![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben er geen voorstander van, maar ik zie geen democratisch probleem met het ijveren voor het invoeren van de doodstraf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeggen dat in ons huidig rechtsbestel ‘iemand een nekschot verdient’ is er ver over
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 29 oktober 2020 om 12:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We kijken allemaal uit naar de humoristische tussenkomsten van toppers als Chris Janssens en Sam Van Rooy.
![]() |
#66 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook deze morgen was het weeral prijs, wat hebben die moslims toch met het onthoofden van mensen? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat zowel u als Hitler een hond hebben, dat u een Hitlerfanaat bent. Of iets past binnen onze rechten en waarden, daar kan democratisch over worden beslist. Streven naar aanpassing van onze wetten is niet onwettelijk. Moest dit wel zo zijn, zouden we het parlement kunnen afschaffen en al onze huidige wetgeving behouden. Het nekschot is qua terminologie zeker overdreven, daar ben ik volledig met u akkoord. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 29 oktober 2020 om 12:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu, zelfs in de totaal onrealistische hypothese dat we de doodstraf opnieuw zouden invoeren (wat wel zou betekenen dat we de EU moeten verlaten etc.), dan nog zouden de Syriëstrijders geen doodstraf kunnen krijgen.
Een zwaardere straf kan immers niet worden toegepast op feiten die voorafgaand aan de invoering van deze zwaardere straf werden gepleegd (verbod op retroactiviteit van zwaardere straffen). |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ken jij geen enkele schaamte? Laatst gewijzigd door daiwa : 29 oktober 2020 om 12:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoeveel mensen vinden dat Marc Dutroux de doodstraf verdient ??
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik vind dat Dutroux de doodstraf verdient, moet ik toch in eerste instantie vinden dat de doodstraf als potentiële straf terug wordt ingevoerd? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik herinner me de beelden nog hoe een geboeide Dutroux een gerechtsgebouw buiten werd geleid tussen een massa mensen die hem met alle plezier direct een nekschot hadden willen geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind wel dat ge die mening mag uiten zonder voor het vuil vd straat versleten te worden, temeer dat diegene die erover de meeste kritiek uitte hier zelf open en bloot opriep tot moord.
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Normaal lees ik onnozele draden met onnozele onderwerpen niet meer. Maar kom, 't is bijna lock down en ik heb wat tijd over.
Mogen we nog altijd in beeldspraak boodschappen overbrengen? Ik hoop van wel. Is het slim om dat in extremere vormen te doen, als Vlaams Blokker? Ik denk van niet. Is oproepen tot haat zo volledig "vrijblijvend"? Ik denk van niet. Iemand in Frankrijk riep een haatboodschap uit richting een leraar, en die schoot er het hoofd bij in. Overigens ben ik voorstander van de doodstraf, tot en met de uitvoering ervan. Maar wel in zeer uitzonderlijke gevallen. Bij wijze van spreken (bij wijze van spreken dus) zo wat een keer in de tien jaar. Voor genre Dutroux en Jansens.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Partijlid
|
![]() Waar is een goede oude Middeleeuwse vergeetput als je hem nodig hebt.
Je gooit deze haatbaarden in een vergeetput en laat iedere dag een mandje met brak water en beschimmeld brood naar beneden. Het moment dat het mandje niet meer aangeroerd naar boven komt en het begint te stinken dan weet je.........???? Ps ik vind het ook wraakroepend dat sommigen zich zo zorgen maken over de rechten van zulke haatbaarden maar het wordt oorverdovend stil als men praat over de slachtoffers ! Daar wordt naar mijn bescheiden mening veel te weinig over gepraat.
Uw waarheid,mijn waarheid maar wat is DE WAARHEID? Die zal daar wel ergens tussenin liggen zeker? Laatst gewijzigd door averechts : 29 oktober 2020 om 13:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN