![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Get real and get a life dude!!
![]() |
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#63 |
Lokaal Raadslid
|
![]() "Liefde is een valstrik die de natuur spant aan het individu ten gunste van de soort". (Schopenhauer)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
"Straddle, jij zegt zus en zo, dus ben je zus en zo" .... Wie zou er hier nu bekrompen, bevoordoordeeld en onverdraagzaam zijn? Ik ben in 3 postings door jou al minstens evenveel keer door jou direct aangevallen geweest: ik ben racistisch, onverdraagzaam, ik probeer volgens jou cool over te komen door engels tussen mijn postings te plaatsen... Wie zou er nu echt bevooroordeeld en onverdraagzaam zijn? Ik heb 8 jaar in Engeland en New York gewoond vriend, kom uit een internationaal gezin. Foruminsiders weten dit ondertussen al, daar wil ik hoegenaamd niets "cool" mee uithalen. Jij komt hier oordelen of iemand al dan niet racistisch is, maar je bent zelf het levende voorbeeld van een onverdraagzaam bekrompen kereltje...
![]() |
![]() |
#66 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Denkt u echt dat het een vrijstelling is voor eventuele onverdraagzaamheid? Vergeet het vriend. U bent het prototype van wat de maatschappij aan het worden is. Een onwetend, oppervlakkig gegeven van bekrompenen die graag slachtoffers uitpikt bij diegenen die men juist (ironischerwijs) al bekrompen bestempeld zoals Duitsers en Vlamingen. Jawel u bent samen met uw vrienden dom als u automatisch die groepen als lelijk wil beschouwen zonder die eens grondig te kennen. Nog iets: als u 8 jaar in Engeland of de VS hebt gewoond dan kan ik tevens toch ook Nederlands praten? Ik spreek ook geen Nederlands in mijn Engels hoor...
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 5 december 2004 om 01:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#68 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je leeft in een bekrompen wereldje dat is duidelijk. Volgens mij snap jij niets van schoonheid. P.S: Ik verzoek u de berichten na te lezen. U bent met het schelden begonnen, ik heb amper stekende opmerkingen gegeven. Ik ben al de tijd tot twee berichten terug rustig gebleven. Uitroeptekens heeft u vaker dan mij gebruikt.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 5 december 2004 om 02:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
De haat, overdraagzaamheid, vooringenomenheid en nood tot veroordelen van anderen druipt van uw postings en omgangsstijl af. Ik zal het eens met een engelse term aanduiden om je plezier te doen ![]() Nog één soortgelijke posting van jou, en verwacht een koekje van eigen deeg. Verwar vriendelijkheid niet met zwakte en naiviteit !!!
![]() |
![]() |
#70 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar bon, ik verwacht niet dat je dat kan vatten, snotneus. Ik heb het zonet gezegd: nog 1 keer en verwacht je maar aan een koekje van eigen deeg!
![]() |
![]() |
#71 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Normaal gezien had ik het laatste woord gezegd maar dat rond-de-potgedraai van u reikt onreikbare dieptes. De pot verwijt de ketel... Lees het grote begin. Noem me snotneus, maar wie hier kinderachtig is, ben ik zeker niet. Als het aan mij lag was dit een gezellige discussie gebleven totdat één persoon graag wat persoonlijke opvattingen begon te krijgen (ja lees het begin maar eens goed).
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 5 december 2004 om 02:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nog veel levensvreugde verder nog!
![]() |
![]() |
#73 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#74 | ||||||||||||||||
Europees Commissaris
|
![]() Je hebt er echt om gevraagd ...
Citaat:
Citaat:
Bovendien best dat jij het bij het nederlands houdt zo te zien... En JIJ verwijt mij van racist te zijn?? ... wat denk je dat je hier allemaal met je verbale diahree aantoont?: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En dat u niet kan lezen en zeker niet begrijpend lezen: Citaat:
Citaat:
Volgende reeks flaters van uw kant. LEES en DENK EERST NA voor je begint met je verbale diarhee over ons heen te gooien en oordeelt over ieder en alles: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Tot nog eens!
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
Ik had eerder verwacht dat ze op een lekkere ruige Pallie zou vallen bijvoorbeeld! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Europees Commissaris
|
![]() Euhm... ik begrijp één ding niet. Negeren volwassen mensen normaal niet hetgene dat zij kinderachtig vinden? Men begrijpe dat er meer gevoel is dan het enkel in geluid en betekenis omzetten bij de taalkunde. U bent gefrustreerd als u als getrouwde volwassen man uw tijd verdoet in een zogenaamde snotaap van 18 jaar.
En ik ben slimmer dan u denkt, zowel emotioneel als cognitief. Daarenboven ben ik ook zo hoffelijk mogelijk als ik kan zijn en bied ik telkens mijn excuses aan als ik een eventuele fout maak. Uiteraard doe ik dat als men me hzet oftewel beleefd verzoekt of als ik degene ben die de fout ontdekt. Ik toonde zo bijvoorbeeld geen enkel teken van minachting tegenover andere culturen (behalve dat negerinnensarcamse om een voorbeeld van even laag niveau te geven vergezeld met een sarcasme-smiley => ![]() Ik heb nérgens gezegd dat het blanke, arische ras het superieure is. Wat ik wél heb beweerd, is dat mensen overal ter wereld een andere visie over schoonheid hebben en dat men alsook het meest geneigd is bij mensen van hetzelfde volk/ras te blijven. Dat is hoofdzakelijk omwille het feit men daar qua normen en waarden het meest overeenstemt. Ik geloof in de gelijkwaardigheid van alle mensen, maar niet in de gelijkheid. Ik ben ook enkel op sarcastische wijze trots blank omdat sommigen het evident vinden blank automatisch als het kwade aan te zien. De enigste vorm van racisme dat steevast genegeerd wordt is het racisme tegenover blanke bevolkingsgroepen. Het bestaat jammer genoeg wel. Je mag niet trots blank zijn, nee je moet je schamen. Als je de woorden trots en blank in één zin dúrft vernoemen ben je automatisch een white-powerfiguur. U bent tevens deels Zuid-Amerikaans omdat u beweerde dat een groot deel van uw familie uit Perú stamt. Als het geen familie is, dan is het aangetrouwde (niet-genetisch verbonden) familie. En nee, ik heb niet gevraagd om uw aanstellerij... Als u slimmer was dan zag u dat u diegene was die begon met provoceren en u duidelijk aan een kinderachtigheids-postpuberteitssyndroom lijdt.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 5 december 2004 om 13:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() Laatst gewijzigd door snoodaard : 5 december 2004 om 14:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
|
![]() Wat een nutteloze thread.
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en dan ergens in het oostblok een wanhopige slavische bent tegengekomen die met de duivel zou trouwen om naar het rijke westen te kunnen gaan. en nu z'n frustraties nog eens afreageert op het vlaamse vrouwvolk int algemeen. wat ben jij een klein, zielig mannetje zeg. |
|
![]() |
![]() |