![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn broer heeft nog een euro3 en is in pensioen.
Mijn zuster woont in de lez. Ze zullen elkaar nooit meer zien.
![]() |
#62 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Post 51 gemist of genegeerd neem ik aan? Laatst gewijzigd door Micele : 31 december 2019 om 13:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zal een euro2 zijn.
Zo een oud vw transporter. Dat was zijn droomwagen waar hij overal mee op uitstap ging. Allemaal gedaan. Of is het een diesel? We zullen het hem nooit meer kunnen vragen.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 31 december 2019 om 13:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gescheiden door een grens zoals noord en zuid Korea.
Of de Berlijnse muur. Waar soldaten camera's geworden zijn en kogels beelden geworden zijn.
![]() |
#66 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hoe doen die dat mambo? en de bron geef ik maar rap mee: Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 31 december 2019 om 13:25. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niemand die weet waar die miljoenen mensen zijn micele.
Dat de slagers en de bakkers het wisten ze zouden nog winkels hebben.
![]() |
#68 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik vraag me af hoe die miljoenen mensen in de steden geraken zonder eigen auto, ook geen rijbewijs. Hoe doen die dat mambo? Laatst gewijzigd door Micele : 31 december 2019 om 14:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niemand die weet waar die mensen zijn.
Vele ondernemers trappen in die val van steeds meer mensen in de stad. Steken spaarcenten en geleende centen in een horeca zaakje, immers de cijfers spreken van miljoenen potentiële klanten nietwaar? En dan? Relatief meeste faillissementen in de horeca Niet gecorrigeerd voor zittingsdagen zijn er in november 241 bedrijven en instellingen (exclusief eenmanszaken) failliet verklaard. Van alle bedrijfstakken had de handel het grootste aantal faillissementen, namelijk 63. De handel behoort tot de bedrijfstakken met de meeste bedrijven. Relatief gezien werden er in november de meeste faillissementen uitgesproken in de horeca. Dat is sneu he?
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 31 december 2019 om 14:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Bovendien hoe meer stadsmensen zonder (dure) wagen hoe meer geld dat ze overhouden om uit te geven aan de plaatselijke handel. Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 31 december 2019 om 15:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tussendoor groeit de lijst van faillissementen verder en verder.
We zouden kunnen zeggen dat wie nu in de stad woont wel nog naar buiten kan maar wie er buiten woont steeds minder binnen kan. In grote woorden; de handelsbalans tussen import en export loopt scheef. Wie van buiten de stad komt moet nu eerst bij de border controle zich aanmelden bij dienst immigratie om een visum voor uw voertuig te bemachtigen. Naargelang uw antecedenten zal u toegelaten worden of overgedragen aan de uitwijzing procedure waar de toegang met een maximum van levenslang zal geadresseerd worden.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 31 december 2019 om 15:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rest alleen nog de smokkelaarsroute via openbaar vervoer alwaar mensen smokkelaars u weten te gidsen tegen een aardig hoog bedrag.
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij woonde namelijk aan een brede boulevard,en moest dus eerst een eindje richting stad om aan het volgende kruispunt te kunnen keren. En jawel, voor dat kruispunt hingen de LEZ-entree camera's.
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() LEZ hebben duidelijk zin: (wetenschappelijk)
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat voor instituut van mijn voeten is dat
het lijkt zo een beetje één pot nat verhaal van de ene papagaai vertelt aan de andere papagaai dat WC eend bewezen heeft dat WC eend het beste product is om^uw WC proper t ehouden Een notoire groene fietser die zijn LEZ visie doordrukt in een zwakke gemeenteraad Een instituut die uiteraard best van buitenlandse oorsprong voor één kistje champagne schrijft wat Watteeuw wilt horen om zijn groot ego te strelen Greenpeace de andere pion in dat verhaal die leeft van overheidssubsidies die dat verhaaltje bestelt bij dat instituut En de VRT die dat heerlijk copy paste journalistiek zijn 'vriendjes' tot vriend houdt en hun verhaaltje orakelt
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 31 december 2019 om 16:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ale de ranking is gebaseerd op
welke objectief meetbare parameters ? En waarom is leefbaarheid niet gelinkt aan goeie mobiliteit Leefbaarheid gelinkt aan stadsparken Leefbaarheid gelinkt aan 'openheid' van de stad Leefbaarheid gelinkt aan tewerkstelling Leefbaarheid gelinkt aan economische groei Leefbaarheid gelinkt aan goede prijskwaliteit van diensten en producten in dat stadscentrum zonder aannemers die nog weigeren in de LEZ te gaan Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wetenschappelijk, opgericht in 1990. personeel 220, waarvan 2/3 wetenschappers uit diverse richtingen
De rest vind je ook in de wiki-link. In de Duitse wiki staat veel meer: Citaat:
Het past niet in je kraam. Ga maar eens naar een achterlijke bruine café daar weten ze het beter, na 2 pinten al. ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Micele : 31 december 2019 om 17:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog een paar uur tijd dat 620000 gezinnen elkaar voor het laatste kunnen zien.
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo is er bij de ploeg waar de zoon van mijn zus speelt een speler wiens grootouders wekelijks komen kijken. Beiden zijn dik in de 70 en dat is hun enige verzet maar aangezien ze in Antwerpen wonen moeten ze nu betalen. Het schijnt dat je dan niet vervuilt met je dieseltje. |
|
![]() |
![]() |