() Wat zou er mis zijn met in de zand zitten, Jos?
Laatst gewijzigd door Anna List : 14 oktober 2019 om 19:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat is inderdaad nog een stukje vrijheid blijheid, één van de weinige.
![]() |
#65 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#66 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Alle dagen anders, de ene dag ontstuimig de andere vervaarlijk rustig. Geen golf gelijk aan de vorige en met oneindig veel kleurschakeringen. Wil je rust je vindt ze, wil je actie ze is er ook. Het hangt gewoon af van welk type mens je bent of je de zee of het binnenland verkiest maar je app zal alvast een leuke investering geweest zijn.
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
The shit begint wanneer je je appartement verlaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Een uurtje rijden en ik sta alleen op enorme en mooie stranden.
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En Limburg heeft vele zeeën met kilometers strand en waar het heel rustig is. Maar de Groen! maken alles ontoegankelijk en rondom die putten lopen Schotse koeien of andere soorten. Voor de Groen! is de recreatieve mens altijd een smeerlap. Hij durft zelfs een roofvisje vangen en thuis nadien met smaak verorberen. Dat mag niet. Vis moet men gaan eten in een restaurant. Groene jongens eten bijna altijd vis. Maar op de binnenwateren is de ondermaatse vis wel voor hun ingeweken aalscholvers die in Nederland zijn verjaagd. En voor de rest? Vele bomen en bossen zijn in Limburg gekapt om er paardenweiden van te maken. En dan zie je wel een natuur met beesten in. Hier en daar een paard op straat met daarop een amazone met een achterstuk waar zelfs een gorilla mee gediend geraakt. Nee hoor! Wil ik men echt nog genieten van natuur dan trekt men best naar Polen naar de streek van de Masourische ijstijdputten. Daar vindt je nog natuur en je kan er bovendien goed eten aan een prijsje. Of het hogere Noorden. Maar daar is het nogal prijzig. En de Limburgers mogen hun streek opvoederen aan hun koeien (weinig!) en paarden. Al die drollen interesseren mij geen barst. Mocht dat wel zou zijn dan blijf ik best op dit forum. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 15 oktober 2019 om 08:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
Wat die paarden betreft moet ik opmerken dat bij mijn weten zelden of nooit één boom gesneuveld is voor paardenweiden. Die paarden staan op grond van boerderijen die wegens niet meer rendabel geen uitbaters meer hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Betalen voor zicht op de Noordzee, het moet niet gekker worden.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() Containerschepen spotten, een hobby zoals een ander.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zelfs het eten is daar lekker en stukken goedkoper dan bij ons. Het zal wel nergens "perfect" wonen zijn zonder negatief puntje zeker? Wat vooral storend is is de steeds hogere hoogbouw als de nieuwe norm het individu telt helemaal niet meer mee en het verkeer loopt vast.
![]() |
![]() |
#77 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gezien het aantal gegadigden en de prijzen die ze betalen moeten er volgens u dan "heel" veel gekken rondlopen? En gezien de massa's toeristen die hier dagelijks toestromen zijn er duidelijk meer mensen die anders denken dan u .......
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ge moogt eens komen kijken waar ik al die tijd gewoond heb, veel beter kan "ik" het me niet voorstellen en velen beaamden het.
![]() |
#80 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |