![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niemand.
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De meeste laten zich de kop zot maken door hun boekhouder "onkosten maken om zo min mogelijk belastingen te betalen", en leggen op die manier nauwelijks reserves aan (winst beperken). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Hoe lang is het geleden dat de solidairen van de horeca hun mars tegen de witte kassa hielden? De flexijobs verkregen hebben om niks meer te moeten betalen aan sociale zekerheid. Het zijn die zelfzuchtigen die vrijdag nog lockdownpartys hebben georganiseerd,nee voor die gasten geen rotte frank.
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom mogen nachtwinkels wel open blijven?
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie pakt de winsten op de niet gefaalde?
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar laten we eerlijk zijn: ik ga eens graag op restaurant, dus ik zie ze niet graag allemaal falliet gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Persoonlijk ken ik er geen maar telkens het bier opslaat hoor ik hen zeggen, nog minder klanten en we verdienen nu al zo weinig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij winst echter willen alle mensen " hey deel je winst maar met ons klootzak". Waar ze hun deel dan ook gretig van krijgen. Is waar of niet?
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Minister
|
![]() Helemaal mee eens. De vijand is de Islam, niet alle andere culturen buiten BE. Maar het linkse kamp wil het wel zo afschilderen om de discussie te vervalsen en ons allemaal als racisten weg te zetten. Ikzelf heb gans de planeet jaren afgereisd en maakte deel uit van veel diverse culturen. Zou maar raar zijn voor een "racist"
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 15 maart 2020 om 23:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ieder beroep heeft zo zijn risico's al was dit risico moeilijk te voorzien, maar is het niet normaal dat een goede zaakvoerder ten tijden van groot succes er voor zorgt een buffer aan te leggen om tegenslagen te overleven?
Ik vind niet dat de maatschappij daar weer voor moet opdraaien, ik vind eerder dat de verzekeringsmaatschappijen op dergelijke onvoorziene tegenslagen moeten inspelen en dat de bedrijven zich daar tegen moeten verzekeren. Niemand verwacht dat hij zijn auto zal in elkaar rijden maar ge moet u er wel tegen verzekeren, en dat gaat dan maar over de prijs ven een herstelling of hooguit een nieuwe en max. 4 inzittende die in het ergste geval kunnen dood zijn maar tegen dit soort verlies bestaat er dan geen verplichting om je tegen te verzekeren.. Laatst gewijzigd door Garry : 16 maart 2020 om 08:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moet men nu echt STEEDS klagen? Godgeklaagd, dat is't! ![]()
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 16 maart 2020 om 08:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer je naar een ver land met een andere cultuur gaat kan dat verrijkend zijn maar wanneer die andere cultuur zich hier bij ons komt opdringen en zelfs eist dat wij ons daaraan moeten aanpassen dan is dat niet verrijkend maar verstikkend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In China, waar de besmettingscurve bijna volledig is afgevlakt, is de economie met 20% terug gevallen. Gezien het een Chinees cijfer is en ons land geen 2-digitis groeicijfers heeft gekend sinds decennia, is in ons land een grotere terugval van de economie te verwachten. De politieke keuze is ofwel: 1. laat de getroffen bedrijven creperen. 2. houdt ze overeind. Welke optie ook gekozen wordt, alle lasten van overheidswege ( terrastaks, cafetaks, sociale bijdrage vennootschap, sociale bijdrage technisch werkloos personeel, etc.) dienen gestaakt te worden voor bedrijven waarvan de activiteiten ambtshalve verboden zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |