![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Minister-President
|
![]() Vroeger vond ik dat helemaal niet erg dat ik 'n bril nodig had. Ik had toen maar één bril en dat ging heel goed. Nu heb ik twee verschillende brillen nodig. Tot nu toe ging dat heel goed. Soms viel het voor dat ik mijn vertebril op had en toch achter te computer ging zitten. Maar dat was eigenlijk geen probleem. Ik merkte meteen dat ik wazig zag, stond gewoon recht en veranderde van bril. Ik hoefde alleen maar de éne bril af te doen en de andere bril op te zetten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stop met trollen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar hoe een stripverhaal schade aan de ogen kan aanbrengen, moet u mij eens uitleggen. Dat gaat er bij mij niet in.
![]() |
![]() |
#65 |
Minister-President
|
![]() Wel, ik ben geen expert, maar 't zou dus gaan om de afstand. Als kind werd ik gewaarschuwd dat ik niet met mijn neus te dichtbij mocht komen, want dat zou slecht zijn voor de ogen. Afgelopen vrijdag heb ik dat dan toch gedaan en mijn ogen waren zeer vermoeid. Dat was 'n zeer naar gevoel. Nu heb ik beslist om op "inzoomen" te klikken. Had veel eerder moeten doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welk stripverhaal hebt u vrijdag nog gelezen? ![]()
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik ben dus geen expert, maar het zou gaan om enkele centimeters. En ja, lezen zou inderdaad belastend zijn voor de ogen, heb ik gehoord. Ik hield vroeger soms mijn boek of mijn schrift, of mijn stripalbum redelijk dicht bij mijn neus. Maar ja, ik weet natuurlijk niet om hoeveel cm. dat juist ging. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De stripverhalen minderen natuurlijk als men volwassen wordt. Maar toen mijn dochters die begonnen te lezen, las ik ze duchtig mee. Ik kocht voor hen 's middags in de Fnac één of ander stripverhaal en 's avonds op de bus naar huis las ik het ![]() ![]() Ik draag nu een bril sinds mijn 26 jaar ongeveer. Mijn zus zag scheel toen ze kind was, zij moest dus brillen, ze las evenveel als ik. Als volwassene had ze geen bril meer nodig. Vanaf dat we op middelbare leeftijd zijn, begon zij nog veel meer te lezen dan ik. Zij had wat problemen een 5-tal jaar geleden, cataract, ze werd geopereerd en leest nu weer zonder problemen een tweetal boeken per week. Zij is 73.
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#71 |
Minister-President
|
![]() Ik ben opnieuw naar de optiek geweest. Ik heb nu 'n leesbril, maar geen computerbril. Ik kan nu boeken lezen, maar ik denk dat ik 'n derde bril ga kopen om op de computer te werken. Zal nog zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Minister-President
|
![]() Heb nu voor maandag 'n nieuwe afspraak bij de oogarts. Voor de derde keer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maatwerk is duur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Europees Commissaris
|
![]() Als je nu 2 dildo's met een zuignap op die brilglazen plakt en ge marcheert trots door de straat, komt ge dan in de krant?
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ondervond toen ik ongeveer 48j was dat ik bij boeken lezen troebel
begon te zien. Ook bij forummen. Ik heb mij toen een leesbrilletje aangeschaft, ik denk dat het bij Colruyt was. Dat kostte 2,5 euro. Thuis uitgeprobeerd en yes!!!!!!!!! ik kon terug alles perfect lezen. Daarna heb ik er nog 2 bijgekocht. Ik heb nu dus 1 leesbril in de auto liggen, 1 bril bij mijn moeder en 1 bril hier thuis wanneer ik "forum". Perfect voor mij! Het is echt alleen om te lezen want van ver zie ik alles perfect nog. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toen ik de eerste keer ging pissen met mijn eerste en nieuwe leesbril nog op, was ik aangenaam verrast: hij was flink gegroeid.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gij brilde sinds de uitstoot?
![]()