![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#62 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
En dat is niet alles. Er komen nog meer en meer individu's met een vierkantige kop zich hier moeien. Feitelijk moesten ze blij zijn dat al dat crapul op onze nek gestuurd wordt. En toch zijn die soort uit de banlieus nog niet tevreden. Zullen ook nooit tevreden zijn. Ze zeuren thuis ook. |
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Rond Charleroi en Luik loopt alles in mekaar, in de Ardennen en Luxemburg is het zoals het hoort.
|
|
|
#64 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hebzucht zonder grenzen. |
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
"Mogelijk water tot in Dendermonde: drie keer meer mensen bedreigd door stijgende zee dan gedacht." DM
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Hopelijk gaan ze eens in Holland de dijken gaan bekijken voor ze hier weer met iets waardeloos dat veel geld kost afkomen ....?
|
|
|
#69 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#70 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Los daarvan is de partij ook een type voorbeeld van een partij die uitblinkt in het niet aanpakken van problemen en maar laat betijen, het immers een partij van het midden ( lees: noch mossel, noch vis ). Problemen worden volgens een vast patroon eerst ontkend, wanneer men niet anders meer kan geminimaliseerd om het zo compleet te laten ontsporen. CD&V is altijd de typische partij geweest die het laatste bos wel zal platgooien om er een café in te planten, dat is immers positief voor sociale cohesie niet?
Ignorance is bliss Laatst gewijzigd door Blue Sky : 31 oktober 2019 om 21:40. |
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Europees Commissaris
|
[quote=Blue Sky;9154530]Ik viseer specifiek CD&V omdat deze partij in het verkavelen van Vlaanderen een verpletterende rol gespeeld heeft. Ook nu zwaait CD&V de scepter nog steeds op gemeentelijk niveau waar het goed misloopt. CD&V heeft op dit niveau een ongeziene dynastie uitgebouwd op alle niveaus zodat ze zichzelf en diens vriendjes kan bedienen. Alleen al daarvoor is het goed dat deze partij eens zou weggestemd worden.
Los daarvan is de partij ook een type voorbeeld van een partij die uitblinkt in het niet aanpakken van problemen en maar laat betijen, het immers een partij van het midden ( lees: noch mossel, noch vis ). Problemen worden volgens een vast patroon eerst ontkend, wanneer men niet anders meer kan geminimaliseerd om het zo compleet te laten ontsporen. CD&V is altijd de typische partij geweest die het laatste bos wel zal platgooien om er een café in te planten, dat is immers positief voor sociale cohesie niet?[/QUOTE Normaal zou ik gefundeerd antwoorden. Maar overwegende dat je gelijk hebt ga ik het niet verder vol zeveren in deze zwijnenstal. Bovendien als je vraagt aan idioten van eens te bewijzen dat hun leugens echt zijn dan hoor je ze niet meer en dan gaan ze op een andere topic hun drollen deponeren. En daar is niks tegen te beginnen. Debat voeren met dergelijk crapul heeft niet alleen geen zin maar overleg plegen met idioten of het proberen is schadelijk voor alle deelnemende partijen. Het eindresultaat is dat we hier geconfronteerd worden met achterlijke mensen die geen problemen willen zien en wel constant met vaandels van hun kleurpartijtjes zwaaien. Verloren moeite dus. Ondanks ik uw visie onderschrijf vraag ik toch om even te overwegen of anderen het beter doen. Ik stel misdadige praktijken vast binnen het departement Stedenbouw. Of deze gebeuren door CD&V alleen betwijfel ik. Laatst gewijzigd door werkman : 1 november 2019 om 10:27. |
|
|
|