![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De zogenaamde druk van de ouders??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet toegeven dat ik ook rap door mijn studie was.
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik stel dus niet dat de jongen plagiaat heeft gepleegd, ik vermoed dat hij slordig is geweest en gewoon zijn referenties niet heeft bijgehouden. Dat is echter wel een academische hoofdzonde, en terecht dat de TUE daar problemen over maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In Europa is het een tussendiploma (3 jaar). Niet geschikt om mee naar de arbeidsmarkt te gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die paper is in feite waardeloos als hij zijn referenties niet heeft bijgehouden. Hij kan zijn introductie volledig opnieuw schrijven & zijn body uitkuisen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een Bachelor is ook in Europa een einddiploma. En ook in Europa zijn er bacheloropleidingen van 4 jaar, zelfs professional Bachelors. Hoe het zit met academische Bachelors weet ik niet. Dat is jou afdeling. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar Citaat:
En dat was vanaf het begin de bedoeling. Daarom dat ze zijn diploma wilden hebben voor januari. Als hij dat pas in februari krijgt, kan hij de volgende trimester niet starten in de VS. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er is hier meer aan de hand. Claims van plagiaat worden niet zomaar gedaan: dat zijn zeer ernstige beschuldigingen. Ik heb ooit een student hier op betrapt, en ik heb dat eerst via een schrijven moeten melden aan de examencomissie, met gestoffeerd bewijsmateriaal. De examencomissie van de faculteit neemt dan een beslissing, de student heeft ook het recht om van zich te laten horen. Het nu de school verlaten kan ook een manier zijn om een schadelijke procedure uit de weg te gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De aanbieding voor studiebeurs en job voor de ouders zulle ook niet onbeperkt in tijd zijn. En hij kan wel starten in de VS, maar niet in de masteropleiding. Hij moet eerst de niet afgewerkte onderdelen van zijn bachelor ginder afwerken. En na zijn master verdwijnt die jongen ergens in een bedrijf zoals Tesla en hoor je niets meer van hem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Reden: bachelor opleiding in de VS is verschillend kwa structuur dan in NL. Als hij zijn bachelor had gehaald, had hij dat probleem niet en kon hij simpelweg aan zijn master beginnen. Hier is stront aan knikker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Die krijgt een voorkeursbehandeling in de VS. En nu, als hij werkelijk boven de 160punten op de wisk4 zit, kan het geen kwaad die jongen zo snel te laten gaan. Die voelt zich toch niet goed tussen zijn leeftijdsgenoten. Op sociaal vlak zijn dit echter gewoon rampen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() ![]() Er zijn nog ouders die cashen op de rug van hun kind maar die doen dat toch "iets" subtieler. Bv. the Micky Mouse Club (Disney), wat heb je zoal in Vlaanderen?, allerlei films, modellenwerk,... Zie tegenwoordig ook YouTube-kanalen als Ryan Toys Review, Shonduras / A for Adley,... En zelfs met die kinderen loopt het later wellicht niet op rolletjes. Kinderen moeten helemaal geen cash binnenhalen maar nog groeien, leren, kind zijn, enz. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |