![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vergeet niet dat ze, net voor ze op die tafel ging liggen, op die vieze WC was gegaan!
![]()
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U zou er toch minstens ooit van moeten gehoord hebben. Kent u het echt niet?
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verkeerde foto...
![]() 't gaat hier allemaal nog uitkomen sie. ![]()
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb ik iets gemist? ![]() Of ben ik aan iets ontsnapt? ![]() Ik kende wel 'De Far', en 'De Club van Claude' en 'Den Top Ten' maar die twee laatsten waren eerder onder de toenmalige categorie "dancing" bekend. Alle andere waren jeugdclubs.
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vroeger was een "café complet" normaal, nu zou een mens er nogal wat geld moeten voor afdokken. In het café van Hotel Terminus aan de Rooseveltplaats hebben ze het nog lang gedaan. Maar de laatste keer dat ik er was, was het ook niet meer als vroeger : de cake was een ingepakt stukje, het snoepje ook, het was weinig en fabriekskwaliteit. De koffie zelf was nog altijd heel goed!
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier zijn we alle kleuren, met veel geel!
![]()
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als het kan zonder selderijzout aub.
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 18 mei 2020 om 22:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Voor 't overige was ik eerder niet poco in mijn Nederlandstalig jeugdig milieu van toen: M'n nostalgische info komt uit de jaren zestig tot zeventig, toen de ouders van de huidige blokkers nog dweepten met de mama van Ilsa, She Wolf van de SS. + ik had toen al* de gewoonte om de politiek in 't algemeen en de Flamingante Ersatz in 't biezonder, als slecht entertainment te zien, meestal. *Yup: toen al, als late teenager. ![]()
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 19 mei 2020 om 02:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Mijn uitgangswereld was in het Antwerpse. Eerst braaf met moeder, die haar vriendin en een hoop tieners naar een heel gekende feestzaal in Merksem waar het iedere zaterdag bal was. Toen we onder moeders' vleugels uit mochten, zwierven we de stad in (pardon het stad! Antwerpen). Den Duvel werd mijn dancing en ja … ik ben er in mijn ongeluk gelopen ![]()
![]() |