![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Dalilla Hermans wil niet meer op bezoek bij VRT ... | |||
Happy |
![]() ![]() ![]() |
13 | 86,67% |
Sad |
![]() ![]() ![]() |
2 | 13,33% |
Aantal stemmers: 15. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een rommeltje?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Guinevere : 23 oktober 2019 om 17:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() Ik zeg ook altijd tegen mijn man : wees blij met waar je kan werken met andere mensen van vreemde afkomst, want je wordt zeker niet overal gewaardeerd voor je prestaties, zeker als allochtoon. Ik heb dat zelf ooit ook meegemaakt met ontslag als resultaat (1x zelf gegeven, 1x gekregen). Dus oppassen met de VDAB route en niet verschieten achteraf enz
Laatst gewijzigd door Guinevere : 23 oktober 2019 om 17:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar zouden de geeltjes steken?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat ze vergeet te vertellen is dat ze op Reyerslaat gratis promotie mocht maken voor haar boek. Hoeveel schrijvers krijgen dat privilege?
Blijkbaar vindt ze dat de vrt haar ideaal utopia en geloof (superdiversiteit) moet waarmaken? Ze is een diva met een groot talent voor zelfbeklag en zelfmedelijden. Een beetje zoals alle gelovigen. Laatst gewijzigd door geertvdb : 23 oktober 2019 om 21:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Minister-President
|
![]() 2
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een onhandelbaar, onuitstaanbaar wicht met een massief ego.
Ooit hadden vrouwen niet eens stemrecht, en ik begrijp waarom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Minister-President
|
![]() Gezien de voortdurende inteelt van steeds dezelfde gezichten denk ik eerder aan een paar post-its.
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het lijkt er op inderdaad.
![]() p.s. Je kan het ook zien dat Dalilla eens op de voorpagina wil geraken met de 'boel' even op te draaien. In de vergeethoek duwen dan maar? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 24 oktober 2019 om 06:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() gewoon negeren
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als Liesbeth poeslief is tegen Jambon, dan weet hij dat het vooral hypocrisie is. En hij is niet in de val gelopen die ze met die kopvodmadam wellicht wilden spannen. Had hij daar een woord verkeerd over gezegd...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn conclusie uit deze zaak is dat de vrt-journalisten denken en handelen alsof heel de wereld aan hun voeten ligt.
Als ze maar hun (gekleurde) boodschap kunnen brengen. Zelfs al moeten andere mensen, ook allochtonen, daar maar de slaaf voor uithangen. Hermanske is naïef geweest. Dat is geen misdrijf. Dat hoort er soms bij, als ge jong zijt. Ik heb wel een boontje voor haar.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze ziet gewoon alles veel te zwart.
![]() |
![]() |