![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#62 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Ik zou graag weten wie degenen zijn die nu besmet worden: geslacht, leeftijd en vooral hoe ernstig ziek ze zijn. |
|
|
|
|
|
|
#63 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#64 |
|
Parlementslid
|
Daar gaat het wel over. Angsthazen van politici en belanghebbende angstzaaiende virologen hebben gezorgd voor een lockdown met serieuze economische en sociale gevolgen. En voor wie ? Ga de cijfers per leeftijdscategorie eens na van besmettingen en overlijdens. Men gijzelt meer dan 3/4 van de bevolking , niet alleen nu, maar ook hun toekomst ! Meer dan 50 miljard schuld. Bedankt Jeanine van 85 jaar en anderen !
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Parlementslid
|
Na de krokusvakantie heeft onze regering en viroloogjes eerst alles nog 2 weken ongemoeid gelaten ! Er moest blijkbaar eerst wat verspreiding zijn om dan de paniek en angstzaaierij te kunnen starten.
|
|
|
|
|
|
#66 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Uit mijn omgeving, familie inbegrepen ken ik niemand die zelfs maar besmet is geraakt.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
|
|
|
|
|
#67 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 29 juli 2020 om 17:41. |
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
|
neen, we zitten helemaal niet in de knoei, angsthaas.
|
|
|
#69 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#70 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat zijn kleine kansen. Je kent misschien heel veel volk, maar of je DUIZENDEN mensen *willekeurig* over de bevolking verdeeld, kent, is misschien wat veel ? |
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
|
Ik heb tenandere wel de stellige overtuiging dat JIJ in de knoei zit. En als U bedoelt met "rechts" dat ik het individu voor het collectief stel, I'm your man!
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 29 juli 2020 om 17:48. |
|
|
|
|
|
#72 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het scheelt toch niet veel als we niet rigoreus de maatregelen toepassen gedurende een geruime tijd. In ieder geval, als De Wever de 'avondklok' (ja watte!!) instelt in zijn stad, dan zit het niet goed. Helemaal niet goed zelfs.
|
|
|
|
|
|
#73 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Goed kijken he: wat er in maart-april gebeurd is, was een PEULESCHIL. Het was een GROOT SUCCES, want men voorzag een "ramp" die 10 keer erger was. Welnu, die "ramp" die 10 keer erger was, was niet eens een groot drama. Het is het NORMALE AANTAL DODEN OP EEN JAAR. ELK jaar sterven er in Belgie 110 000 mensen. Had de "ramp" zich voltrokken volgens schema, dan zouden het deze keer 200 000 geweest zijn. Gewoon een verdubbeling, een jaartje. Dat is toch moeilijk een "ramp" te noemen he. Gewoon eens een "slecht jaar". Dat was wat ze VOORSPELDEN als "erge ramp", en dat was er dus al geen. Wat we meegemaakt hebben, was nog 10 keer minder erg. Dat was dus niet eens geen ramp, maar zelfs nog niet een "zware tegenslag". Dat was een scheet in een fles. Wat ze nu als "ramp" aankondigen is "twee scheten in een fles" in november. 20 000 doden of zo. Naast die 10 000 van maart. Twee keer niet veel dus. Dat is allemaal geen enkel probleem. Wat een duizend keer ergere ramp is, is al die maatregelen natuurlijk. Die doen zware miserie aan miljoenen mensen. Die helpen levens omzeep, zaken failliet, gezinnen die uiteenvallen, mensen die gek worden en dergelijke meer, niet op een paar 10 000 gevallen, maar voor miljoenen mensen. Maar dat is puur, enkel en alleen, de schuld van die paniekzeveraars en die "virologen". Had men niks gedaan, we hadden amper iets gemerkt. |
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het zijn onnozelaars, De Wever op kop. Hij zou beter investeren in frigowagens voor de lijken, dat zou tenminste nuttig zijn.
|
|
|
|
|
|
#75 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Zijzelf, noch iemand anders in hun omgeving heeft echter iets gemerkt. Niemand is ziek geweest. Het is zelfs nog minder dan een griep. Zodra er een beetje weerstand is opgebouwd onder de bevolking spreken we er niet meer over. |
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#77 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
|
Omdat dat de enige manier is OM na te denken. Je moeten het eens proberen, in plaats van alle propaganda voor zoete koek te slikken.
Er IS GEEN PROBLEEM. En door gewoon wat propaganda ter herhalen WORDT HET OOK GEEN PROBLEEM. zoals ik al zei, U zit in de knoei. Normaal denkende mensen niet.
|
|
|
#79 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik stel ook het individu voor het collectief. Niet altijd, maar zeer dikwijls. Alleen, het individu kan kan pas gezond zijn in een miljoenenmaatschappij zo wij die nu overal kennen, wanneer het collectief gezond is. En vice versa.
|
|
|
|