![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
steden zijn eigen train begonnen omdat VKLaandzeren er zo'n zootje van maakt. Vlaanderen schuift de schuld af op eht federale en doet nu alsof ze de steden heeft aangezet om te doen. de steden doen dit uit pure noodzaak, die Vlaamse tracing is onbestaande er zijn een paar vetbetaalde postjes (moykens oa), een privébedrijf heeft het contract en geld gekregen en daar houdt het op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nu worden we "aangestuurd" door psychopaten en non-binaire angstzaaiers.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 23 juli 2020 om 15:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het Covid-19
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 23 juli 2020 om 15:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#66 | ||
|
![]() Citaat:
Maar gaat wel in tegen de 'airborne' theorie. Citaat:
![]() |
![]() |
#67 |
Burger
|
![]() "Toerisme
Ook voor wie terugkeert van vakantie - ongeacht het transportmiddel - komt er een verplicht in te vullen formulier, al zal dat pas over enkele dagen beschikbaar zijn. Dat moet het voor de autoriteiten makkelijker maken om mensen op te volgen als er ergens in het buitenland een besmetting is geweest, maar kan vakantiegangers er ook aan herinneren dat ze - in geval van terugkeer uit een rode zone bijvoorbeeld - zich moeten laten testen en verplicht in quarantaine moeten, aldus Wilmès. Verder veranderen de regels rond reizen niet: reizigers die naar ons land terugkeren uit een land met een oranje code, wordt aangeraden om zich te laten testen en in quarantaine te gaan. Voor wie terugkomt uit een rode zone is dat verplicht." https://www.hln.be/nieuws/binnenland...raad~a00c0083/ En hoe gaan ze dat controleren ?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan zou ik direct invullen dat ik in Bananistan geweest ben ! Ik vind het grappig dat een landje waar men beweert dat de tweede golf begonnen is, zich druk maakt voor enkelingen die ziek zouden binnenkomen, terwijl het aan het woekeren is zoals nooit tevoren in het eigen land ! Laatst gewijzigd door patrickve : 23 juli 2020 om 18:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Haha @ die Bananistan.
Ik heb op 't werk een papierke gekregen verklaring op eer waar ik moet invullen in welk land ik ben geweest op vakantie. Ik had gedacht om Disneyland in te vullen, maar Bananistan is veel leuker.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als je trouwens op het matje geroepen wordt, kan je zeggen "ik dacht dat het duidelijk was dat ik de Filipijnen bedoelde" ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarom: één oplossing: een ver doorgedreven vorm van confederalisme
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
een Vlaamse, Waalse, duitstalige/brusselaar en uiteraard een federale minister voor de financiering en coördinatie Laatst gewijzigd door 1207 : 24 juli 2020 om 07:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals steeds holt de federale regering achter de realiteit aan .
Haar maatregelen zijn "Te weinig en te laat". Hierdoor stevenen we regelrecht op een tweede lockdown af. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 27 juli 2020 om 15:46. |
![]() |
![]() |