![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
Bekijk resultaten enquête: Welke maand? | |||
Januari 2021 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 5,56% |
Februari 2021 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Maart 2021 |
![]() ![]() ![]() |
4 | 22,22% |
April 2021 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 5,56% |
Mei 2021 |
![]() ![]() ![]() |
3 | 16,67% |
Jumi 2021 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 5,56% |
Juli 2021 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Augustus 2021 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 5,56% |
September 2021 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Oktober 2021 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 5,56% |
November 2021 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 11,11% |
December 2021 |
![]() ![]() ![]() |
4 | 22,22% |
Aantal stemmers: 18. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die dat aanmoedigen zijn omgekochte lobbyisten die geen andere oplossingen willen erkennen omdat de vaccins dan minder verkopen. Volgens mij is dit ook geen vaccin om ons te beschermen maar te taggen als een huisdier.
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Luciferase. Is het toeval dat ad5 (adenovirus type 5) een goede vector voor luciferase is? En net dat is waarmee ze gaan vaccineren omdat het zogezegd dezelfde virusmantel als corona heeft.
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan mis zijn, maar luciferase wordt toch enkel gebruikt bij bioluminescente tracers en zo ? Laatst gewijzigd door patrickve : 8 januari 2021 om 14:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC262545 Meeste mRNA vaccins tegen corona gebruiken ad5 als vector.
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar staat een link van sciencemag die toont dat ze een variant van luciferase doorkweekte die tot meer dan een jaar later zichtbaar was in de neuronen. Ze kunnen dan makkelijker via een speciale camera zien wie gevaccineerd is en wie niet.
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat versta jij onder "vaccins" ? In de media wordt gesproken van "vaccins" van Pfizer en Moderna. Het betreft echter medische spitstechnologie gebaseerd op decennia lang onderzoek naar medicijnen op basis van mRNA.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me eer af wie mij gaat vaccineren.
Iedereen die mag vaccineren zit tot over zijn of haar oren in het werk. Wie kan er, (zogezegd dan nog om vlug te gaan, zeven dagen op zeven) zoveel volk bijeen trommelen?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als je dat artikel goed leest, gebruikt men daar een luciferase antigen als TRACER in het labo. Dat is de typische toepassing van luciferase, omdat het lichtgevend is: men koppelt het aan iets dat aan de te onderzoeken molecule zal koppelen, en dan kan men het nadien onder de microscoop of zo waarnemen omdat het licht geeft. Die tracer is een manier om het ding te bestuderen, maar zit niet in het adenovirus zelf he ! Tenzij de bedoeling is dat je 's nachts zou oplichten ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.tijd.be/ondernemen/logis.../10275022.html Als hier in ons land iets ondernomen dient te worden of er is werk aan te winkel blijkt dat wij te vadsig verzonken zijn in onze zelfgenoegzaamheid. On sait le faire faire mais on peut pas. C'est pourquoi on depend aux étrangers pour le boulout. Familie van een acteur die Albanese maffia portretteert in Dossier K slaagt er in om in enkele dagen tijd extra testcentra operationeel te krijgen in onze luchthavens. De Belg, de Vlaming, de Waal, de Limburger en de Brusselaar keken ernaar en zeverden verder. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 8 januari 2021 om 14:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pfizer veranderde de naam, maar wekt ook een corona achtig eiwit op. Wie zegt mij dat ze geen adenovirus patenteerde? Dat corona achtig eiwit is de virusmantel van een virus. Dat kan een versie van het adenovirus zijn waar ze de naam na patentering van veranderde. Geloof me Patrick, ik wil hier ongelijk hebben, maar vond het nergens.
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik zie helemaal de link niet met pfizer. Is het het "lucifer" dinges in de naam luciferase die U laat flippen misschien ![]() ![]() In het Pfizer vaccin komt niks van ad5 voor, zeker geen ad5.luciferase, en het corona eiwit waarvoor gecodeerd wordt is de Spike proteine omdat dat de "aanvalsroute" is van het virus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat met, als ik weiger mij te laten inspuiten, met wie weet wat???
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 8 januari 2021 om 15:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vector van Pfizer heet “BNT162b2”. Wat betekent dat concreet, wat is de voorhistorie daarvan? Hoe achterhaal ik dat? Misschien is het wel een gepatenteerde versie van het adenovirus. Het lijkt daar op want: Als het Pfizer vaccin ook een structuur als het coronavirus opwekt, is dat dus een actief virus met een virusmantel zoals het coronavirus. Ze gebruiken dat voor tracing mogelijkheden bij kanker etc ook. Maar ze kunnen dat evengoed gebruiken om te zien wie gevaccineerd is. Waarom anders ontwerpen ze soorten die jaren in de neuronen zichtbaar zijn? Dat is dan niet enkel om virussen of antigenen ervan te lokaliseren. Dan is dat voor andere tracingmogelijkheden. Als ik allergisch ben aan bijen, dan misschien ook aan luciferase. Dank God ben ik door mijn allergische aard vrijgesteld van vaccins.
