![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bijvoorbeeld het mes waar je een hond mee afsteekt die u aanvalt.
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandaar het gebrek aan respect. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zou er nog aan mankeren. Uw pilletje niet genomen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het wordt tijd dat we sommige onzin hier afsluiten. Dat ik mijn tuin afsluit voor sommige kinderen die graag met loslopende honden gaan wandelen is mijn zaak. Als ze hun onzin blijven spuien kan ik ook gaan eisen dat ze hun bed moeten toegankelijk stellen voor nachtelijk bezoek. Ik heb al dikwijls de indruk gehad dat dit forum bezocht wordt door hooligans om ruzie te kunnen maken maar als ik kijk naar de inhoud van hetgeen sommigen presteren begin ik meer en meer te denken dat sommigen ziek zijn in hun bovenkamer. Maar daar bestaan inderdaad pilletjes voor. Maar ze vergeten ze toch in te nemen. En als ze geen geld hebben zoals in Afrika pakken ze mekaar toch langs de poeper. Als ze niet dronken zijn want dan vergissen ze zich soms van gaatje. En den overschot van het teveel sturen ze toch naar veiliger oorden. Europa geraakt overbevolkt met vergissingen. We kunnen zelfs niet veilig meer gaan winkelen. Nochtans weten we al decennia dat trôp teveel is. Maar we hebben geen politiekers meer die kunnen tellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben er anders voorstander van om mijn vrouw meer ruimte te geven, daarom heb ik besloten van de keuken wat te vergroten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik ben een fervente natuurliefhebber en ik heb sinds een paar jaar eindelijk een roedel wolven (canis lupus lupus) in mijn tuin en aanpalend bos. Als vraatzuchtige evers of grazende reeën zich hier toegang verschaffen en mijn bio-aanplant vernietigen dan bespringen mijn Izegrims die onverlaten. Achteraf komt een ongeschonden achterbout mijn dieet ecologisch aanvullen. Wolven vervullen een biologisch verantwoorde taak in ons steeds groener milieu.
Het woord 'hond' heeft nooit iemand gebeten - Aristoteles Laatst gewijzigd door fcal : 6 december 2020 om 00:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#70 |
Partijlid
|
![]() Elke loslopende hond meteen afknallen en boete aan de eigenaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De natuur past niet in het kapitalisme, vandaar de subsidies. Die creëren op hun beurt een "naar de mond praten". Over de vorm is discussie mogelijk maar niet over de grond. De maatschappij zit midden de natuur, het is niet de natuur die midden de maatschappij zit.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 6 december 2020 om 01:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik mis "savoir vivre" over de ganse lijn, zelfs als je geen respect hebt voor de andere geef je hem toch de ruimte. Wij mochten bijna alles en er liep niet zo veel mis, nu mag je niets meer en het is een puinhoop.
![]() |
![]() |
#73 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
In onze contreien zitten we nu eenmaal met te veel mensen op een hoopje. Je kan het wat vergelijken met een discobar openen in een appartementsblok. Misschien ook een paar krokodillen in de recreatiedomeinen met zwembaden zetten zodat die beestjes niets te kort hebben?
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar kom, waar het om gaat is dat men dieren wil aangelijnd hebben omdat mensen zich niet weten te gedragen. Omdat men steeds verder aan het gaan is met de natuurlijke habitat van dieren af te pakken. Een paar dagen geleden zo nog met de politie een discussie gehad, omdat een hond een wielerterrorist had doen vallen op een zandweg en de gevallen idioot eiste dat ik de schade aan zijn fiets betaalde. De zandweg is privé eigendom en enkel toegankelijk gesteld onder beperkte voorwaarden, zeker niet voor mountainbikers en beroepswandelaars. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Elke mens die een hond houd zonder over de nodige kennis en ervaring te beschikken afknallen. Elke mens die een dier houd in een te kleine omgeving afknallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er is zoiets als burgerlijke aansprakelijkheid voor dieren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen je eigen tuin ? Of ook die patattenvelden van de mislukte vastgoed speculatie ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Honden zijn hier kop van jut. Iemand die dringend moet plassen mag zich niet tegen een boom zetten op straffe van serieuze boete. Maar de flikken hun paarden mogen wel alles volschijten? Moeten die geen paardenpoepzakje meenemen?
![]() |
#79 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Politie op paarden, en in het algemeen, die dragen een pistool. Begrijp je het verschil?
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu tussen een paardendrol en een hondendrol is ook wel wat verschil vooral dan in volume en gewicht ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 6 december 2020 om 14:42. |
|
![]() |
![]() |