Job 13:5 Als jullie stil zouden blijven, zou dat voor jullie wijsheid zijn https://m.youtube.com/shorts/dHZm9YpsCG4 Laatst gewijzigd door CUFI : 8 januari 2021 om 17:11. Reden: Noemt werd heet |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Patrick? Hoe onderzoek ik de achtergrond van de vector in het Pfizer vaccin? Wat is de voorhistorie van BNT162B2?
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt dus essentieel een lipidenmengsel, een mRNA productie eenheid, en dan gans de toverkunst van Pfizer om dat mRNA in het juiste lipidenbelletje te krijgen. Het mRNA is bekomen door transcriptie van een basis DNA, dat de sequentie bevat die men in het mRNA wil zetten, en dat eerst blijkbaar sterk vermenigvuldigd werd in bacterien, om genoeg van dat DNA te hebben om de productieketens op te starten. Ik zou zeggen, begin hier he: https://en.wikipedia.org/wiki/Tozinameran Laatst gewijzigd door patrickve : 8 januari 2021 om 20:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als uw cellen een corona achtig eiwit opwekken, gebeurt dat toch omdat een virus de cel daartoe aanzet? Ik dacht dat het bij Pfizer effectief sars-cov is, maar geen complete sequentie ervan afmaakt. Dus niet zo schadelijk volgens hen, maar wel een actief virus he?
![]() |
![]() |
#79 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dit schreef ik: “Ik vind het frapperend hoe onze 'experts' nog steeds weigeren om Ivermectine in overweging te nemen bij coronabesmetten, in afwachting dat die hun vaccin kan gezet worden. Deze schandalige negeermodus gaat tegen het najaar nog enkele duizenden doden extra veroorzaken…” Op een paar duizend vermijdbare doden komt het precies niet meer aan, nu het vaccin in zicht is ?
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je in een cel mRNA aanbiedt, gaat dat door de ribosomen van die cel vertaald worden in eiwitten he. Het Pfizer mRNA bevat juist, enkel en alleen het S-proteine eiwit gecodeerd in mRNA. De rest van de genetische code van corona zit er niet in. Om een vaccin te maken, moet er altijd op een of andere manier eiwitten of suikers of iets van het virus in uw lichaam aanwezig zijn, zodat het immuunsysteem dat kan leren herkennen. Als die dingen buiten de cel aanwezig zijn, dan gaat men daar voornamelijk antilichamen tegen ontwikkelen. Als men het binnen een cel kan laten ontwikkelen, gaat men ook een T-cel respons aanleren, wat veel gunstiger is (bij normale ziektes). Een werkelijke infectie veroorzaakt de twee. En een klassiek vaccin veroorzaakt ook een infectie, maar een die veel milder is omdat men de ziektekiem beschadigd heeft zodat die zich niet echt kan voortplanten of veel minder. De meer moderne vaccins gaan niet noodzakelijk een versie van de ziektekiem zelf aanbieden, maar gaan gewoon, via een of andere truuk, de cellulaire productie van ziektekiem eiwitten nabootsen die de ziektekiem ook zou doen, waardoor dat, vanuit het gezichtspunt van het immuunsysteem, voor een deel gelijkaardig is. Hierdoor is het in principe mogelijk om het immuunsysteem preciezer dingen aan te leren en is het ook veel minder riskant om de ziekte zelf te ontwikkelen, omdat de ziektekiem nergens aanwezig is. Eerlijk gezegd, dit is een gigantische vooruitgang voor toekomstige vaccins, die perfect programmeerbaar zijn nu. Maar DEZE ziekte is een lastige, omdat zij vooral door een verkeerde immuunreactie mensen doodt. Het is dus niet zodanig de vaccin technologie die problematisch is, maar onze ONWETENDHEID OVER DE PRECIEZE IMMUUNREACTIE bij deze ziekte die een probleem vormt. Het is moeilijk om iets precies te programmeren als je niet juist weet wat daarmee gebeurt. In feite kan men bijzonder optimistisch zijn, eens voldoende productie infrastructuur bestaat voor dit soort vaccins: we gaan nooit meer zo een pandemie toestandjes meemaken. Want met die programmeerbare vaccins volstaat het om, na sequentie van de ziektekiem, een goed stuk antigen te vinden, en hup, je maakt het vaccin zoals je wil. Het is enkel voor dingen die zelf verkeerde immuunreacties uitlokken, zoals sars II, dat men stukken voorzichtiger moet zijn. Maar ebola is geen probleem meer, bijvoorbeeld. Maar dingen zoals HIV zullen altijd moeilijk blijven, omdat het daar gaat om verstoringen van het immuunsysteem zelf. En sars II doet ook zoiets. Laatst gewijzigd door patrickve : 9 januari 2021 om 06:20. |
|
![]() |
![]() |